daarom moest je denk ik ook mee doen van haar mo Kris veel plezier bij rob!
Sannnn
Geplaatst: 02-05-12 21:56
Mootje schreef:
Leuk, Noor wil internationaal
Voorbereiding voor volgend jaar.
sanurie
Geplaatst: 02-05-12 22:03
Avond!
Mirthe: Wow wat maakt jouw zusje mooie dingen! SM: ja ze doet zelf beetje die pony verklote maar goed. Tot nu toe kreeg ik hem weer goed maar het word elk jaar erger en nu kon ik er niks meer mee. Noor: Mooie foto van jou en Jer! Dressuur prikkers Verder gaat het over namen! FE: Dat is wel erg sneu Vief: Wow dat is echt knap! Daar kunnen we zeker nog wat van leren Kris: Veel plezier bij rob morgen!
Zo vandaag niet stil gezeten. Vanochtend gereden, dressuur dus meneer weer even op zijn plek gezet. Maar hij ging zo goed dat ik echt lekker heb gereden en weer allemaal zijgangen. Vanmiddag druk met huiswerk geweest. Nog boodschappen gedaan omdat me ma ziek is. En Urban zijn manen ook weer onder handen genomen. Vanavond hele stoep weer moeten vegen door die *** grasmaaier. En stallen ook weer gedaan.
En toen kreeg ik als soort cadeautje nog een paar Bow Balance beugels. Heb nu 2 paar, hoef ik ze niet steeds om te hangen van mij springzadel naar me veelzijdig. Ik ben niet verwend hoor Sommige dromen al over 1 paar.
ik heb een paard gevonden voor het open kampioenschap tuigpaarden onder het zadel! Een die ik vorig jaar al zadelmak heb gemaakt. Beest kan heel fijn lopen, maar bovenaan zullen we niet eindigen. Morgen er maar even op, kijken wat ik er in 1,5 week nog van kan maken.
oh heb het de hele avond al koud. nu zo maar naar boven. mirthe doe je het wel rustig aan met je voet.
weet iemand van jullie waar je op internet evt kunt berekenen voor belasting, verzekering etc voor een vrachtwagen en wat je van die vw precies nodig hebt?
goede avond texelse, of goede morgen ( afhankelijk wanneer je dit leest) en alle andere lezers texelse, dank je wel voor je aardige welkomswoorden altijd erg leuk wanneer je zo verwelkomd wordt sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, maar ik was een beetje druk de laatste dagen ( ook met dochter lief) ik denk trouwens niet dat de andere heren hier mijn hulp nodig hebben; ik heb gemerkt dat deze heren zich buiten gewoon goed kunnen handhaven in al dit vrouwelijk geweld trouwens, dat brengt mij er op en ik lees dat laatste weken geregeld mee ( uitgezonderd de laatste dagen) dat jullie op een heel leuke, aardige en byuiten gewoon humorvolle manier mat elkaar communiceren soms is het gewoon cabaret ik zal mijn best doen om op dezelfde manier te reageren als jullie altijd doen, maar dat zal niet mee vallen voor degene die het nog niet wisten, ik ben de vader van evony tot ziens, schrijvens , etc
Mijn kleine zusje op Beau Ze zit op voltige, en ze wilde Beau al als nieuw voltigepaard . Marieke is nog wilder dan dat ik ben. Dat ze een jurkje aan heeft is echt een wonder, want het is net een jongetje.
hallo dames dank voor al jullie aardige woorden ik was even aan het bijlezen zoals ik al zei, ik zal proberen een beetje mee te kletsen, maar weet niet of saar dat goed viindt (we hebben goede afspraken ivm haar privacy ( en dit is HAAR bokt en omgeving en kennissen) en die wil ik wel respecteren ik zal me wel heel netjes (moeten) gedragen en dat lukt niet altijd ( of zo)