[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ruitenboer

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:25

weet ik heel goed marijke, jij hebt die leuke man
omdat ik nu kennis gemaakt heb met een aantal bokters, en dus al een tijdje mee lees, heb ik besloten maar (beperkt) mee te doen
zoals ik al heb gezegd, ik vind jullie communicatie ontzettend leuk, aardig en ik moet vaak vreselijk lachen
maar ik moet ook saar's privacy respecteren
hoe doen de andere ouders dit?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:30

Ik klep gewoon mee hoor, alleen probeer ik me niet met rijtechnische zaken te bemoeien alhoewel dat soms ook niet lukt. En af en toe zegt Noor :( :+ :D maar dat is meestal om de vrijdagavondpraat.
Gewoon gezellig mee doen denk ik zomaar, en als het Sarah te ver gaat zal ze het gerust wel zeggen, privé of op Bokt.

ruitenboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:33

dat is nou precies waar ik bang voor ben :D :D :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:35

[quote="ruitenboer"]weet ik heel goed marijke, jij hebt die leuke manomdat ik nu kennis gemaakt heb met een aantal bokters, en dus al een tijdje mee lees, heb ik besloten maar (beperkt) mee te doen
zoals ik al heb gezegd, ik vind jullie communicatie ontzettend leuk, aardig en ik moet vaak vreselijk lachen
maar ik moet ook saar's privacy respecteren
hoe doen de andere ouders dit?[/quote]

Ik heb die leuke man ja! Klopt helemaal :D :+

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:37

Ga jij eens gauw naar bed, naar die leuke man!

Edit, lijkt me wel eens leuk voor de vrijdagavondpraat, een..... nee ik doe het niet, ik zet het hier niet neer :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:40

hahaha ik ga nu, die leuke man roept namelijk net dat mijn kant van het bed warm is ;)

Weltrusten allemaal!!!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:43

Wat een leuke foto's Mirthe!

Welkom papa van saar!

Ik heb heerlijk gelest op T. Bari niet gedaan, die mocht met Goldy in de wei. Ze hadden bijna de hele nacht buiten gestaan want kreeg ze niet meer te pakken. Schoonmams kwam me redden.
En ik heb, jaja, de beeb vasthouden. Ik kreeg het er warm van zeg! Ben maar snel met hem gaan zitten.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:46

Oh, verwende MM!!! Trusten!
Hallo papa Ruitenboer :wave: . Welkom in het kippenhok.
Het wordt bijna tijd voor een hanenren geloof ik := .
Mirthe, wat een leuke foto's!!!

Heb jullie half/half gevolgd vandaag. Geen tijd gehad om te reageren :o .
SM, leuk dat je zaterdag kunt starten!!

Giga liep vanavond echt lekker. Eindelijk weer eens het betere sjouwwerk. Nadat Laurie gereden had, mocht haar logeetje er nog even op. Gaat het monster er toch vandoor bij het aandraven :Y) . Ik heb haar nog nooit zo hard zien galopperen in de bak. Als ze dat nou zondag ook doet, gaat het helemaal goed komen. Alleen het logeetje was er minder blij mee :oo . Dat verwacht je toch ook niet van zo'n slome aap als Giga :') .

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:47

Oh oh, TG aan de baby :D .
Hoe gaat het met Vos TG? Zwemt hij lekker door?

ruitenboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:47

welterusten allemaal

wordt vervolgd

vickers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:48

Zo even uit de meeleesmodus.
In het vorige topic heb ik al wel is iets gepost, eigenlijk is dit "mijn GTST".
Ik vind het erg leuk om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat.
Vandaag ben ik in Ursem te trainen geweest, paar bokkers gezien en gesproken.
Vergleken bij Biddinghuizen was dit zwaarder ben helemaal kapot na 2 uur les:)
Ben even gaan lezen in het Texel topic. Weet je wat ik dan denk? Wat zal die ongelofelijk ongelukkig zijn.
Zo en nu terug in de meeleesmodus:)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:49

Mirthe, wat een fantastische foto met je zusje, dat is de prijswinnaar. Ik vind hem helemaal geweldig.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:51

Volgens mij heeft de vos nog niet gezwommen maar heb niks meer gehoord. Ze zijn buiten bij een plas met hem aan het oefenen dus het is nog niet helemaal missie kansloos want dan had ik hem al op moeten halen.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:53

Welkom ruitenboer, eventuele confrontaties met dochterleif graag wel in dit topic, wij staan graag met raad en daad voor jullie klaar om de familiare perikelen weer op te lossen. ;)

Margreet, geen idee welk topic ik gemist heb (of juist niet) maar ben altijd graag op de hoogte en heb nu geen idee waar dit allemaal over gaat. -O- Ik hoop iig dat je er geen nacht minder om zult slapen, dat is het vast niet waard.

Gave foto, dat kleine wuppie op dat grote dier. :D

Schoonmama mocht eind van de ochtend met mijn vriend weer mee naar huis. Ze hebben direct een alarmding gehaald, zodat ze voortaan in dit soort situaties direct op de noodknop kan slaan en dan worden wij gewaarschuwd. Manlief was goed uit zijn doen over het feit dat zijn moeder hem vannacht had gebeld en wij niet te bereiken waren. Hij heeft het deze week al erg slecht, mist zijn pa enorm. En dan stond zijn moeder er vannacht alleen voor, dit gaf hem echt een schuldgevoel. Sneu voor hem. Hij is de hele week al bij zijn moeder en gaat er morgen weer heen om te klussen, is wel goed voor die 2, ff lekker veel samen zijn. Wel zijn we net ff lekker met vrienden naar een BBQ restaurant geweest, heerlijk 3 uur zitten tafelen en veel lol getrapt. Zal de details hier niet neer zetten, was in de trand van een happy end na een BBQ omdat de serveerster onder de tafel zat. Maar dat kan ik hier niet neer zetten, want dan krijg ik vast een ban. :o

Nu ga ik slapen, morgenvroeg naar stal, paardjes voeren en Edge rijden, ben benieuwd hoe hij is na zijn fysio behandeling. Fysio had zelden zo een lenig paard gezien, zelfs ernaast moet ze uitkijken voor zijn achterbenen als ze hem prikt op plekken die hem niet aanstaan. :+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:57

Hahaha cabaret....gtst.... Lekkere reputatie hier. :D
Welkom ruitenboer, gezellig!

Sanurie aardig van je ouders. :j
Was zelf ook erg gehecht aan mijn speciale beugels, was maar al te blij toen ik een 2e paar kreeg. Vervelend werk dat omwisselen :o

FE wat sneu voor je man. Wel fijn dat ze nu weer thuis is. :(:)

Mirhe gave foto, dapper zusje.

Zie mijn L2 debuut een stuk zonniger in!!
Tessa liep erg fijn, het achterwaarts ging nu voor het eerst direct goed. Moet het alleen nog meer bevestigd krijgen zonder de omheining.
En wijken kreeg ik een complimentje over. Dat deed me goed want heb er tot in den treure op getraind, dat deed ze eerst zo waardeloos. (of ik)
Daarna mocht ze nog een rondje mee als begeleider, stalgenoot had haar jonkie voor het eerst mee naar buiten. We hebben het overleefd, blijft altijd spannend.

:evaw:

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 00:00

FE: dat klinkt als een gezellige BBQ :D .
Sneu hoor voor je vriend en schoonmama :(:) . Is ook wel erg schrikken zo -O- .
E heeft z'n pootjes laten wapperen :Y) .

Oh jongens, ik baal zo van onze starttijden zondag. Ik had zo gehoopt dat het nog zou veranderen, maar het is nog steeds $@$^#%^@%$#%^ :( . Moet die arme pony (en wij ook) 6 uur wachten voordat we kunnen springen na de dressuur. Baal er echt zo vreselijk van. Het is te ver om nog even naar huis te kachelen: er rijden er zo te zien ook twee mee die redelijk in de buurt wonen: die zouden gewoon even tussendoor naar huis kunnen.
Ik weet dat de meesten van mening zijn dat s.hit starttijden er bij horen, maar het zou zo simpel anders kunnen |( .

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 00:04

6 uur ertussen?! :? Dat is wel heel bizar.
Als zoveel SGW's goed georganiseerd kunnen worden, neem daar dan een voorbeeld aan zou je denken.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 00:10

Duimen dan dat jullie mooi weer hebben, zonnetje er bij en er dan samen maar een gezellige dag van maken!
Er woont niemand in de buurt waar je giga zou kunnen stallen?
6 uur is wel echt heel erg lang!!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 00:12

We moeten als 2e in de ring dressuren, maar bijna als laatste springen & crossen. Iemand die met meerdere paarden rijdt, kan niet op haar eigen tijd dressuren en daar zijn wij nu neer gezet. En er zijn er nog 6 of zo in de L die die pech hebben -O- .
Sim had het vorig jaar geloof ik nog erger (als ik het me goed herinner): die moest zelfs 's ochtends vroeg al dressuren en aan het eind van de dag springen.

Nou, ik ga maar eens douchen en pitten, het is alweer harstikke laat!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 06:59

Goedemorgen,

Mirthe, wat een super foto!! die kan zo voor op de penny, maar wint ook bij iedere "kind en dier"fotowedstrijd.
ruitenboer: hier nog een moeder, maar met dochters waarvan er eentje alleen meeleest en de ander zeer, zeer zelden iets post, dus ik moet af en toe letten op mijn privacy :D
TG: heerlijk he, zo.n smurfje in je armen. Nog een week of 8 dan kan ik ook mijn hart weer ophalen als alles goed gaat natuurlijk. LieveLotte is niet zo heel knuffelig, die "vecht" zich al weer
snel los, als je haar lekker op schoot hebt, want er ligt nog zo'n grote wereld om te ontdekken, dan moet je niet op oma's schoot blijven plakken. :D

Weinig nieuws hier, a.s. allroundpaard draaide gisteren in de les zo de knop weer om naar dressuurpaard, en hij liep een toples. Lekker hoor, volgens mij frist ieder paard op van de afwisseling, en deze lijkt daar wel echt het grote voorbeeld van.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 07:47

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 07:48

ruiterboer welkom.
leli dat is heel vervelend zeg. Heb ik 2jaar geleden in chaam gehad. verschrikkelijk.
ik heb zondag er ook alsnog 4u tussen zitten en gewoon giga laat thuis, maarja hoef dan ook pas laat te gaan.
karen heeft lekker gelest met TG

zo hier de paarden al weer naar buiten. rest van diertjes gevoerd en nu zo richting werk (half 9 tot 7) daarna les geven en dan wil ik zelf nog even rijden. wordt weer lekker laat

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 07:58

goeiemorgen!
Mendy weer een lange dag, succes
texelse, lekker toch zo'n paard!
Leli dat kan toch ook wel anders, zes uur is echt lang
Danielle wanneer heb je je debuut?
TG geen nieuws is goed nieuws!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 08:05

bianca dankje, morgen nog erger van half 9 tot 8. maarja daarna kruip ik optijd me bed ik want ben echt zo moe.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 08:11

Pffff Itsme, wat een lange dagen!
Ik ga snel richting mijn werk :evaw: .