TeeGee schreef:Roos, wil zondagmiddag naar het bos of strand. Jij nog tips of suggesties?
Ik ben inderdaad met Noor bij de manege en omgeving wezen rijden, alleen zijn daar zondag wedstrijden. Ik kan daar wel lekker rijden, op sommige paden ook lekker galopperen, alleen is er 1 brug stuk en dan moet je via een sluiproute terug en die moet je net weten. Volgende week daar maar eens een paar boompjes springen. Voor het strand ga ik altijd naar Ijmuiden, woon daar dus weet de weg, alleen wel vroeg ivm honden, maar als je goed oplet kan het later op de dag ook. Strand ga ik altijd naar Ijmuiden, weet alleen niet of je daar al op mag.
Het is wel een super breed strand en als je bij Zeebad parkeert dan ga ik meestal eerst een stuk naar rechts, tot aan de pier, daar omdraaien en dan tot Bloemendaal, na 1 okt Zandvoort ook wel voorbij en dan weer terug. Er is 1 nadeel en dat is dat er veel vliegers met karretjes eronder zijn. Mijn paard en pony hebben daar nooit wat van gemaakt,maar er zijn beesten die dat niet zo leuk vinden.