[SGW] Belgische eventers op bokt II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 18:57

Grappig, die hindernissen in wachtebeke had ik ook al gespot tijdens strong viking... :D in 2015 ofzo haha... snapte toen al niet goed wat ze er deden. Met googlen kwam ik op het ontwerp van idd een route. Maar was toen nog niet concreet Plan is er dus nog altijd, maar dus nu concreet als ik het goed begrijp? Leuk :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 23:02

:j Op 30/9 is de opening van de Smokkelroute ism LRV Wachtebeke. Op FB zie ik het regelmatig voorbij komen. Vanaf 13.30 kan je de route "inrijden" en om 14u is een een begeleide kennismaking ofzoiets met de hindernissen.

Springles ging super! Parcours gesprongen van toch 80-90, deed hij met 2 vingers in de neus en ogen dicht. Soms te enthousiast maar hij liet zich relatief kalmeren waar nodig. En absoluut niet moe of wat dan ook na het lesuur. Ikke meer dan tevreden :D

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-18 23:44

Super Varekaj! :D

De hindernissen in Wachtebeke zien er wel deftig uit, denk ik wel zeker de moeite waard! Maar wel zo enkele sprongen. En niet zo paar per niveau naast elkaar van hetgeen ik heb gezien. Ik gok zo uit mijn hoofd B-L niveau te zien welke sprongen. Eerder B naar mijn gevoel.

Hier deze week ook een zeer fijne springles gehad. Wat technische dingetjes gedaan. Zoals bvb lijntje van in-uitje, galopsprong, hindernis, galopsprong en in-uitje.

En apart op lange lijn hindernis van 1m-1m05 voor eerste keer gedaan. :D Eerste keer voor zowel Luxor als ik. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 23:48

Om te starten was het een lijntje met drafhindernisje en dan op 4 passen een rechtje. Duurde een keer of 3 eer hij doorhad dat het toch echt springles was. Toen ging de knop om, oortjes erop en gaan met die banaan.
Intussen heb ik wel kramp in mijn kuiten :')

mayadeby

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 20:57

Vandaag reden we mee in merendree. Meteen ondervonden dat de nieuwe korrels die we geven niets waard zijn bij mijn paardje. Ze was zo vreselijk traag, terwijl ze normaal tegengehouden moet worden :p. We gaan terug naar het vorige voer gaan, ondanks dat ze dan wat “heviger” is de dagen dat ze niets doet buiten op de weide staan met haar maatje.. :-)

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:13

Had je wel een goed gevoel in de cross?

Ik zag ook foto’s van Anthonius! Leuk, ben benieuwd hoe het geweest is!

Wij zijn in Geffen geweest. Nieuwe cross, was wel hele mooie plek en niet zo ver.(150km)
2de na dressuur. 2 palen _-:( en foutloos gecrosst met 5.6 voor tijd dacht ik. Nog een 4de plaats.
Zo een mooi water daar!
Afbeelding

mayadeby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:15

Ja dat wel, maar waar ze normaal zo vrolijk alles rondspringt, moest ik haar nu echt vooruit duwen. Na het rondje was ik doodmoe van het aansporen :-)

lene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 08:12

Was ook wel een pittig parcours hoor Maya. Niet perse qua hindernissen maar vooral het draaien en keren en de lengte van het parcours. Die van mij zoekt normaal mooi zelf zijn tempo maar nu viel hij hier en daar toch ook wat terug. Vooral omdat je veel van richting verandert. Maar als je het gevoel hebt dat ze met ander voer beter liep kan je natuurlijk altijd terug dat geven :) welke reeks reed je?

En proficiat Daph! Vet water idd!

mayadeby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 08:15

Ik reed mee in de vrije reeks 80! Ze voelde al “plat” aan van bij het inspringen, niet trekken naar de sprong ed, terwijl ze dat normaal wel doet (en zo heb ik het liever :p).

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 09:40

wow daaph idd mooi water :) proficitat met de 4de plaats :) komen jullie naar anzegem nog ?

merendree is sowieso niet zo een mooie cross naar mijn mening. Ook niet altijd de mooiste lijnen en hindernissen. of het zou veel moeten veranderd zijn bij enkele jaren geleden...

hanne: ik kijk deze week voor mijn ticket voor de viking run voor volgend jaar. Kweet niet of je de man van de ruitershop in k*luisbergen kent? Hij zou ook mee gaan :)
heb jij je ticket al? Welke wave moet ik dan nemen :) Zag dat het wel weeral duurder is :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 09:43

Zo te lezen fijn weekend geweest voor iedereen!

Ik had gisteren provinciaal tornooi. Had voor de zekerheid vijzen gestoken. Had dat beter niet gedaan. De bodem lag hard en zwaar, hij voelde de hele proef alsof zijn voeten aan de grond geplakt bleven. Zoals verwacht alsnog onderin de stand, 16e van 20. Ikzelf was wel tevreden omdat de onnozelheid eruit leek te gaan en de rust terugkeert. Toch als ik uit het hoofd rij.

Achttal... een ramp. Wat hij 's ochtends niet had, dat had hij in de namiddag veel te veel. Kop kaarsrecht omhoog steken en beginnen crossen, elke godverdomde seconde keihard proberen om teugels uit mijn handen te trekken en bit te pakken, compleet tegen de gevraagde stelling/buiging ingaan en bij de minste correctie/beenhulp/zweep alle kanten op springen, rondvliegen of blokkeren. Na de proef had ik geen schouders en rug meer over van al dat trekken en sleuren. Bij het inrijden keihard aanpakken kan niet, hij vliegt dan alle kanten op en we worden verwacht "om netjes in de rij te blijven en het zo op te lossen". Uiteraard zet zich dit dan helemaal voort in de proef :roll:

Vanaf vanavond terug de bokriem eraan en eens kijken hoelang we een rodeo kunnen uitzitten als het er op aankomt :Y)

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 10:08

Proficiat Daphne! Mooi resultaat toch nog. Hoe gaat het met Blitz en Jomo?

Merendr.ee de 90 vindt ik beetje aan de te zware kant eigenlijk. Al is het wel lang geleden dat ik geweest ben. Maar laatste keer dat ik daar was had de 90 gelijk 25 hindernissen ofzo :+.

Jammer van het achttal varekaj! Toch een wisselvallig paard he :P.

Zaterdag hebben we canch en haar veulentje naar huis gebracht. Super voorbeeldig :)! Eerste trip zit er dan ook op. De andere merrie en veulen was andere koek. De merrie is heel nerveus in transport en het veulen volgende niet direct op de camionette. Maar we zijn er dan toch heelhuids geraakt. Toch blij dat canch wel een rustige is op transport. Zo heeft het veulentje toch ook al een goeie eerste ervaring.

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 10:39

Bij mij was M.erendree al een avontuur om er te geraken :+ Wou om 9u vertrekken, ik zie plots kwartier ervoor dat de elektriciteitskabel van de camion niet in zat. Mijn ma had die blijkbaar week geleden uitgetrokken om eens te vegen rondom en niet ingestoken. Maar de frigo ligt constant aan, dus die blijft stroom pakken natuurlijk en dat kan geen kwaad voor 2 dagen maar niet voor ruim een week.
Nog kwartiertje gewacht, ook elektriciteit van de stroomgroep bijgestoken, maar geen avance. Ik dan al gaan verkennen en mijn man ging half uurtje wachten en nog eens proberen. Om 10u nog altijd geen succes, heb dan vriendin gebeld om paard met de vanne te komen halen, is klein half uurtje rijden, was er file van net voorbij drongen tot nevele...
Echt ik kwam zot!!! Mocht gelukkig helemaal achteraan starten (scheelde maar 20 min maar kom), om 10 voor 11 thuis vertrokken, moest om 12u rijden.
Hij had nog nooit op de vanne gestaan, maar laadde heel voorbeeldig, komen we ginder op de wei om te parkeren, ligt dat daar super oneffen, dus die vanne wiebelt nogal, wat hij absoluut niet gewend, begint hij te panikeren, zo erg dat hij de achterbaar uit die hengsels gekregen heeft, tussenschot aan het zweven... Alé, hij was gelukkig direct rustig toen hij mij hoorde, dus dan wel veilig eraf gekregen.
Even gelongeerd, super braaf, dus ik erop, snokt hij hem al 180° om bij oversteken van de baan omdat er een mens voorbij wandelt :roll:

Hij was heel braaf bij losrijden (en in de cross trouwens ook), zeer mooi in mijn hand lopen, veel controle, voelde al heel safe en bevestigd aan. Ik ga mooi op tijd naar de startbox dat hij tijd had om te kijken, startbox zelf geen probleem maar da papierke dat eraan hing, dat was potentieel levensgevaarlijk :+ En zo was het gans de cross door, hij springt elke hindernis vanzelf, geen enkele weigering op een sprong, maar als er 100m achter de sprong een plakkaat staat, dan staat hij te kijken gelijk een koe op nen trein. Heb mijn vriendin laten joggen voor hem en zo was hij dan vertrokken op het veld, want hij volgt gelijk een hondje :P
In het bos zelf héél fijn kunnen rijden, gewoon vlotte galop, alles vanzelf springen, echt zalig. Daarna nog stukje open veld en daar weer wat loeren, maar ook best te doen. De laatste 2 sprongen neemt hij opnieuw heel makkelijk en vlot, ik kom over de finish in verlichte zit en ontspannen, totaal niet meer bedacht dat hij nu nog zou kijken. Ja begot, ineens ziet hij een paard vanachter een stal komen (80m verder), hij snokt hem 180° om en ik ga eraf... Zou op mijn voeten geland zijn, ware het niet dat ik mijn airbag aanhad en die ontplofte dus vlak voor ik op mijn voeten zou landen, dus nog ne zwiep gemaakt ook _O-
Enfin, 't was meteen een memorabel 1e crosske voor da beest! Maar als ik dat gapen op open terrein eruit krijg, ga ik een fantastisch crosspaard hebben, want de hindernissen maken niets uit, hij springt alles waar ik hem voor zet.

Het was lang geleden dat ik hier gereden had, jaar of 6 denk ik, maar ik vond het echt wel een leuke cross geworden. Hindernissen netjes verzorgd voor de 60. Had weinig tijd om te verkennen dus voor 90 niet echt opgelet, maar leek mij ook echt wel verbeterd tov vroeger. Idd wat draaien en keren, maar de tijd voor 90 stond vb maar op 440 dus daar wordt toch iets rekening mee gehouden.
Ik was wel positief, wil graag volgend jaar nog eens rijden.

PP: heel fijn idd zo een 1e goeie ervaring op transport!

Varekaj: welke vijzen heb je gedraaid? Vraag mij eigenlijk wel af hoe een bodem hard en zwaar tegelijk kan liggen? Voor harde bodem steek ik puntjes zodat die in de grond dringen, voor zware bodem net dikke grote vijzen voor meer grip.
Mss is het gewoon ook geen paard voor achttal? Heel de tijd dat aanpassen naar ritme van een ander lijkt mij niet ideaal voor elk paard.

Maya: welk voer gaf je vroeger en wat nu? Was dit je eerste cross? Kan het niet zijn dat je paard onder de indruk was van alles errond en daardoor veel terughoudender was?

Lene: hoe ging het bij jou???

Daaph: proficiat met de 4e plek! Was het internationaal?

Wil iemand mij eens taggen op fb in die ruiterroute van wachtebeke? heb er nog niets van zien passeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 12:44

Ik had kleine blokjes gedraaid. Ging er van uit dat het terrein net als vorige keer een kortgemaaide weide zou zijn en het was nog spekglad ivm dauw. Bleek het zo'n stofveld te zijn met verdwaalde lange plukken gras met losse zandlaag op een keiharde, plakkerige ondergrond. Soort klei of leem denk ik.
Na elke proef was hij muisgrijs ipv roodbruin en ik zag erop als een panda.

Groepsdressuur ga ik idd mijden volgend jaar. Ik moet mijn individuele proeven zonder voorlezer rijden omdat hij daar verschrikkelijk op anticipeert. Bij achttal staat er altijd een commandant te roepen en ik mag hem tijdens die oefening/proef nooit eens stevig op zijn plek zetten. 1+1 = 2, meer is dat niet.
Zolang er niemand staat te roepen gedraagt hij zich prima, zelfs beugel aan beugel. Er gaat een mond open en gedaan met de leute.

Veel oefenen dan op hindernissen met decoratie in de korte omgeving voor Play! Zal kijken of ik die melding op FB nog kan vinden.

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 14:15

wat een avontuur Antonius :) wel leuk dat hij geen moeite had met de hindernissen. Rand animatie leren ze wel denk ik. Hij heeft ook nog niets gezien he van rand animatie. vind hem wel mooi passen bij jou :) toch op de foto die ik zag :)
schrok hij niet te hard van uw plofvest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:34

Sorry, bij "plofvest" zag ik spontaan zo een mannetje voor mij dat opblaast als een ballonnetje _O-

Antonius, ik kreeg net via mail een flyer door van crosstraining op artevelde. Geef jij die geleide training of zou je les willen geven als dat toegestaan is? O:)

mayadeby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:42

Antonius schreef:
Bij mij was M.erendree al een avontuur om er te geraken :+ Wou om 9u vertrekken, ik zie plots kwartier ervoor dat de elektriciteitskabel van de camion niet in zat. Mijn ma had die blijkbaar week geleden uitgetrokken om eens te vegen rondom en niet ingestoken. Maar de frigo ligt constant aan, dus die blijft stroom pakken natuurlijk en dat kan geen kwaad voor 2 dagen maar niet voor ruim een week.
Nog kwartiertje gewacht, ook elektriciteit van de stroomgroep bijgestoken, maar geen avance. Ik dan al gaan verkennen en mijn man ging half uurtje wachten en nog eens proberen. Om 10u nog altijd geen succes, heb dan vriendin gebeld om paard met de vanne te komen halen, is klein half uurtje rijden, was er file van net voorbij drongen tot nevele...
Echt ik kwam zot!!! Mocht gelukkig helemaal achteraan starten (scheelde maar 20 min maar kom), om 10 voor 11 thuis vertrokken, moest om 12u rijden.
Hij had nog nooit op de vanne gestaan, maar laadde heel voorbeeldig, komen we ginder op de wei om te parkeren, ligt dat daar super oneffen, dus die vanne wiebelt nogal, wat hij absoluut niet gewend, begint hij te panikeren, zo erg dat hij de achterbaar uit die hengsels gekregen heeft, tussenschot aan het zweven... Alé, hij was gelukkig direct rustig toen hij mij hoorde, dus dan wel veilig eraf gekregen.
Even gelongeerd, super braaf, dus ik erop, snokt hij hem al 180° om bij oversteken van de baan omdat er een mens voorbij wandelt :roll:

Hij was heel braaf bij losrijden (en in de cross trouwens ook), zeer mooi in mijn hand lopen, veel controle, voelde al heel safe en bevestigd aan. Ik ga mooi op tijd naar de startbox dat hij tijd had om te kijken, startbox zelf geen probleem maar da papierke dat eraan hing, dat was potentieel levensgevaarlijk :+ En zo was het gans de cross door, hij springt elke hindernis vanzelf, geen enkele weigering op een sprong, maar als er 100m achter de sprong een plakkaat staat, dan staat hij te kijken gelijk een koe op nen trein. Heb mijn vriendin laten joggen voor hem en zo was hij dan vertrokken op het veld, want hij volgt gelijk een hondje :P
In het bos zelf héél fijn kunnen rijden, gewoon vlotte galop, alles vanzelf springen, echt zalig. Daarna nog stukje open veld en daar weer wat loeren, maar ook best te doen. De laatste 2 sprongen neemt hij opnieuw heel makkelijk en vlot, ik kom over de finish in verlichte zit en ontspannen, totaal niet meer bedacht dat hij nu nog zou kijken. Ja begot, ineens ziet hij een paard vanachter een stal komen (80m verder), hij snokt hem 180° om en ik ga eraf... Zou op mijn voeten geland zijn, ware het niet dat ik mijn airbag aanhad en die ontplofte dus vlak voor ik op mijn voeten zou landen, dus nog ne zwiep gemaakt ook _O-
Enfin, 't was meteen een memorabel 1e crosske voor da beest! Maar als ik dat gapen op open terrein eruit krijg, ga ik een fantastisch crosspaard hebben, want de hindernissen maken niets uit, hij springt alles waar ik hem voor zet.

Het was lang geleden dat ik hier gereden had, jaar of 6 denk ik, maar ik vond het echt wel een leuke cross geworden. Hindernissen netjes verzorgd voor de 60. Had weinig tijd om te verkennen dus voor 90 niet echt opgelet, maar leek mij ook echt wel verbeterd tov vroeger. Idd wat draaien en keren, maar de tijd voor 90 stond vb maar op 440 dus daar wordt toch iets rekening mee gehouden.
Ik was wel positief, wil graag volgend jaar nog eens rijden.

PP: heel fijn idd zo een 1e goeie ervaring op transport!

Varekaj: welke vijzen heb je gedraaid? Vraag mij eigenlijk wel af hoe een bodem hard en zwaar tegelijk kan liggen? Voor harde bodem steek ik puntjes zodat die in de grond dringen, voor zware bodem net dikke grote vijzen voor meer grip.
Mss is het gewoon ook geen paard voor achttal? Heel de tijd dat aanpassen naar ritme van een ander lijkt mij niet ideaal voor elk paard.

Maya: welk voer gaf je vroeger en wat nu? Was dit je eerste cross? Kan het niet zijn dat je paard onder de indruk was van alles errond en daardoor veel terughoudender was?

Lene: hoe ging het bij jou???

Daaph: proficiat met de 4e plek! Was het internationaal?

Wil iemand mij eens taggen op fb in die ruiterroute van wachtebeke? heb er nog niets van zien passeren.

Wat een verhaal! Al bij al heb je dan toch goed weten rijden :).

Vroeger kreeg ze een sportmengeling, op cross kamp superforce van cavalor en nu iets van fiber force dacht ik, met weinig suiker. Dus dan valt het te begrijpen dat ze nu niet hevig stond :p. En onder de indruk van de hindernissen is ze absoluut niet, maar ze viel vaak terug in draf als ik haar even niet corrigeerde of galoppeerde op een traag tempo en ging niet vooruit. De hindernissen maakte haar niet echt wat uit, behalve dan de houten omheiningen als je tussen 2 weien kwam :p

Wij gaan trouwens normaal ook naar artevelde cross training!

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-18 19:05

Leuk van de cross Daaphh! Balen van die balken wel.

Achttal idd schrappen Varekaj, is idd niet fijn rijden zo!

@Antonius: wat een miserie. :+ Maar gelukkig leuk rondje met Play! :D Luxor kan ook zo koekeloeren soms. :+

Heb ook hulp van jullie nodig. Een objectieve mening over een andere stalling (en evt verhuizen). Stuur me via messenger of PB ofzo.

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 08:17

mayadeby: Mijn merrie krijgt ook fiberforce :) maar die heeft altijd te veel energie. Ik wil niet weten hoe ze zou zijn op actiever eten :o Fiberforve opzich is wel goed eten vind ik :) maar dat is erg persoonlijk denk ik :)

net even naar de deelnemers voor internat. Waregem gekeken :o Wat een namen die komen :o kijk er al naar uit om te gaan kijken :)

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 08:43

Mila: weet eigenlijk niet of hij echt gereageerd heeft op die plofvest. Ik krijg de eerste 30 sec geen lucht als die afgaat, dus als ik dan op mijn rug lig, ben ik precies een omgekeerde schildpad :D Efkens wachten tot die lucht er weer uit gaat en dan geraak ik pas recht :P Tegen dat ik recht was, kwam mijn man al af met paard die zich van geen kwaad bewust was }>

Varekaj: nee die geleide training geef ik niet, ik weet wie wel en denk niet dat het jouw type lesgever zal zijn :+ maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Die dag zal er niemand anders les mogen geven en ik zit trouwens in An.zegem dan.
De week erna is het vrije training, dan mag je ook zelf een lesgever meebrengen, dan staat er niets in mijn agenda, dus zou ik evt wel les kunnen geven. Laat maar weten als je dan wil/kan, dan zet ik het op mijn fb als er nog geïnteresseerden zouden zijn.

Hanne: ik realiseer me net dat ik nooit gereageerd had op je dressuurfilmpje, excuses excuses!!!
Ik zie trouwens wel wat overeenkomsten met Ny. Bij mij begint het weer te beteren, moet zeggen dat ze stiekem toch veel minder aan het been was dan ik dacht. Dus ben nu heel streng aan het rijden (geen reactie op been is meteen stamp naar voor) en doordat ze nu wel vrij goed aan het been begint te staan, maakt ze ook veel minder spel in de overgangen. Weet niet hoe het bij jou zit hiermee?
Je mag zeker pb'en over stalling.

Maya: soms een beetje zoeken naar het juiste eten. Als ze op het één te hevig is, en op dit nu te tam, zou ik toch nog eens iets anders zoeken. Via de site voervergelijk mss eens opzoeken hoeveel suiker erin zit en iets tussen de 2 zoeken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 10:58

https://nl-nl.facebook.com/events/2158807687724720/

Eventjes de link over de informatie van die ruiterroute met de vaste hindernissen in Puyenbroeck, voor ik het weer kwijt raak :P

Gisteren weer een hele goeie les gereden, juist na de galop eventjes trammelant voor 5 minuten omdat hij zij zin niet kreeg :+ Volgende dressuurles eens bekijken of tijdelijk ondersteuning met elastiek wat verheldering brengt. Hij heeft op dit moment door dat hij op pure kracht gewoon zijn goesting kan krijgen. Tijd om daar korte metten mee te maken.

Maya: ik had onlangs een proefzakje ease & excell van pavo meegekregen ergens. Dat kan je gebruiken als krachtvoer of als topping. Als krachtvoer is dat normaal voor middel tot zware arbeid, gaat teveel van het goeie zijn voor wat jij doet. Ik gaf af en toe eens een handje als beloning of extraatje en ik moet zeggen, dat was genoeg voor net dat tikje extra power. Misschien dat eens proberen bij de fiberforce als ze moet presteren? Het zijn dure zakken maar je moet er maar heel weinig van geven. Als je dat als topping gaat gebruiken ga je met 1 zak wel tijdje toekomen.

Antonius: Fijn om te weten! Weet je per toeval tot welke hoogte er op dat terrein hindernissen voorzien zijn? Anders pols ik even in de club of er daar geen ruiters zijn die misschien ook eens les willen pakken O:) Moet je me wel even via PB info geven over prijs, aantal per groepje etc...

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 11:38

De opening zelf ga ik niet meerijden, hou niet van drukte :+ Maar klinkt op zich wel interessant als wandeling met een sprongetje bij... Als er iemand gaat, laat je hier eens weten of het de moeite is?

Varekaj: heb even geluisterd, ik zou les mogen geven de 7e maar de 14e niet. Maar ik zit zelf zaterdag en zondag in An.zegem op wedstrijd, dus denk niet dat ik nog veel fut zal hebben om les te geven de 7e.
Er is dus wel een lesgeefster beschikbaar de 7e, maar weet niet of het je ding zou zijn. Je kan natuurlijk altijd eens proberen, kost €20 zeker? (stond op affiche) als je aansluit in een groepje (denk max 5). Je mag gerust afspreken via ar.tevelderuiters zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 12:23

Ahnee zou het specifiek doen voor les van u :P Maar die kans gaat nog wel komen, 't is nu niet dat het absoluut dat weekend moet. Zou vanaf voorjaar 2019 wel weer graag wat oefencrossen willen proberen meedoen.

Misschien dat ik die opening wel ga meedoen, valt beetje te bezien. Er is iemand van de club die zich op aanwezig heeft gezet. Hij rijdt M-LRV, kan hem wel vragen wat zijn indruk is als hij erheen gaat?
Ik heb deze week de ontdekking gedaan dat er pal naast mijn weilanden in Meldert ook 2 ruiterroutes zijn ingepland sinds kort. De opening van die 2 routes zou normaal nog deze maand moeten zijn, die wil ik wel heel graag meedoen als het kan. Kans bestaat dat dat op dezelfde dag gaat zijn.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 10:01

daaph, proficiat met dirk, de 2* cross :oo :oo :oo brrrrrr…..ik durf het niet.

Ik was ook in geffen, maar dan de M cross. We hebben wel gelachen om het niveau, maar voor mij vond ik het wel ideaal. We beginnen echt in de flow te komen, boxser deed nergens miepen of mauwen. <3 <3 Als hij dit gevoel kan vasthouden, dan maakt iets hoger ook niks uit, want daar ligt het probleem niet.
Ik stond 2de na de dressuur, en foutloos gesprongen...maar zoooo genoten in de cross en zeker tijdens het water dat ik 17B vergat := := 8)7 8)7 ach ja...we hebben er maar eens goed om gelachen.

Antonius....ik zou ook gek worden bij zoveel opstartproblemen %) maar super dat hij je paardje het zo oppakt...wel aparte manier van afstappen := := _O- _O-

verder lees ik wel mee, iedereen is goed bezig....maar we hebben hier een keukencrisis :roll: |(
we hebben 3 koks, maar nummer 1 is ziek, en nummer 2 is op vakantie en de 3de heeft sinds afgelopen donderdag per direct ontslag genomen. _-:( _-:(
dus ik heb het erg druk....kan weinig reageren.

lene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 11:41

Heel goed Antonius :D aangezien ik zo weinig rijd lately gewoon de 60 ingeschreven voor de fun. Kwamen we braafjes met de eerste plek naar huis :+Foutloos gesprongen en gecrosst en voor één van de eerste keren echt op de tijd gereden, was ook wel eens tof :Y)