Shanouk en Corien wou jullie ven succes wensen vandaag!
Nu ga ik zelf weer aan de studie
Annetje
Geplaatst: 28-06-11 11:52
Corien sterkte! Ik hoop voor jullie dat het meevalt... *knuf*
Ik zit in mijn kleine computerkamertje om een opdracht voor school uit te werken die ik vandaag nog in moet leveren. Maar pfoe! het is echt niet te harden hier! De thermometer geeft bijna 30 graden aan en het is echt stikbenauwd. Nu ook maar hopen dat ik vanmiddag niet in een dikke onweersbui zit wanneer ik het in moet gaan leveren..
Ook grappig trouwens. Ik ga van te voren mijn ogen laten testen omdat ik een bril naast mijn lenzen wil. Grappige is dat ik dan voor de oogmeting een dag lang geen lenzen in mag hebben. Mja... ik moet wel 6 kilometer fietsen voordat ik bij de opticien ben! Nu maar hopen dus dat ik nergens tegenaan rijd. Werkstuk werken zonder lenzen is ook niet ideaal, ik zit echt met mijn neus bijna in het computerscherm Haha
[edit] suffe typo verwijderd
Laatst bijgewerkt door Annetje op 28-06-11 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Oei Corrien, ik duim voor je hoor. Hopelijk valt het mee En Annet, past dat een beetje? in een beeldscherm? Lastig hoor zonder lenzen. Ik ben af en toe mijn bril kwijt, en die moet ik dan zoeken zonder bril, en dat lukt ook niet zo goed. Uitkijken straks naar de opticie toe.
Lucht begint hier te betrekken, koelt iets af. Straks ben ik alleen thuis, dus we hebben samen even de beestjes binnen gezet. Als ik ze een voor een moet doen met m'n kreupele pootje, en m'n wrakke schouder, dan schiet dat ook niet op. Nu maar afwachten wat er komt.
bianca1980
Geplaatst: 28-06-11 11:57
Sterkte Corien..
GGRrrrr ik baal zo van mijn laptop dat ie gecrahst is. Ik had een hele mooi helmet camera gezien, type AHC 4000, maar nu ben ik al mijn favorieten kwijt en kan die website ... niet meer terug vinden. Maar ff een oproepje doen op MP denk ik, want via daar kwam er ook op. zucht.....
Ik heb vanmiddag/vanavond wedstrijd. Zoals het nu lijkt gaat al het onweer langs ons heen (en ook langs Emmen) maar we houden de boel wel ff in de gaten. Heb geen zin om in noodweer met de trailer te moeten.
Corien heel veel sterkte zo! Hoop dat het meevalt, het zou goed kunnen dat hij zijn schouder verdraait heeft ofzo.
Net 2e tentamen gehad, had er goed gevoel over tot ik de anderen over de antwoorden hoorde praten. Dus we zullen wel zien, nu nog de 3 praktijktentamens. Heb ik altijd hekel aan, maar dan is het voorbij met de studie! Heb vanavond om 5 uur springles, wacht even af wanneer het onweer hier is, maar anders bel ik af... Ga niet met onweer en hetgeen wat ze verwachten de weg op met een trailer. Denk dat dat ook begrijpelijk is, ben niet van het afbellen op het laatste moment.
Snoekiej
Geplaatst: 28-06-11 12:51
Ben weer terug van de DA. Vorstin daar gelaten, want ze krijgt donderdag een scintigrafie. Ze was niet verbeterd. Het moet in principe wel veel beter worden, het zijn vooral de spieren in de rug waar ze echt slecht door loopt, en dat moet te verbeteren zijn. Het lastige is alleen dat de pijn eerst verzacht moet worden, zodat ze erdoorheen kan en het los kan laten. En dat is niet gelukt door alle therapieën die ze de afgelopen maand heeft gehad. Vrijdag hoor ik iig meer, dus nog steeds afwachten.
Auw Texelse, dat klinkt pijnlijk Ook al zo slecht geslapen dus Mootje Fijn dat het rijden lekker ging Hilde Jij was wel erg vroeg op Benthe Zonde van zijn staart Karen. Extensions schijnen goed te werken en mooi te zijn Thanks Lau! Spannend Noor! Succes bij de DA Corien Haha, vreemd dat je je lenzen niet inmag Annetje. Is niet fijn idd! Hopelijk heb je hem gehaald Sannn!
Fijn een scintigrafie, daar kunnen ze heeeeel veel uithalen. Duidelijkheid, hoe beroerd soms ook, is altijd beter dan onzekerheid. Sterkte hoor Snoek!
Snoekiej
Geplaatst: 28-06-11 13:12
Ik wist al dat ze niet verbeterd was, dat voelde ik zelf ook. Door de radio-actieve vloeistof die ze inspuiten met een scinti kan ik haar niet donderdag al ophalen. Eerst moet namelijk die radioactieve stof uit haar lichaam, want die is gevaarlijk voor mensen. Ze staat dus ook in een soort bunker, en na de scan mag er niemand bij. Zaterdag kan ik haar wss ophalen, tenzij er weer aanvullend onderzoek gedaan moet worden. Vrijdag hoor ik iig de uitslag. Die wordt namelijk ook naar een DA in Amerika gestuurd, dus het duurt een dagje voordat het weer terug is. Kortom, ik dokter nog even verder. Maar er moet wel iets gebeuren waardoor ze opknapt, anders is het wat mij betreft wel klaar. Ze kan iig ook pijnloos op pensioen, maar niet recreatief aan het werk. Zodra er iemand op gaat zitten, moet je zorgen dat die spieren in de rug sterk zijn. En dat gebeurt niet door een beetje boshobbelen.
Shanouk: hopelijk geeft die scinti duidelijkheid over wat er nu precies met Vorstin aan de hand is! Corien: succes/sterkte bij de DA! Texelse: klinkt pijnlijk! Mootje: heeft ook al slecht geslapen Hilde: Fijn dat het rijden lekker ging Benthe: was vroeg op om de paarden te rijden. Karen: Zonde van zijn staart! Ben benieuwd wie of wat dit veroorzaakt. Laura: ging Belisar op het heetst van de dag rijden, maar helaas werd hij er niet rustiger van. Noor: Spannend van je sollicitatie! Annetje: dat wordt een apart fietstochtje naar de opticien. Sann: hopelijk heb je je tentamen gehaald! Joki: heeft een kasteeltje om op te rijden. Ferrose is dan ook wel echt groot. Vivre is al groot met haar 1.78m, maar Ferrose is dus nog groter.
Vanochtend Vivre gereden. Zit ik er net twee rondjes op begint het te onweren en te regenen. Dus er weer afgesprongen en geschuild in de stal. Duurde een klein kwartiertje voor het weer over was. Weer erop en weer gaan rijden. Het bleef wel de hele tijd rommelen, maar verder bleef het droog gelukkig. Vivre deed ontzettend haar best. Ik heb maar kort gereden, maar het zweet droop eraf. Combinatie van het weer en Vivre die zo ontzettend haar best doet. Ik heb haar goed uitgestapt, eerst erop en later aan de hand. Even laten rollen en toen was ze vrij snel weer droog. Nu is het hier weer stralend weer: zon en zo'n 28 graden. Paarden staan lekker in de wei.
Ik heb een heerlijk nachtje boven de emmer/wc gehangen. Was te verwachten aangezien moeders, zusje en zwager dat vorige week hadden. Ben dus maar niet aan het werk! Ben nu compleet energieloos en heb net een appel gegeten.