Goedenavond. Snoek: Fijn dat Vorstin weer gemasseerd is. rowo: Heb je in ieder geval een gezellige schoonmaakster in huis . Vief: Leuk filmpje . Noor: sterkte met de puinhoop op je werk. Corien: Ik duim mee dat het niet weer gaat sneeuwen, ben die rotsneeuw echt zat! Mootje: Mischien niet gezond maar wel lekekr zo'n twix .
Morgen maar weer een "spring"les in het binnenbakje afgesproken, kan helaas niet anders en is toch ook wel weer goed voor mijn dressuur, springinstructeur heeft me vorige week onwijs goed geholpen met uit stap aangaloperen, was mijn dressuurinstucteur nog niet gelukt!
Hebben nu: voor: Hertenpate met cashewnoten hoofd: hazenrug filet met broodsaus, rode uien marmelade en perenchutney en wellicht nog gestoofde spruitjes met walnoten. tussen: peren met port en blue stilton na: panna cotta van witte chocolade met fruit (op aanvraag van vader)
En dan moet ik nog koekjes, mincepies, cupcakes, gemberkoek en een traditionele kerstcake maken en verdieren.
ben blij dat ik niet bij jullie eet Laura, de helft van de termen ken ik niet hahaha, en ik ben geen liefhebber van wild.. mijn pa daarentegen wel! gelukkig hebben we onlangs nog een Bambi aangereden, dus die zit lekker in de diepvries
moet ie niet met gladdigheid voor de auto lopen...., nooit wegsturen of te hard remmen... nu was de auto heel en bambi keek nog enkele minuten heel lief, daarna niet meer(wastie dooodddd)
Lekker Weule Ik ben gek op wild, alles is dan ook van eigen schot
CoriienRN
Geplaatst: 22-12-10 20:47
Ach jeroen zo kan je het ook doen idd Lau das een hoop eten idd! Evie das lekker dan dat je dressuur instructeur dat niet lukt.. word dan niet tiijd voor een ander
Nou mijn kerst word lekker vaag.. pa gaat 1ste eten bij een broer mosselen 2de ben ik uit genodigt door vrienddinnetje in otterlo maar ja hoop niet dat het gaat sneeuwen anders ga ik niet.. dan maar thuis.. zusje moet allebij de dagen werken
ik heb hem niet getikt hoor, dat was pa...., netjes zelf schoongemaakt/opgehangen etc...., was een flinke, en volgens de 'slachter' was hij netjes aangereden, totaal geen schade aan het vlees