[SGW] [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel 5)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Andrea1981

Re: [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 20:08

Hallo,

Ik heb misschien best wel een rare vraag, maar op het internet kan ik niks vinden en ik dacht hier zitten de mensen die er wel verstand van hebben denk ik. (ik schaam mij wel een beetje Bloos )
Mijn paard waar ik nu op rijd wil ik graag een keer een SGW mee gaan doen. Natuurlijk wil ik eerst een keer een paar trainingen mee doen en eventeel op springles te gaan. Maar nu wil ik mij opgeven voor een een training, maar zie dat je in het bezit moet zijn van startkaart en 1 winstpunt op b niveau springen. Wat moet ik allemaal regelen om een training/ wedstrijd mee te gaan doen. Ik ben alleen lid van het KNHS. Krijg af en toe instructie aan huis (nou ja op adres van mijn verzorgpaard, klinkt heel luxe, maar valt mee) Ik heb meegedaan 2 x aan een kennismaking met endurence. Moet ik lid worden van een rijvereniging en wat nog allemaal meer? Ik las ook iets over startcoupons? Wat is hiermee? Nou, wie heeft het antwoord. Stuur mij maar per pb of mail. Of heb je misschien een internet adres waar ik deze gegevens allemaal kan nalezen, zoal bijvoorbeeld voorschriften of iets dergelijks?
Alvast bedankt, Haha!

Groetjes Andrea

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 22:53

Chaai heeft de snelweg weer overleefd Haha!
ik ben maar 1 keer bijna uit de bocht gevlogen (met 50 km/h in zn 3 een krappe bocht nemen Sigaar ) en had bijna een taxi in mijn kofferbak zitten, maar volgens mijn instructrice waren dat niet mijn fouten maar van mijn medeweggebruikers Schijnheilig

Ik begin eindelijk een heel klein beetje overzicht te krijgen in de tentamenstof, mag ook wel want morgen moet het gebeuren Clown Als ik vanavond maar een paar oefententamens heb gemaakt en morgen nog wat kan overkijken is het wel goed. Maar eerst nog even de laatste 6 hoofdstukken stampen Vork

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 22:53

ohja, en de eerste 4.. Koe

Doet bokt trouwens ook zo raar bij jullie? Ik krijg steeds errors, op zich wel goed voor mijn tentamen maar nu blijf ik steeds proberen oftie het al weer doet Bloos

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 23:32

Nickeltje schreef:
Zucht... die stomme spychoanalyses van Freud... en dan toegepast op de geneeskunde.... saai...

Ik ben niet jaloers op je Clown Gelukkig heb ik dat al twee jaar terug gehaald...

Ik baal een beetje, we hebben vrijdag tussenevaluatie van 10-12 en iedereen moet 10 minuten komen. Zetten ze mij om 10.10 Boos! Beetje jammer wel. We hebben verder pas van 13.30 tot 18.30 weer les, maar nu moet ik dus evengoed de trein van 8 uur pakken Scheve mond

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 23:35

Bokt lag er net uit Chaai dus dat zou zomaar kunnen, ik kon er iig niet opkomen.

Gootje: dure hobby zo Tong uitsteken

Fijn dat het lekker ging vieva, ben benieuwd naar de foto's Ja

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 00:04

Iedereen al naar bed..? ik moet nog even Gaaaap

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 00:12

Ik ga definitief slapen nu, moet nog even douchen dus voor ik erin lig is het toch al minstens half een Bloos

Leer ze Chaai Clown Je kon wel een gomir zijn, die leren ook altijd op van die idiote tijden. Ik moest na een tentamenweek altijd weer in een dagritme komen ipv mijn nachtritme Bloos (nu gaat het wel goed met dat alle dagen vroeg opstaan, dan ga je ook wel wat doen als je thuiskomt en niet pas om half twaalf...Nu moet alleen het op tijd naar bed nog gaan lukken Tong uitsteken )

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 01:39

Gaaaap dat gaat echt niet goedkomen morgen.. Ziek

truste.. Slapen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 06:47

Goedemorgen Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 07:37

goeie morgen Haha!

Vandaag tot half 4 naar school Scheve mond blegh. naja daarna een poging tot tennis doen maar daar kan ik beter mee stoppen denk ik. gaat toch niet echt lukken met mijn rug. en duurt nog tijd voor ik behandeld word Scheve mond

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 07:51

goedemorgen Doei!
Half 9 heb ik les Gaaaap Mijn god, moet echt nog even wakker worden

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:17

goeiemorge! ook weer aanwezig! zit weer eens op stage!!

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:27

morguh Gaaaap ben weer aan de studie..

vanmiddag tentamen Nagelbijten / Gniffelen Misselijk

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:30

je hebt iig vanacht nog geleerd, dus komt vast goed!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:30

Andrea1981 schreef:
Mijn paard waar ik nu op rijd wil ik graag een keer een SGW mee gaan doen. Natuurlijk wil ik eerst een keer een paar trainingen mee doen en eventeel op springles te gaan. Maar nu wil ik mij opgeven voor een een training, maar zie dat je in het bezit moet zijn van startkaart en 1 winstpunt op b niveau springen. Wat moet ik allemaal regelen om een training/ wedstrijd mee te gaan doen. Ik ben alleen lid van het KNHS. Krijg af en toe instructie aan huis (nou ja op adres van mijn verzorgpaard, klinkt heel luxe, maar valt mee) Ik heb meegedaan 2 x aan een kennismaking met endurence. Moet ik lid worden van een rijvereniging en wat nog allemaal meer? Ik las ook iets over startcoupons? Wat is hiermee? Nou, wie heeft het antwoord. Stuur mij maar per pb of mail. Of heb je misschien een internet adres waar ik deze gegevens allemaal kan nalezen, zoal bijvoorbeeld voorschriften of iets dergelijks?
Alvast bedankt, Haha!

Groetjes Andrea

Het belangrijkste lijkt me dat je wel al een beetje fijn met hem kunt springen en dat je voldoende (dressuurmatige controle over je paard hebt). Helaas zijn op dit moment alle regiotrainingen afgelopen, maar je zou wel prive ergens een training af kunnen spreken. Daar hoef je geen winstpunt voor te hebben. Zorg wel voor een bodyprotector en fatsoenlijke beenbescherming. Zorg ook dat je paard correct geent is voordat je hem meeneemt naar een ander adres.

De adressen waar je kunt trainen staan op www.sgw-eventing.nl bij trainingen en dan naar oefenterreinen. Je kunt dan kijken welke wat meer bij jou in de buurt ligt.
Op deze site staat nog meer informatie en je kunt ook bij de FAQ op dit forum kijken.
Succes ermee.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:41

Oeps, ben bang dat ik nu iemand teleur ga stellen.... Ik was het inderdaad met die camera bij de les van Vieva, maar ik heb helaas geen foto's. Eerst deed m'n camera alsof mijn geheugenkaartje vol was. Toen ik eenmaal een paar foto's gewist had was mijn batterij leeg! Ik heb mijn camera nog niet zo lang en beng er nog niet zo handig in... Koe Maar dat hadden jullie al wel door hè?

Vieva: Ik denk dat die laatste oxer in het lijntje op 1.10 of 1.20 stond, best al hoog voor de eerste keer! Parcoursje was 90 ongeveer, ik vond het knap hoor! De enige reden dat hij een keer stopte was volgens mij omdat hij zich de keer er voor een beetje oversprong (toen jij zo mooi vloog Knipoog ). Daar zou ik me dus niet te druk over maken hoor!

Ik begin een beetje minder enthousiast te worden over het feit dat we twee topics hebben, ik weet steeds niet meer in welk topic wat gezegd is!!! Maar dat kan ook te maken hebben met mijn blonTheid...... Blond

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:49

haha ik heb daar iid ook last van!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:51

Ben jij blonT Wollie? Ik dacht dat jij donkere haren had. Maar ik heb je dan ook alleen maar met cap gezien Haha!. Zonder cap zou ik jou zeker niet herkennen.

En Jiska; ik dacht dat jij bruine haren had? Of was ik nou zo ver van de wereld af toen in Neede? Haha!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:53

hartstikke bruin!! maar ik verwijt het ook niet aan mn blondheid, ik vind het gewoon lastig. of ik ben blond van binnen dat kan natuurlijk ook!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:48

Laatst bijgewerkt door Lielle op 12-10-06 10:50, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: link weer gefixed

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:50

ik denk dat ik het terug zou geven (of dat hoop ik).

Anja, ik zie het nu pas. Wat ontzettend rot voor jullie allemaal Verdrietig Ach gut

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:54

ik zou het wel een dilemma vinden, maar denk dat ik uiteindelijk ook niet zou kunnen "genieten" van het geld. Maar bij de Mac zou ik er langer over na moeten denken dan bij een kleiner (familie)bedrijf...

Ze geven het wel zelf aan je Bloos

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:55

Ik zeg het bv wel altijd als ik teveel wisselgeld terug krijg, of ze het bedrag verkeerd aanslaan. En dan maakt het niet uit waar dat is.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:58

Lielle schreef:
Ik zeg het bv wel altijd als ik teveel wisselgeld terug krijg, of ze het bedrag verkeerd aanslaan. En dan maakt het niet uit waar dat is.

Ik meestal ook, maar als ik me heel erg heb staan ergeren aan mensen achter de kassa omdat ze door de winkel tegen anderen aan het kletsen zijn heb je kans dat ik niks zeg...

Maar als ik iets vind zal ik wel altijd proberen er achter te komen van wie het is.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:58

Scum schreef:
Ben jij blonT Wollie? Ik dacht dat jij donkere haren had. Maar ik heb je dan ook alleen maar met cap gezien Haha!. Zonder cap zou ik jou zeker niet herkennen.

En Jiska; ik dacht dat jij bruine haren had? Of was ik nou zo ver van de wereld af toen in Neede? Haha!

Heb je goed gezien hoor, mijn haar is bruin/zwart...... Maar net als Jiska ben ik geestelijk blond. Haha! Vraag maar aan Rob..... Tong uitsteken