[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:39

Ik bedoel Jan Kloek. Mijn moeders compagnon. Die brengt hem voor mij weg en blijft erbij. Ik moet zelf op concours en zit er eigenlijk niet op te wachten, maar ik moet van mijn moeder. Mag ook niet huilen en drama maken.
Dit is beter voor het paard.

caro29

@ pb sterkte. Ik wist niet dat er wat met hem aan de hand is.

viefdepief

:wave:

Mandy: Wat een actie van je springles := Gelukkig geen schade dit keer ;)
PB: Sterkte voor morgen.. Heel verdrietig zoiets ;( Is het trouwens weer aan tussen jou en je vriend?? :)
Kim: Gelukkig zit je ertussen *D Wel echt een stom systeem idd :\
JN: Benieuwd of het wat lijkt die nieuwe job!

En de rest ben ik vergeten.. Echt een k*tdag gehad en super druk met de uni enzo.. %)
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 01-09-10 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:40

Hij staat op de foto zoals hij is/was. Vies, stinkend (bijnaam was Little Stinky :D ) en met gigantisch coupe ravage.

rowo

Jeetje PB echt heftig zeg! K heb je ff een pb gestuurd!

Misschien juist goed dat je op concours bent? Heb je een beetje afleiding.

_lautje_

Ja, alweer een tijdje gelukkig.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:41

Sterkte PB :(:) Ik weet helaas uit eigen ervaring hoe kl*te je voelt. Maar je moet echt blijven denken dat het voor hem echt de beste beslissing is!

Ik wil eigenlijk de Dubarrys met stof aan de schacht, helaas worden deze nbiet meer verkocht....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-10 20:42

PB, En je vertelde het pas nadat ik had gevraagd of je nog een keer alles had uitgepraat met hem _O- Stiekemerd ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:44

Vief was me voor :+ Ik dacht net hetzelfde eigenlijk nadat ik mijn berichtje had geplaatst. Leuk PB dat het weer aan is. Ik kan erover mee praten!

@ vief: :(:) Hopelijk geen ernstige dingen!?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:44

Ik ben er bij Phil wel zelf bij gebleven, ben ik nog steeds heel erg blij mee! Doordat ik er bij was is hij heel mooi en heel rustig gaan slapen. O erg krijg nu al weer een brok in m'n keel als ik er aan denk

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:47

Ik geloof dat ik voor slachten zou gaan :o Weet niet waarom, maar dat afvoeren van zo'n dier lijkt me ook vreselijk om te zien.

Maar ik hoop dat ik het nooit hoef mee te maken -O-

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:47

Maar ik denk niet dat Phil naar de meneer met het schort is gegaan.
Ik moet eerlijk zeggen dit is de 4de die ik in moet laten slapen en kan er nu veel beter mee omgaan dan toen ik 14 was en mijn pony een hersentumor had.
Maar ik weet wel zo'n goed paard als dit krijg ik nooit meer.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-10 20:48

Luke is naar van Veen gegaan. Ik vind Rendac ook niet fijn :n

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:48

De 4e al? :oo Pffff! Dat zijn er wel erg veel!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:48

Bij ons gaat alles naar de slager mits mogelijk (bijv onmogelijk door medicijnen of melanoom zoals bij Amor en Noldus). KLinkt hard, maar ze zijn zo weg.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:49

Ja dat is denk ook de reden dat ik daarvoor zou gaan. En het idee dat ze door de Rendac gewoon in zo'n vrachtwagen worden geknikkerd vind k ook niet wat.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:49

Ja, 1 die dampig was, 1 met hersentumor, Noldus kniebandblessure en nu Stuart...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:51

Dat zijn er genoeg... ik hoop het nooit mee te hoeven maken.
Mijn 2e pony is nu ook dood (alweer 8 jaar geleden verkocht). Gelukkig heb ik die beslissing niet hoeven nemen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:52

Gelukkig is de beslissing altijd voor mij genomen.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:52

Nee gelukkig heb ik zelf kunnen beslissen Phil naar de dierenarts te brengen. Toen hij lag en helemaal weg was zijn wij ook gegaan, ik wil ook echt niet zien dat ze gaan takelen.

Bij mijn hengstje was ik er niet bij en dat gaf een veel vervelender gevoel dan bij phil. Maar goed die was ook pas 8.
Met phil had ik zo'n sterke band (waaarvan ik mezelf had gezworen dat nooit meer met een paard te krijgen na al het verdriet wat ik om mijn pony had toe die weg moest) dat het voor mij gewoon zo een heel fijn gevoel gaf. Maar hij was ook gewoon klaar in dit leven hij had meer gedaan dan je ooit van een paard kan verwachten.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:55

Rowo ik had ook gehoopt het nooit mee te hoeven maken. En toen vorig jaar twee :(
Maar aan de andere kant ik het ook al 1 jaar paarden en tot dan toe nooit gehad en dit hoort helaas voor ons ook bij het houden van paarden. Gelukkig kunnen we ze een waardig afscheid bieden en hoeven ze niet met pijn te blijven lopen.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 21:04

Hé bah, ik krijg altijd zo'n brok in mijn keel van de nare berichten. Wij hebben er helaas ook al 3 mogen wegbrengen: 2 naar de slager en 1 bij de DA ingeslapen. Als het kan gaan ze hier ook naar de slager. Hoop dat ze hier voorlopig heel blijven. Vorig jaar toen Pancho maar niet rad wilde worden had mijn vader het ook al over slager. Heb de hele dag lopen janken. Gelukkig was het niet nodig.

Noor: helaas heb ik wel een afstuderen met alles erop en eraan. Eerst een kwartier presenteren, dan 20 minuten verdedigen (dus vragen examencommissie beantwoorden), dan gaan ze 5 minuten overleggen en daarna volgt het officiele gedeelte met diploma tekenen en bekend maken cijfer.
Rowo: ben hard op zoek naar een baan. Ik ben nu mijn zesde jaar in gegaan (voor 1 maand ;) ) dus het is wel genoeg zo. 72 ECTS aan extra vakken gevolgd + nog 2 keer stage gedaan dus de uitloop is wel te verklaren.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 21:06

Je bent er dus druk voor geweest. Heb je overigens HBO of WO gedaan?

Heb je bij je afstuderen je diploma tekenen al? Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Verder is het het zelfde als hoe het bij mij is gegaan (afgezien dus van dat diploma gedeelte).

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 21:18

TeeGee schreef:
Roos, wil zondagmiddag naar het bos of strand. Jij nog tips of suggesties?

Ik ben inderdaad met Noor bij de manege en omgeving wezen rijden, alleen zijn daar zondag wedstrijden. Ik kan daar wel lekker rijden, op sommige paden ook lekker galopperen, alleen is er 1 brug stuk en dan moet je via een sluiproute terug en die moet je net weten. Volgende week daar maar eens een paar boompjes springen. Voor het strand ga ik altijd naar Ijmuiden, woon daar dus weet de weg, alleen wel vroeg ivm honden, maar als je goed oplet kan het later op de dag ook. Strand ga ik altijd naar Ijmuiden, weet alleen niet of je daar al op mag.

Het is wel een super breed strand en als je bij Zeebad parkeert dan ga ik meestal eerst een stuk naar rechts, tot aan de pier, daar omdraaien en dan tot Bloemendaal, na 1 okt Zandvoort ook wel voorbij en dan weer terug. Er is 1 nadeel en dat is dat er veel vliegers met karretjes eronder zijn. Mijn paard en pony hebben daar nooit wat van gemaakt,maar er zijn beesten die dat niet zo leuk vinden.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 21:19

Ik heb recht en management gestudeerd aan de UvT dus WO. Ja als je hier alles op tijd aanvraagd heb je het diploma tekenen er meteen bij. Tenminste als je een voldoende krijgt voor je scriptie en presentatie. Voordat je mag afstuderen is je scriptie in principe als voldoende beoordeeld. Alleen als je dus met een 6 je presentatie in gaat kan dat nog een half naar boven of naar beneden schelen en kun je dus alsnog op een onvoldoende uitkomen. Maar daar ga ik niet vanuit. Ben dus op 1 oktober echt Meester in de Rechten.