[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 19:15

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 19:30

Dankje!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 20:27

chantal_cs schreef:
Lielle --> Klinkt als een zeer geslaagde vakantie!

Gomir --> Mag je nog door naar de Hippiade? Iig gefeliciteerd met je prijzen!

Jiska --> Jij hebt tenminste een beetje normale tijden! haha Wij moeten wel heeeeeel erg lang wachten.. pffft

Nou genoeg tijd om me aan te moedigen dacht ik zo haha!! En ik heb na mn cross nog wel tijd om een keertje met muriel de cross te lopen, misschien heb ik nog wel wat handige tips voor haar en moertje...

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 20:40

Jitske, wat erg zeg.. ik weet niet goed wat ik moet zeggen..
ik wens je heel veel sterkte de komende dagen

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 20:46

gomir schreef:

Viefdepief; meeten in Lanaken, denk dat ik daar iig zaterdag en zondag ook wel ben. Denk niet dat ik weer met het JongKWPN ga, mijn moeder vond het ook wel leuk dus dan pakken we wel een hotelletje in omgeving valkenburg. Bevalt me wsl ook beter dan zo'n bungalow en dat verplichte stappen 's nachts

gaan vief en jij ook naar Lanaken????

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 21:01

Oef Britt, dat is heftig. Ik weet verder even niets te zeggen, behalve nogmaals veel sterkte!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 21:15

Jitske, zie je PB.

Ik heb Rob gebeld, Nederland had slecht gereden. Veel weigeringen en/of tijdfouten in de cross, uiteindelijk eennalaatste! Duitsland goud met het team en 1/3 individueel.

Training dindag is wsl Renswoude, ons groepje (Marieke, Simmie, Bitwise en ik) om half vijf. Definitieve info volgt morgen.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 22:03

Jammer van de Nederlanders zeg...

Jiska --> We gaan je zeker aanmoedigen! En het zou heel fijn zijn als je dan een keer mee wil crosslopen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 22:26

Ik weet niet wat ik moet zeggen Jitske. Wat zullen jullie ontzettend geschrokken zijn. In de afgelopen jaren zijn er veel mensen werkloos geworden, en je hoort wel eens dat de stress voor sommige mensen heel hoog op kan lopen. Hopelijk hebben jullie veel steun van familie en vrienden. Lijkt me echt vreselijk om dit mee te moeten maken. Dikke knuff voor jou en je familie!

Lielle, klinkt als een droomvakantie. Heb je ook nog foto's? Fijn dat je Rob nog even hebt gesproken. Ik heb vanmorgen Ienie laten draven op de harde, en er zat nog een lichte onregelmatigheid.
Daarnet nog even laten rennen, en nu was het regelmatig. Morgen gaat Bitwise er even op zitten en als dat goed gaat dan komen we dinsdag naar de training.
Is dat niet een beetje lastig in jullie groepje? Jullie zijn allemaal al L ruiters en Ienie is nog maar een beginnertje. Ik wilde de videocamera maar weer eens meenemen trouwens.

Gomir, complimentjes hoor. De bodem hier is ook spekglad. Kan me er wel iets bij voorstellen hoe het daar is. Maar superprestatie hoor. Met die merrie gaat het echt steeds beter he.
En ook super met Ot

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 22:33

Hier staan nog wat foto's van mn pony
Waar ik zins vorige week maandag weer mee rij op het harde..
(na 8 maanden peesblesure..)

viewtopic.php?f=53&t=452031&hilit=

(ok even berichtje achterlaten hea )

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 22:45

kimdepim schreef:
Hier staan nog wat foto's van mn pony
Waar ik zins vorige week maandag weer mee rij op het harde..
(na 8 maanden peesblesure..)

viewtopic.php?f=53&t=452031&hilit=

(ok even berichtje achterlaten hea )

gedaan

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 22:49

Me too!

Ik heb vanavond echt heerlijk dressuurgereden met Cheval! Hij liep zo lekker los!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 22:55

Dankjulliewel .

Chantal.. fijn dat het goed ging..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 23:19

Moest veel bijlezen omdat ik de hele dag druk was met de paarden. Niet veel onthouden, maar voor Jitske: heel veel sterkte!!!!

Vandaag met Djinny in Renswoude geweest. Helaas was het weiland te nat dus daar konden we niets doen, maar Gert had een heleboel hindernissen op de baan gezet, zodat we toch nog een goede training hadden. Djin ging als een speer en ik heb nu definitief besloten dat ze toch mee gaat naar Leidschendam. Haar conditie is goed, ondanks de relatief korte tijd dat ik weer met haar werk na haar ziekte. Ik kan heel goed aan haar merken dat ze lekker in haar vel zit en graag weer werkt. Ze zweette eigenlijk amper na de training van vandaag. Heb haar ook nog een rondje voluit laten gaan op de baan en ze vond het heerlijk!
Hoop dat we dinsdag dan wel wat op het weiland kunnen/mogen doen.
Definitieve tijd is dan half 5 heb ik begrepen?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 23:35

Fijn dat Djin zo goed ging, Simmie. Zo te horen (lezen) moet Leidschendam lukken, leuk.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 23:56

Ik bedoelde idd jouw Pietpiraat, wsl zag ik de avatar van Vief voorbij komen

Merrie begint het idd te snappen Scum En het laden gaat ineens ook een heel stuk beter, vandaag stond ze bijna vlugger boven dan ik (ok, het goot van de lucht, Otje stond binnen en er kwamen weer trekkers aan, maar toch )

Fijn dat Djin zo goed ging Simmie! Super dat ze weer zo fijn aanpakt en nog zo goed in vorm is

Ik ga nog eens kijken op de site, die had ik al wel gevonden en de uitslagen ook, maar iedere keer als ik een pdf-file wilde openen(behalve die van de dressuur) liep mijn computer vast.
Ben wel benieuwd hoe Moos het heeft gedaan Anders hoor ik het morgen op stal wel, maar ik wil het nu weten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 23:58

Gelukt Moos en Nienke waren foutloos, alleen wel tijdstrafpunten. Jammer van Marcella, die stond er zo goed voor na de dressuur...

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 01:58

bedankt allemaal voor jullie medeleven!
ik ga nu maar een beetje proberen te slapen, ookal valt dat niet mee..

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 16:24

wat rustig hier? of mis i een aantal paginas?

nouja ff snel verslagje van mij
zaterdag was ik naar de Koningin...erg leuk!! kon echt overal komen, ook veel foto's gemaakt, najakomt nog wel!

vandaag met de vos naar de kliniek... dat hij kreupel liep(na 2 maanden) was wel duidelijk, na de wat buigproeven was het niet echt slechter, paard zet achterbeen scheef onder massa oid
toen hebben we zijn ondervoet verdoofd, liep nog steeds nietgoed, dus de kogel en daaronder was goed
daarna de sprong op de foto en 1x de knie
de knie was lekker mislukt, maar de sprong(gewricht) was erg goed, alleen leek wat vlekkerig bij de aanhechtingspees (pff weet het allemaal niet meerhoor)
maja nadat we dat verdoofd haddenliep hij nog niet goed, dus waarschijnlijk was dat het ook niet. je mocht overal aan trekken maar hij had nergens last van als je dat deed

nu willen ze binnenkort de knie ff goed op de foto zetten, en verdoven, maar dat werd nu teveelomdat hij al veel verdovingen had!
komt er dus op neer, dat het waarschijnlijk een band ofpees is in het achterbeen!! aangezien dat moeilijk te behandelen is, zal die wel gewoon op stal moeten. erg verl\velend voor de eigenaar, we willen hem liever niet zo terug geven.
nou ik moet weer...heb nog steeds geen internet

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-05 16:40

er zijn veel berichten verdwenen, problemen met de database.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 16:55

Lielle schreef:
er zijn veel berichten verdwenen, problemen met de database.

Ik had ook al zo iets van WTF...
Kon geen enkel topic meer openen en ook antwoorden lukte niet...
Maar nu doet ie het gelukkig weer. Zijn de berichten trouwens echt verdwenen of zijn ze er nu gewoon weer?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-05 16:59

wsl zijn de berichten tot vannacht 4 uur bewaard, de rest is helaas echt weg

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 16:59

Mmm.. nog niet alles doet het
Zaterdag heb ik wedstrijd in Haarle, vanavond zou de belavond zijn, maar de starttijden van de dressuur staan nog niet eens online

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 17:32

Ja, bokt doet het weer, maar ik mis het eea.

Lielle, 2007 is ook goed hoor. Ik ben heel multifunctioneel (groomen, foto's maken, video opnamen, dressuur rijden, aanmoedigen, en ik weet al heel veel van beenblessures).
Jullie kunnen mij vast wel gebruiken op het EK he?

Ik ga zometeen naar madam Ienie toe. Mijn schoonvader zei dat hij vanmiddag had gezien dat mevrouw zich verstapte, en daarna een paar pasjes kreupel liep. Daarna liep ze wel weer goed.
Die tut! Ze doet het er gewoon om! En dat nog wel terwijl ik haar gisteren heb proberen wijs te maken dat ze nooit meer naar een wedstrijd hoeft.

Ons lijstje ziet er nu zo uit:
SGW Vlietlanden
Dressuur Vught
SGW Huissen
Dressuur Waspik (ook met Online!)
Tripalon Laren
SGW Nijeberkoop (Bitwise wil eigenlijk dressuur in Panningen doen, dat is namelijk bij ons op de straat en Nijeberkoop is een kleine 350 km, maar ik moet hem nog overreden dat Nijeberkoop veeeeel leuker is)
Dressuur Dodewaard of Gendt

Ben heel benieuwd hoeveel van deze wedstrijden er door zullen gaan..............

Marieke, heb jij ooit in Dodewaard of Gendt gereden? Zo ja, wat is de fijnste van deze 2? Online mag voorlopig niet op zware bodems komen namelijk, en ik kan op internet niks vinden. Is allebei in de buurt van Nijmegen.

Ben ben

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 17:38

Nog een vraag. Zou er op SGW Vlietlanden een hoefsmid aanwezig zijn bij de oefencross?
Onze smid heeft nl. wel die hoef bekapt met die zweer erin, en hetzelfde ijzer er weer terug onder gedaan. Maar nu staat ze dus ongelijk, en die andere hoef voor is veel te lang. Ik heb geen zin om afgekeurd te worden voor de cross en onze eigen smid is nu 10 dagen met vakantie.