In een zwembad is het beste!!Ik mag zo lekker weer leren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

In een zwembad is het beste!!

Nou alleen nog ergens een dun (14-16mm) kneveltrensje scoren, maar die kan ik nergens vinden

Snoekiej schreef:Ik heb net een singel met buikflap van Prestige gekocht
Was niet helemaal de bedoeling om zo'n dure te nemen, maar hij lijkt me heel fijnNou alleen nog ergens een dun (14-16mm) kneveltrensje scoren, maar die kan ik nergens vinden
! Af en toe even een frisse duik! Was gezellig ook
.
. Ben meer van de buitenritjes met dit weer
.
,, Excursie doe je naar een dierentuin, niet naar een stichting om gehandicapte mensen te bezichtigen
... maargoed.
Op de terugweg onwijs onweren en regenen
.. Strand zat er dus niet in!! En opeens stopt een klasgenootje langs de weg met haar auto, had ze lekke band.. Dus ik heb in de zeikende regen voor haar een autoband verwisselt, samen met de enigste gozer uit de klas
!! En ik ben de enige van de meiden daar die geen rijbewijs heeft
, haha
.. maarja, heb het dan ook vaak genoeg gedaan
..
..Beetje op tijd naar bed denk ik
.
.
Daarna ben ik naar het strand geweest, nog even gezwommen ook.. Toen moest ik om 14:00 werken en toen begon het echt even hard te regenen.. Net pannekoekjes gegeten en ga zo nog even lekker rijden
Ik voel me echt schuldig maar de dierenarts zei ook al daar kun je niks aan doen, als ze zelf niet meer wil eten.. Ik weet het is maar een cavia maar tog het was wel een leuk beestje.. marielle123 schreef:ik kwam gisteren thuis, ligt m'n cavia met dr neusje in het zaagsel.. ik de dierenarts gebeld want het zag er niet goed uit.. Ik kon gelijk even komen. dierenarts heeft hem nagekeken en nu bleek dat ie gewoon niet meer goed gegeten heeft. er zat een haakje aan haar kies.. ik snap er niks van.. ik zorg echt goed voor ze.. al het voer ging op en het water ook.. blijkbaar heeft m'n andere cavia alles opgegeten.. de dierenarts heeft hem daar gelaten en een infuusje ingebracht en wat voer en ik moest de volgende ochtend even bellen hoe het was.. ik vanochtend gebeld en ze is vanacht doodgegaan..Ik voel me echt schuldig maar de dierenarts zei ook al daar kun je niks aan doen, als ze zelf niet meer wil eten.. Ik weet het is maar een cavia maar tog het was wel een leuk beestje..
. Het is nooit leuk om een dier te verliezen, ook als is het een cavia.
.. 

) en Madine werd echt helemaal gek!! Moest echt lachen om dr, ze begon helemaal te drentelen/passageren, hinniken en ze moest constant naar dat veulen kijken. Misschien iets van moederinstinct ofzo