wl: wat heb jij een mazzel dan zeg! Hier is het nog niet droog geweest.
Ik heb ook even gereden, en idd even nog niet eens 15 min geloof ik . Maar hij ging erg lekker, geen rare dingen gewoon lopen, galop ging super Dus was tevreden en echt zat van de regen. Wat een vies weer zeg en koud brrrr
andrea16
Geplaatst: 06-03-09 18:14
Inderdaad brrrrrrr, ik heb de paarden net allemaal binnen gedaan. Moet zeggen dat ik ook echt niet de neiging kreeg om te gaan rijden, het is overal ook een flinke blubberbende.
Nou ik heb dus niet kunnen rijden. Er was geen auto, de bak een zwembad en longeren met dit weer is niet fijn voor mij maar ook zeker de paarden worden daar niet happy van. Heb zondag concours, lekkere voorbereiding weer
Nee kan het begrijpen. Gelukkig heb je nog een dag dat het wel kan., Succes alvast zondag. Zal zo even douchen, vriendlief komt zo en dan straks Uri Geller kijken, is finale.
suc6 aan iedereen die morgen op concours gaat ! vandaag was het hier ook best mooi weer lekker zonnig maar wel een felle wind. ze hadden nochtans de hele week regen voorspeld, maar gelukkig is het zonnig want zondag is de eerste outdoor cross voor mij
andrea16
Geplaatst: 06-03-09 21:35
Heb net in de regen gehockeyed, ook niet erg lekker. Maarja, wel weer even wat gedaan, nu een avondje bankhangen
WolinLotte
Geplaatst: 07-03-09 00:07
@Andrea: Dat is minder ..
Uri de lepel-fluisteraar is afgelopen, ga maar eens richting mijn bed
andrea16
Geplaatst: 07-03-09 00:12
Leuk dat dat meisje gewonnen heeft! Heb het verder niet gekeken, alleen vanavond half. En was blij dat die ranzige Vincent het niet was.
Ga nu maar snel naar bed, morgenochtend even naar de manege, vriendin moet om 9 uur rijden
WolinLotte
Geplaatst: 07-03-09 00:41
Nee idd.. Die Vincent is echt een mafketel, met z'n bizarre ideeën , vind dat echt een beetje wanstaltig.
Ik ga nu maar écht eens naar mijn bed
Lappie_Lap
Geplaatst: 07-03-09 00:51
Ik vind die Kinetic Yelle heel bijzonder, wat die allemaal kan ... en ook niet zo'n rare patserige show eromheen hoewel ik die vader soms wel wat klef vond
Leuk die nachtelijke klus-sessies Arme mama kan ook nog even naar huis rijden Maar we hebben mijn kledingkast opgehaald bij de Ikea en helemaal in elkaar gezet. Was nog best lastig.. Ook nog 1 wand geschilderd en een laagje op de deur gesmeerd Duik maar snel mijn bedje in. Morgen om 8 uur er weer uit om het hele huis hier echt leeg te halen Volgende week hoop ik weer een wat normaler ritme te hebben
Ik heb morgen met Ginny,amber en Linda fotoshoot op de crossbaan in Lunteren, Dus bon mag in haar gele crossetje
jipje_niekje
Geplaatst: 07-03-09 08:53
Goeiemorge! @Melanie: Veel plezier alvast! @Vief: Succes met al je spullen overhuizen. @Floor: Wat leuk dat je wedstrijden gaat rijden met Nanea! Alleen dressuur? Of ook springen en crossen? @WL: Hoe is het ondertussen met je duim?
Hier hebben wij gisteren ook prutweer gehad, nu is het hier in ieder geval droog en soms schijnt de zon zelfs Zo Jipje maar eens vlechten voor wedstrijd. Vanmiddag alles in de stallen op orde maken en daarna nog even mijn tas inpakken. En dan vertrekken we vannacht naar Oostenrijk
J_J; veel succes en daarna heel veel plezier.. Vief; drukdruk, maar je weet waar je het voor doet, nietwaar Melanie; veel plezier, zo te zien heb je er mooi weer bij vandaag. Hier is het droog en lijkt zonnig te worden.
Gister Zappa gereden en ging wel aardig, straks weer ff naar de manege. Morgen na cc ga ik even bij mijn andere paard kijken, hoe het gaat. De ruiter is er zeer over te spreken Volgende week haal ik haar denk ik weer op.
rowo
Geplaatst: 07-03-09 09:21
goeiemorgen
Hier schijnt zowaar de zon
@ JN: succes he vanmiddag!!! En heel veel plezier op vakantie
@ vief: ook jij nog succes met je kamertje!
En wat Uri Geller betreft; ik vind het terecht dat dat meisje heeft gewonnen. Maar wel cool van The Mask, nooit gedacht dat hij dat was