Snoek balen dat het nog steeds niet helemaal duidelijk is. Hopelijk helpen de 3 weken boxrust Vief jouw GG is echt al gespierd Sim succes met het vasthouden van de dolk met je tanden Jij ook Evony Mo heeft het leuk gehad Weule dat is een lange dag Leliaardje ook een mooi baggermonster
bvw
Geplaatst: 14-10-11 20:27
Shanouk dikke knuff voor jou lelieaardje en vief wat een knappe veulens hebben jullie, ik baal nog steeds dat roven niet meer in nl staat! verder wel vlot bijgelezen maar niet echt onthouden, zie een aantal van jullie morgen ook wel in Hattem
Leliaardje
Geplaatst: 14-10-11 20:32
Oh, ik miste Roven al in de lijst bij de Dalhoeve, maar had niet in de gaten wat er met hem gebeurd was. Ik heb verschillende fijn springende Rovens gezien. Hopelijk gaat onze Qira dat ook doen. Nou ja, eerst maar eens zien dat we haar gezond groot krijgen!
Daar heb je absoluut gelijk in na dinsdag word het weer slecht, dus nu nog echt even genieten dan maar van mijn vrije weekend. Ik moet 7.15 gaan rijden en om 08.15 van stal weg. Ben benieuwd naar de cross.
Lau even een vraag aan jou. Ik was me aan het oriënteren op een hengst voor Ferrose en toen werd Grafenstolz me aangeraden. Op zich vind ik die heel interessant maar toen ik op die naam op bokt zoch zag ik een post van jou waarin je aangaf dat je niet bang moest zijn van het trak karakter (of iets in die bewoordingen) mag ik vragen wat je hier mee bedoelt.
Leliaardje
Geplaatst: 14-10-11 23:38
Succes allemaal!! Voor mij cross-loos weekend. Lekker thuis, beetje opruimen en Giga rijden. Zondag naar de Hatertse Vennen voor een buitenrit. Paul gaat deze keer weer mee met z'n stalen ros . Maar: morgenochtend eerst lekker uitslapen en koffie op bed .
Joki: Trakehners zijn geweldige paarden! Maar de karakters zijn net wat anders dan de een andere warmbloed. Je moet zei eigenlijk meer zien als een Engels volbloed. Moedige paarden, werkwillig en als ze voor je gaan lopen ze zich dood voor je. Maar je kan ze nooit dwingen en je moet ze niet beledigen, want dan doen ze niks meer. Van een Trak hou je of je haat ze. Ik ben er gek van en zou er zo weer 1 willen. Maar goed ik heb nooit paarden met normale karakters
Goedenavond! Ik ben net thuis van werk, ben aardig moe! Morgen om 8 uur weer de wekker, maar gelukkig niet zo vroeg als de meesten van jullie! Al is het voor wat leuks natuurlijk. Veel plezier iedereen morgen allemaal!
Alle cc-gangers, hattemgangers en p'hagegangers succes
Lau dat klinkt als een karakter waar ik wel wat mee kan. Dus Grafenstolz mag voorlopig nog op mijn lijstje blijven. Ik moet met Ferrose toch wel een beetje op het karakter letten (alles wat moeilijk is valt bij voorbaat af) maar dit valt voor mij niet onder moeilijk, maar juist onder graag willen dat mist Ferrose af en toe een beetje.
Ik ga vandaag naar de motorcrossbaan om te trainen met Perfect, krijgt ze mooie dikke billen van.
texelse
Geplaatst: 15-10-11 12:20
"perfecte billen" dus!
Mootje
Geplaatst: 15-10-11 12:22
Goedemorgen! Danielle, veel plezier. Mag je daar gewoon komen met je paard? Snoek, nogsteeds druk, druk, druk dus! Margriet, nu al nachtvorst Rowo, jij bent ook vroeg! Moet je altijd zelf voeren, want de paarden staan bij je ouders toch? Lau, maar je hebt wel altijd supergave beesten onder je kont