Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Iedereen succes! _Jitske_ schreef:[Ik wil even bij v. Hall Larenstein gaan kijken,
en daarna bij de Uni naar de opleiding dierwetenschappen
Hoe is jou dat bevallen?
Iedereen die morgen in Westerbork of Overpelt moet rijden: veel succes en plezier!
psst schreef:Nou dit is em dan![]()
Heb hem overigens niet gekocht maar van van een stalgenootje gekregen, zij kreeg hem bij aankoop van een pad maar ze vond dat het Max beter stond dan bij haar eigen beessie
!!
! Super met dit lekkere weer!!
!
ik ga lekker luieren vandaag 

. Denk alleen niet dat het echt heel erg veel geholpen heeft. Nu maandag nog een tentamen van marketing en dan heb ik ze er weer op zitten gelukkig.

goeieavond.
!
. Niet echt fijn gereden. (laatste halthouden stond hij op zijn achterbenen
, en met halstrekken sprong die met 4 benen tegelijk in de lucht
) Had uiteindelijk 177 punten. Klopte wel.
.
) Had uiteindelijk 3 balkjes. Maar hij sprong wel fijn door. Toen de dierenarts. Was ook allemaal goed.
. Ik draafde gewoon het starthok uit (Dat arme paardje heeft amper buitenritten gedaan omdat ik dat nooit vertrouwde met hem, en we hier op stal niet een paard hadden die mee kon.. nu wel weer trouwens dus nu gaan we weer lekker vaak de weg langs en het bos in. Maar tot op vandaag was hij nog nooit alleen het bos ingeweest
). Hindernis 1 deden we in draf, hij keek wel even maar sprong heel braaf. Daarna slingerde hij wat
. Maar hij draaide zich niet om
. Hindernis 4 (de piano) ging ook erg goed
. En toen kwamen we op de heide. Hij wist niet wat hem overkwam
.. Hij vloog zo opzij de heide in, en kwam dus niet fijn voor de volgende hindernis (een dubbeltje). Dus even terug gereden en toen sprong hij het goed
. Heel de tijd stonden er mensen aan de zijkant, volgens mij gaf dat hem wel steun
. Maar na de dubbel moest ik nog een stuk heide, maar er liepen geen mensen meer. Dus ineens deed hij zn kop naar beneden en draaide zich om en ging weer terug naar de mensen (en ik zat op de grond
) Een man die 10 meter achter ons stond ving hem op. Ik snel vragen of hij me een voetje wou geven omdat ik er anders niet meer op kwam
. Dat wou hij wel en we gingen vrolijk verder
. Heksenoog ging ook fijn
.
lief paardje
.
. Loempia had er ook veel plezier in merkte ik.
).
.
.
Het was een kruisje van zo'n 45 cm, maar dit was de 2e keer dat we met hem gingen springen!
. 
Jeetje Hilde dat is schrikken zeg!!
Sterkte maar!
heel veel sterkte
. Het was zo;n schatje. Idd jullie konden er niks aan doen. Toch is het poedersuiker.
. Bono komt maar hier heen om Monster te temmen.