[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zucchero

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 18:57

Vincy/Brenda, ik vind jouw filmpje op FB zoooooooooooooooooooooo mooi!! Ik heb hem echt al meerdere keren bekeken :o Fantastisch mooi gereden! Wat zul jij genoten hebben!!

Foto van de pony hierboven is echt te schattig! Wel een heel verdrietige reden achter zo'n leuke foto!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:03

16 jaar is nog best jong :(:)

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:20

Ja dat filmpje van Brenda, meteen na hindernis 1 vol gas, heel gaaf!

Ik heb eindelijk bericht terug van Ede Putten, ik kom op de lijst! Super, dus dat betekent twee weekenden achter elkaar crossen.

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:39

Aah Yucca, ik dacht ook, gelijk mail checken, want ik kreeg ook niets terug vanaf volgens mij 14 mei ofzo! Maar ik heb alleen een mail gekregen met "mail ontvangen"..... Weet ik nog niet of ik op de startlijst sta :+ maar goed...nog maar een keer vragen dan.. :=

Jaaa ben ook zo trost op dat filmpje :D Die big smile ging niet meer van m'n gezicht af, je word er zó blij van! :D :)) Ik kan zelf dat filmpje ook blíjven kijken hihi :))

Hoe is het met jouw knappert nu Zucchero?

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:05

Ik kreeg een mail terug met deze tekst: "staat erbij lijst word deze week bijgewerkt" :+

Die van mij heeft echt die 'go' nog niet, volgende week met training gaan we kijken hoe we dat erop kunnen krijgen. Filmpjes van jezelf zijn altijd leuk inderdaad, kan er zelf ook altijd naar blijven kijken, hahaha!

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:45

Oh oke, goed om te weten! Heb al een mail gestuurd :+ maar dan wacht ik de lijst nog even af. :)

Ja weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt, maar die van mij word inmiddels al hyper als ze die cross hindernissen ziet hihi! Waar ga je trainen? In Loerbeek kun je bijv ook leuk trainen.

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:47

Aah!! Ik heb al(!) een mail terug...ik sta er ook bij!! *\o/*

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 13:55

Mijn paard wordt niet zo snel hyper (wij hebben toen in Renswoude bij elkaar in de les gezeten, georganiseerd door de kring, ik heb een grote vos) dus hij zal uit zichzelf niet zo heel snel heet worden, alleen als hij wordt ingehaald, maarja dat is niet echt een optie in de cross, haha!

In Loerbeek ben ik laatst geweest ja, super leuk maar toen zat ik een beetje in een beginners les. Ik ga volgende week weer naar Winterswijk. Daar hebben ze nu ook een galopbaan, dus dan kunnen de remmen eraf!

Zag ook een berichtje op Facebook voorbij komen dat iedereen die zich heeft opgegeven kan starten, super!

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 14:17

@yucca. Wij zijn volgende week ook voor training in Winterswijk. Paard van ons is hetzelfde. Reageert ook niet echt hyper. Ze springt alles maar mag wat meer aantrekken.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 14:22

Klinkt als mijn paard inderdaad. Hij zal altijd over de hindernis gaan, ook als ik een verkeerde afstand rij. Wat dat betreft echt een fijn dier, alleen dat aantrekken inderdaad en tussendoor gas. Als ik soms paarden zie galopperen, wauw, afgelopen week ook in Markelo, daar kan ik alleen van dromen.

Ik wordt in een les gezet om 18.00, niet toevallig dan ook Bar?

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 14:28

Ik weet de lesindeling nog niet. Mark rijdt mee in de lessen van regio Oost. Is iig op de zondag dat wij er zijn.

Galopperen ging in Markelo voor het eerst wat vlotter. Incl. Weigering op 1 was hij maar 4 sec buiten de tijd. Ze staat sinds een week of 6 op sportbrok en dat lijkt wel te helpen.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 15:25

Ik rij op woensdag de 18de (er is dan ook oefencross). Regiotrainingen vind ik veel te hoog geprijsd voor wat ze leveren (lessen met 6 personen....). Zoek liever zelf een lesje bij elkaar of neem contact op met, in dit geval, Hilde.

Die van mij staat ook op basisbrok, misschien dat een overstap iets kan helpen inderdaad.

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 16:06

Zijn idd niet echt goedkope lessen maar ik
Vind het wel prettig om zo het hele seizoen in te plannen. Anders komt het er vaak niet van.

blondy_m83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:15

Wie doet er nog meer mee in Gorssel? Ik heb me ingeschreven, en een mail terug gehad dat ik op de lijst sta! Nu al zin in..! Hopen dat ik nu wel door de waterbak kom..

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:24

blondy_m83 schreef:
Wie doet er nog meer mee in Gorssel? Ik heb me ingeschreven, en een mail terug gehad dat ik op de lijst sta! Nu al zin in..! Hopen dat ik nu wel door de waterbak kom..

Gorssel gaat pas 9 juli open toch? Bedoel je de Gelderse etc? Die van 12 september ofzo? Want dan ga ik ook snel opgeven!

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:37

Ja Gorssel kan al opgegeven worden! Ik heb gisteren ingeschreven daar voor het L debuut :=

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:45

Ik heb me ook gelijk opgegeven! Wel stom opzich dat ze zich niet aan de openingsdatum houden... Je moet het maar weten...

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:47

Dit slaat toch echt alles, op vraagprogramma staat duidelijk inschrijven vanaf 9-7. Waarom zetten ze dat er dan op ??? Heb al wat lesklanten gesmst zodat ze ook kunnen inschrijven en niet op wachtlijst komen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 23:17

Dank voor de tip dat wordt morgen een inschrijfformulier mailen

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 08:34

Vind dat wel slordig eigenlijk :=

Hier morgen BB debuut springen, en aankomende vrijdag mijn eerste crossles. Vind het best spannend.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 09:20

SusanH schreef:
Vind dat wel slordig eigenlijk :=

Hier morgen BB debuut springen, en aankomende vrijdag mijn eerste crossles. Vind het best spannend.

succes!!! :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 10:13

Susan misschien zie ik je dan morgen nog. Ik spring eerst bb en maak daarna als het goed gaat mijn b debuut met mijn nieuwe paard

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 14:52

Dan zien we elkaar vast wel. Hoe laat mag jij? Ik start om 9.12. Zal wel strak staan van de zenuwen tegen die tijd :+ mijn man start twee uur later in de B met hetzelfde paard. Jij ook succes alvast!

Vandaag ook maar gelijk een BP gekocht, die had ik nog niet. Kan ik die morgen aan, kijken of hij ook fijn zit met rijden.

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 14:54

Succes Susan en Joki!
Nieuw paard Joki? Ferrose uit de running?

Wij zijn vandaag eindelijk weer eens met springwinstpunten en een foutloos parcours thuisgekomen.
Morgen weer een crosstraining.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 15:00

Fijn Bar!