en succes met Nyen zadel is besteld
hopelijk is 'tie er voor mijn verjaardag...mooi cadeau toch?varekaj fijn dat je weer een zadel hebt en aan de gang kunt. ik zou het niet kunnen op een plat zadel dat was voor mij altijd de drempel waarom ik geen springzadel wilde. Nu heb ik dan eentje besteld met medium diepe zit.
Maar dat ruwere leer is inderdaad fijn, ik krijg dat nu ook. Heerlijk
hanne
ik doe het je niet na zo'n run...pfff
PP, ik dacht al dat je een verkeerd parcours had gesprongen
kan gebeuren...je hebt er in ieder geval een goed gevoel aan overgehouden florence, Mauritius is gaaf...ik heb daar een van mijn beste vakanties gevierd. Ben je ook nog naar de suikerfabriek of rum fabriek gegaan?
top van iskander!!
ik heb dit weekend niets, de 15de naar Oss, is een hele nieuwe cross in Nederland.
ik had eigenlijk naar Rheurdt willen gaan in Duitsland, maar ik had me vergist in de datum en toen had ik me al ingeschreven in Oss.
Dan de 29/30 sept naar Düsseldorf-Ratingen en 21okt naar Merksplas.
Als dat allemaal lukt, dan heb ik dit jaar nog 6 wedstrijden kunnen rijden, waarvan al 3 achter de rug.
Mag niet klagen!!

Er kwam een paard binnen die eigenlijk uit zijn eigen al een super gang had, echt licht voetig en de gewone draf al met het gestrekt voetje, nu kon de ruiter eigenlijk echt niet zo goed rijden wat het paard enorm stoorde. Ze was heel correct in punten geven, de ruiter stoorde de draf van het paard maar kon wel mooi zitten in galop en daar kreeg hij dan ook betere punten voor. Alleen schreef ze op het einde van de proef het volgende: super paard alleen jammer dat de ruiter het paard stoort! en ik dacht
Ze heeft nu 8 dagen op rij gewerkt, we hadden wel wat schrik dat ze mss plat ging zijn gisteren, maar die voelde nog hetzelfde aan als de 1e dag.
Streng en rechtvaardig, dat wel, maar te braaf?

Jammer genoeg ook vrij kieskeurig (wil geen teut vooraan, min 350l max 400l, moet kiepbaar zijn, ...) en dat maakt de zoektocht niet makkelijker. Maar als je eenmaal met een bepaalde kruiwagen hebt gewerkt, dan wil je niet meer anders he
Misschien probeer ik nog wel eens wat filmpjes te posten. Al moet ik zeggen dat ik persoonlijk de lessen van H.endrik of G.iel voor mijzelf beter vond, ze konden beter aanvoelen wat ik nodig had. Nu had ik (voor de verandering) de braafste uit de les dus ik werd zo wat met rust gelaten omdat de andere twee paarden meer problemen gaven