Ik heb misschien best wel een rare vraag, maar op het internet kan ik niks vinden en ik dacht hier zitten de mensen die er wel verstand van hebben denk ik. (ik schaam mij wel een beetje

Mijn paard waar ik nu op rijd wil ik graag een keer een SGW mee gaan doen. Natuurlijk wil ik eerst een keer een paar trainingen mee doen en eventeel op springles te gaan. Maar nu wil ik mij opgeven voor een een training, maar zie dat je in het bezit moet zijn van startkaart en 1 winstpunt op b niveau springen. Wat moet ik allemaal regelen om een training/ wedstrijd mee te gaan doen. Ik ben alleen lid van het KNHS. Krijg af en toe instructie aan huis (nou ja op adres van mijn verzorgpaard, klinkt heel luxe, maar valt mee) Ik heb meegedaan 2 x aan een kennismaking met endurence. Moet ik lid worden van een rijvereniging en wat nog allemaal meer? Ik las ook iets over startcoupons? Wat is hiermee? Nou, wie heeft het antwoord. Stuur mij maar per pb of mail. Of heb je misschien een internet adres waar ik deze gegevens allemaal kan nalezen, zoal bijvoorbeeld voorschriften of iets dergelijks?
Alvast bedankt,

Groetjes Andrea