Fijn dat je springles lekker ging Nat Vervelend dat je eraf bent gevallen Corien Fijn dat Woods braaf was bij de smid Vief Wat vreemd van die springruiter PB
Ik ben er ook weer eens. Beetje grieperig helaas. Loop ook al 3 dagen zonder stem rond Gisteren Vorstin even gereden, ging wel fijn. Vandaag heb ik les. Morgen heb ik eindelijk mijn laatste toets van de toetsweek, maar wel een moeilijke: 100 min Frans, een opstel schrijven zonder woordenboek
Ingrid: mooi dat je wat hebt kunnen regelen! Jammer van je engels. Ben ik ook heel slecht in Anthea: jammer van je tentamen van gister Fijn dat je tentamen vandaag wel redelijk ging voor je gevoel! Hilde & Vief: succes met jullie tentamens! Rosalie: succes vanavond! Snoekiej: oei da's wel moeilijk dan! Succes morgen en beterschap!
Heb ondertussen al mijn punten van vorige week terug en het leren is echt niet voor niets geweest gelukkig Laagste was voor engels, een 5,8, we moesten een brief schrijven. Dat ga ik volgende week herkansen, kijken of ik er een 6,5 voor kan halen. Als dat zo is sta ik als het goed is geen onvoldoendes gemiddeld
Laatst bijgewerkt door TeZzz op 24-01-08 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Ingrid: Balen van je Engels! Tessa: Goed van je mondeling zeg! Super zeg al die goeie punten! Hilde & Vief: Succes met jullie tentamens!! Snoekiej: Beterschap , succes morgen met je toets!
Ik heb morgen ook mn laatste toets van de toetsweek, nederlands een betoog of beschouwing schrijven 100 min. Vandaag lekker een dagje vrij, alleen het regent.. hopelijk wordt het straks een beetje droog en lekker even rijden!
Oefenspringen ging goed gistere avond, een rondje 80 en een rondje 95, beide lekker kunnen rijden!
ben ook weer thuis . Was wel gezellig op school. Ons groepje is allemaal toegelaten op de hogere hotelschool nu . Behalve 1 meisje. Beetje banketstaaf..
Straks miss nog even rijden. Even kijken of het droog blijft. Ga nu eerst ffies eten.
Ga vanavond weer even meerijden op de instructeurscursus. Kreeg vandaag ook weer wat cijfers terug, van mijn toetsweek. Was wel tevreden, 7,2 op Sk, 6,7 op Ak <= Ak was echt rampzalig gemaakt dus dat was wel netjes
Nou hier regent het super hard. Helemaal doorweekt Tentamen was weer lastig. Stellen de vragen zo dat je altijd net het verkeerde invult. En echt alleen maar de kleine rotfeitjes. Ben benieuwd of er dit keer een voldoende in zit
San: Mooie cijfers J_N: Fijn dat er weer een verslag af is! Ik moet vanavond ook heeel hard aan mijn ICW opdracht. Hebben vanavond al tot de nacht van de ICW verklaard. Dus heb vast wel wat company op msn Snoekiej: Beterschap, hoop dat je stem weer snel terug is Ingrid: Jammer van je cijfer..
En idd wat een rot weer... heb er vandaag 4 gereden en uiteraard de laatste 2 in de regen
@ kim: das wel leuk met zo'n groepje. Wou iedereen hotelschool doen? Wat grappig!
Bij deze de foto's die Martine__ vanmorgn heeft gemaakt!!
Eerst ff een foto van toen ze er een week was (begin november)
En vandaag, al wel een verschillendje niet? Ze moet alleen nog dikker worden.
En rijden... let aub niet op mijn houding, die is echt verschrikkelijk. Ook het zadel ligt niet optimaal omdat ze nog zoo dun is. Daar moet ikvan de week ff na laten kijken
Ze gaat een balkje nu leuk vinden. Ze trekt iig nu aan, ipv telkens stil te gaan staan.
Rowo: leuke foto's, je paard ziet er goed uit. Iedereen die een voldoende gehaald heeft gefeliciteerd, andere succes met de herkansing Kim: Willen zoveel mensen de hotelschool doen? Wat gezellig
Hogere hotel school leuk kim! Wilde ik ook, ben ik ook wezen kijken. Maar dan moest ik het huis uit, en in maastricht ofzo gaan wonen. En dat vond ik het niet waard dan zou ik ook geen paard meer kunnen hebben. Vind ik toch iets belangrijker. Nu ga ik maar voor de wereld van de advocaten
Rosalie: hoe is het vanavond gegaan met het springen in Tolbert. Ik wilde vandaag ook starten maar ik zat met mijn werk? Misschien doe ik volgende week mee.
@ Rowo: Leuke foto's @Loes, Vief, Andrea, Hilde (en de rest die ik waarschijnlijk nog vergeten ben ) : Fijn met jullie leuke punten en hopen dat er nog goede punten komen
Vandaag onderweg naar huis op de fiets ook helemaal zijknat geregend, het schuim kwam uit mijn broek! Morgen nog een dagje naar school.. Dan weekend en maandag hebben we vrij!
Ben er net weer van Tolbert Was foutloos! Blij blij blij, was namelijk lang geleden maar zit weer op de goede rails Geen prijs denk ik, ben eigenlijk meteen naar huis gegaan want er waren wel meer foutlozen, maar die hadden hoger op stijl
Gefeliciteerd!! Ik zit beetje hopeloos achter de pc, niks te doen, koppijn nouja...
@Kim, dat is die in Leeuwarden zeker? Mijn tantetje zat daar ook, maar die is na de propedeuse weggegaan, omdat ze alles alleen moest doen voor haar groepje... ja dat kan je studie verpesten