[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 21:19

Balen van je schildklier zeg! Iig wel 'fijn' dat het met medicijnen kan worden 'opgelost'

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 21:42

Iedereen die door is voor de regio's......... *\o/* gefeliciteerd

Ik heb vandaag beide paarden weer heerlijk gereden, de Fries heeft momenteel energie voor twee tegelijk dus daar had ik mijn handen aan vol, dat werd ipv lang laag rijden een beetje fliere waaieren door de bak, maar goed, ze hoeft ook niet echt te werken meer, maar een beetje braaf doen zou wel handig zijn. :D
Bull liep weer zalig, vandaag wilde ik iets meer aan de aanleuning en overgangen daarin werken en dat is me aardig gelukt, hij loopt erg gretig en schakelt makkelijk, in stap kan ik hem ook al om de voorhand en achterhand draaien (geen echte keertwending) maar komt al aardig in die richting. Ik doe het alleen wat spelenderwijs erbij.
Zodra de sneeuw en vriezen echt weg is ga ik met hem naar Herman Wientjes, net als de Fries wil ik daar met bull ook lessen, ik wil graag zeker weten of ik niet te lief ben in de aanleuning of toch wat strenger moet doorvragen in de overgangen, want daar ontrekt hij zich soms toch behoorlijk aan, maar dat sta ik dan ook wel toe denk ik. :o

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 22:45

Even snel twee fotootjes van onze 3,5 jarige Cartano. Foto's zijn helaas van slechte kwaliteit doordat ze van een filmpje gemaakt zijn.
Morgen ga ik weer naar hem toe. Hoop dan op betere foto's :).

Afbeelding

Afbeelding

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 22:48

Ziet er leuk uit Kim!! :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 22:49

Fijn dat je zo lekker gereden hebt Bianca :)

Kim: Leuke foto's! Al had ik natuurlijk al een filmpje gespiekt :D Hij blijft daar denk ik nog even nu er nog sneeuw ligt?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 22:49

Mooi peerd Kim. Hoopdat mijn schimpie er straks net zo uitziet :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 22:51

Hier sneeuwde het ook weer overigens.. Eerst regende het pijpenstelen en toen sneeuwde het.. :\

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 22:54

Leuk dier Kim!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 09:29

Goede morgen :O

Noor nog gefeliciteerd :) mooie laarzen :j
Kim leuk dier hoor!!
Regio'ers gefeliciteerd zou niet eens weten wanneer die hier zou zijn, volgens mij in bodegraven :+
Snoek door zetter!!!

Zo ga naar stal springen :z

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 10:04

Hier was gisteravond ook sneeuw :\
Nu is het erg mistig en is de nieuwe sneeuw gelukkig al weer weg.
Ga eens even ontbijten :z

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 10:41

Goedemorgen!

Corien, Veel plezier met springen!
Kim, Foto's zien er veelbelovend uit, erg leuk dat het zo goed gaat.

Het is hier aan het opklaren. Het heeft de hele nacht geregend. Straks naar stal. Ik ga denk ik vanmiddag longeren en dan vanavond rijden. Als ik dan mazzel heb, kan ik ik mijn eentje rijden :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 10:44

Corien: Ze zijn idd in Bodegraven. Iets waar ik absoluut niet blij mee ben!! Vind de baan daar soms ronduit slecht en de parcoursbouwer laat ik daar maar niet over beginnen.
Eigenlijk wil ik niet starten, maar heb nu al 2x indoor met Hetje gehad dat ik op het randje niet door mocht naar het NK. Wil nu dus wel een keertje :+
Maar ik laat het echt afhangen van hoe hij de wedstrijden ervoor loopt of ik ga. Wil wel goed aan start komen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 10:46

PB, ik hoor vaker slechte verhalen van Bodegraven. Het zou mooi zijn als je nu wel naar het NK mag!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 10:48

Ik hoop het. Ben alleen bang dat het NK valt in begin maart :P En dan ben ik aan het revalideren.
Maar goed beest heeft al maanden geen M parcours gezien, dus moeten eerst weer in het het ritme komen. Pokke sneeuw :P Z starten gaat hem ook niet meer worden indoor ben ik bang.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 10:57

Goedemorgen

@ kim Gaaf beest om te zien zo op foto.
@bianca van Herman hoor ik veel goede verhalen. Wil er ook wel graag lessen maar hij is een beetje duur en zit net te ver voor mij.

Ik kijk hier uit mijn raam en wat zie ik: GEEN DOOI MAAR WEER DIE *** SNEEUW!!!!!!!!!!!
Wordt er nu wel erg flauw van. Zometeen maar even naar de paarden even poetsen en weer mijn cirkel sneeuwvrij maken...

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 11:52

Goeiemorgen!
@Kim: De schimmel ziet er wel stoer uit hoor op de foto's!
@PB, Malloesje en Mistid: Gefeliciteerd dat jullie door mogen naar de regiokampioensschappen!
@Mo: Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad! Hopelijk is je paardje een beetje braaf vandaag! En mocht je nog willen inschrijven voor de KNHS weken, kun je ook gewoon nu via mail doen :P
@Corien: Veel succes met springen!
@Snoekiej: Wat een bikkel! In de regen gaan hardlopen! Ik zou daar de motivatie echt niet voor op kunnen brengen :o
@Noor: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En mooie laarzen hoor!

Wat betreft gewicht/dieten/eten, ik eet alles wat los en vast zit en heb gelukkig al jaren hetzelfde gewicht en vind dat eigenlijk wel prima ;) Ik heb wel heel erg veel bewondering voor mensen die een X aantal kilo's is afgevallen en dat ook weet vol te houden!
Vandaag ga ik een dagje flink met mijn verslagen bezig om toch weer een beetje alles op de rit te krijgen :o Hopelijk ga ik dan ook weer wat meer rust krijgen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 11:54

JN, Dan moet ik toch het inschrijfformulier inscannen? Ik heb thuis geen scanner namelijk ;(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 12:08

Goedemoggel!

Gefeliciteerd met de goede prestaties van dit weekend!
Ik heb gister een leuk feestje gehad, mijn vriendinnetjes kwamen nog met een halve Sarah aanzetten, compleet met spandoek: "Noor 25 en jurist, straks nog een kleine Nudist*. Nu nog met haar notenboer** een eigen domein, kom maar op met die wijn!" :o

* Mijn vriendinnen noemen mijn drachtige merrie Nudine sinds jaar en dag Nudist.
** Mijn vriend heeft een eigen notenkraam

Na een paar asperines ben ik weer redelijk fit, dus straks weer even rijden in de binnenbak!
Snoek: jij bent echt een super bikkel, hardlopen in de regen..

EDIT: laarzen zitten ook nog eens heel lekker :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 12:27

mo_van_dijk schreef:
JN, Dan moet ik toch het inschrijfformulier inscannen? Ik heb thuis geen scanner namelijk ;(

Je kan hem gewoon van de knhs site downloaden.

Ik heb me ook ingeschreven voor de sgw-week. Heb wel weer eens zin in een ponykamp ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 12:35

Heleen, Ik heb hem net verstuurd :D Ik ga de allround week (als er nog plek is) met mijn nieuwe pup!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 12:40

Goedemorgen!
Hier ligt ook weer een nieuw laagje sneeuw erbij :( Ik dacht dat er dooi kwam maar dat is nog ver te zoeken volgens mij.

Noor: Toffe laarzen!
Kim: Leuk diertje zo op de foto!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 12:48

De sneeuw ishier alweer gesmolten door alle regen die erop is gevallen.
Ga zo lekker rijden. Net alles al gemest en buiten gehad.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 13:05

Wat heerlijk zeg PB, ik wou dat het hier ook weg was.

Ik ga zo de stallen mesten en daarna maar even flink aan de studie

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 13:08

Hier regent het al zinds gisteravond :=. Ook niet echt dat ze zegt leuk. De sneeuw ben ik ook wel zat.
Maar liever dat er sneeuw ligt dan dat het regent :\.

Ik zal zo eens een hapje eten en vanmiddag ga ik Sofie even rijden en de jonge Cartano ook :).

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 13:37

leuk KIM een schimmel....lekker wassen..... }> snel wat betere foto's plaatsen !!!!!

Ik baal als een stekker, kom ik vanmorgen in de woonkamer zie ik allemaal water op de vloer, verdomme dacht ik wat is dit nou !!!! en idd, ik heb een balkon aan de voorzijde van een slaapkamer, dat zit boven mijn voorraam van de woonkamer, denk dat door al het sneeuw ed de afvoer niet goed geholpen heeft en dus nu het water/sneeuw een weg naar beneden zoekt, kan de boel dus lekker gaan schoonmaken en maar hopen dat ik geen blijvende schade bij een volgend regenbuitje, kan ik dat laten repareren maar dat zal wel ff wat kostten..... _-:(