Misschien kan je nog iets vinden via de zoekfunctie?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Capriootje schreef:Waar heb je dit scapa dekje gekocht?En de blauwe in een van de bovenstaande foto's?
![]()
(Ben er al erg lang naar opzoek!)
Loetie84 schreef:Lekker subtiel marleentje... Ziet er leuk uit. Wanneer zien we hem in actie?
Ik heb net fotos gekeken van mijn training in lelystad, daar had ik een grijze broek aan. Staat ook wel super bij mijn set. RIj normaal met een zwarte broek, maar krijg meer complimenten als ik met wit rij... Lastig! Welke vinden jullie het mooist bij mijn set?
Roxxiejj schreef:Ik heb gisteren een geel oornetje van HV Polo in de opruiming gevonden, heb al een zelfde polo en dekje, dus ik kan nog wat wisselen![]()
Maar eerst de groene set de gaten erin rijden
Capriootje schreef:Diaz; ik heb van de scapa's: een felle blauw, navy, old pink, bruin, rood + oornetje blauw, rood en roze . ik wil nog graag de stone blue en pistache
Diaz schreef:Capriootje schreef:Diaz; ik heb van de scapa's: een felle blauw, navy, old pink, bruin, rood + oornetje blauw, rood en roze . ik wil nog graag de stone blue en pistache
De Stone Blue staat ook op mijn verlanglijstje..
Verder vind ik de donkergrijze en de oude navy (ook beide met een licht randje) ook erg mooi.
Dit is een beetje mijn favoriete collectie/jaar. (2007 of 2008 geloof ik?)
[ Afbeelding ]
Ik vind de blauwe die bij de oud-roze ligt alleen heel erg uit de toom vallen..
Roxxiejj schreef:Klopt
Had eenjaar geleden shetshop.nl een mailtje gestuurd voor aqua springschoenen. Helaas waren ze nu pas weer op voorraad, met nu ik overga op een andere kleur
Anyway: mochten er dus nog mensen zijn die aqua blauwe springschoenen maat XL moeten hebben, http://www.shetshop.nl
Roxxiejj schreef:Levertijd was bij mij beide keren behoorlijk lang. Had het na dik 2/3 weken pas binnen.
Was wel de moeite waard van het wachten, dat wel