Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
rowo schreef:@ Annetje: verder geen bezoek dus? En leuk dat je B springen hebt op gegeven!
Ik moet ook zeggen dat ik daar meestal op mijn verjaardag zelf geen behoefte aan heb. Ik ga het misschien nog wel vieren, maar dat moet ik nog even bekijken. Met een vriendin ga ik nog wat leuks doen ter ere van mijn verjaardag (doen we altijd) en waarschijnlijk wordt dat naar Mary Poppins met het tweede gratis kaartje van Jan Linders.texelse schreef:goedemorgen allen, wat een heerlijk weertje!! Eindelijk!! Terwijl iedereen lekker in het zonnetje bezig was, was het hier nog hartstikke bewolkt en koud, en nu...... lijkt het een beetje op lente!! Hoera.
Veel plezier Snoek vandaag, lekker gevoel is dat, iets afronden. En dan vanmiddag naar buiten. Maar naar het strand met vloed op het hoogste punt, is niet ideaal. Maar er is bij jou in de buurt vast nog iets anders te vinden.

Nu paar uurtjes werk, naar stal en eten met vriendje.

Ben benieuwd! 

De verhouding merriebrok/basisbrok weet ik alleen niet helemaal. Denk dat ze al wel aan 1 kg zit nu.
Daarna de hele middag werken op het Saxion. Is daar een open dag en ik mag de mensen ontvangen 

) hopelijk heb je geen nekhernia of zenuwbeknelling. Zou niet fijn zijn!

ze denkt aan je snachts 
Evony schreef:Noor: je hebt gewoon een sociaal paard die graag met je wilt bellen!

Mensen hier op het werk beginnen eindelijk van Noortje af te stappen en mij Noor te noemen. Noortje vinden ze te lief