[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 07:04

ik ben naar Zandvoort Doei!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 07:47

Goedemorgen!
Leuk halster Psst Lachen

Ik vertrek zo ook richting Westerbork. Iedereen heel veel succes vandaag! Ook degenen die ergens anders concours hebben

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 08:24

Goedemorgen Lachen

Nogmaals Schijnheilig Iedereen succes!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 09:43

_Jitske_ schreef:
[Ik wil even bij v. Hall Larenstein gaan kijken,
en daarna bij de Uni naar de opleiding dierwetenschappen Lachen

Hoe is jou dat bevallen?

Iedereen die morgen in Westerbork of Overpelt moet rijden: veel succes en plezier!

Ik vond het een leuke studie, met een praktische inslag!
Maar je moet wel goed kijken wat voor werk je ermee kan.
De studie is best wel onderzoeksgericht maar daar zijn niet onwijs veel banen in...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 09:43

psst schreef:
Nou dit is em dan Haha!

Afbeelding

Heb hem overigens niet gekocht maar van van een stalgenootje gekregen, zij kreeg hem bij aankoop van een pad maar ze vond dat het Max beter stond dan bij haar eigen beessie Haha!

Ah, staat hem wel leuk hoor!
Valt ie tenminste lekker op Haha!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 10:14

Goeiemorgen!
Het halster staat Max wel leuk hoor Psst Lachen!!

Rustig hier zeg.. Maar de meeste zijn natuurlijk naar Westerbork of Overpelt Lachen! Super met dit lekkere weer!!

Ga vanmiddag met Suzanne naar Etten-Leur, ik met Joery zij met haar paard. Lekker een bosrit maken! Suzanne wilde wel weer keer crossen dus dan maar lekker naar Etten-Leur! Ga met Joery maar niet springen, die mag morgen thuis weer beetje springen! Maar neem wel m'n camera mee om van Suz & Risky foto's te maken Lachen!
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 14-04-07 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 10:15

Ik ga zo naar een hengstenshow Lachen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 14:10

leuk halster hoor psst! beetje laat, maar iedereen @ westerbork succes!
en iedereen die iets anders gaat doen, veel plezier Knipoog ik ga lekker luieren vandaag

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 14:40

Ben weer thuis Lachen

Heerlijk weer Lovers

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 15:36

Doei!
Wij zijn er ook weer van Westerbork, verslagje staat daar.

Pff, het is zooo warm hier!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 16:32

Zo ik ben er ook weer is even. Heb van de week tentamens gehad en heb me echt helemaal suf geleerd voor het eerst van mijn leven Bloos . Denk alleen niet dat het echt heel erg veel geholpen heeft. Nu maandag nog een tentamen van marketing en dan heb ik ze er weer op zitten gelukkig.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 17:03

Ik ga Jack even rijden, de laatste training voor het Z debuut morgen. Spannend Party!!

roccco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 17:11

goeie midag alemaal

ik ga straks ook lekker paard ryden

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 17:45

hee, ik zoek nog een groom voor morgen, springwedstrijd in kaatsheuvel. ik weet niet of iemand in de buurt zin heeft om mij te helpen. zou wel mooi zijn

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 18:26

Doei! goeieavond.
Ik ben weer thuis van Westerbork. Wat een heerlijk weer hadden we he Haha!!
Om half 7 ging de wekker vanochtend, en toen ben ik alles gaan inladen, paard poetsen en alles.Om kwart over 7 vertrokken.
Om 8 uur waren we daar, paard gevochten, omgekleed, opgezadeld en gaan dressuurrijden. In de proef was hij erg heftig Nagelbijten / Gniffelen. Niet echt fijn gereden. (laatste halthouden stond hij op zijn achterbenen Clown, en met halstrekken sprong die met 4 benen tegelijk in de lucht Clown) Had uiteindelijk 177 punten. Klopte wel.
Daarne gezellig met Viefje en ouders de cross gaan verkennen. Was een mooie cross. Fijn gebouwd. Niet moeilijk (zeker voor mij een goeie cross om te beginnen).
Daarna lekker wat gedronken bij de auto, broodje gegeten, en vast de beenbescherming enzo omgedaan. En opgezadeld Knipoog.
Toen ik de springring in kwam was hij erg braaf, geen grappen die hij uit ging halen ofzo. Nee gewoon netjes overal langs waar ik wou. Hij sprong wel fijn, lette niet helemaal op (stond ook wel erg laag Clown) Had uiteindelijk 3 balkjes. Maar hij sprong wel fijn door. Toen de dierenarts. Was ook allemaal goed.
Toen paar crosshindernisjes genomen, en hij had er zin in. Toen was ik bijna aan de beurt en moest ik naar het starthok. Dat kende hij helemaal niet, en was erg eng. Paps nam hem maar mee en bleef er maar bij staan in het hokje. Toen werd er afgeteld en paps zij dat ik maar rustig aan moest doen en niet ineens gas. En we mochten van start Cool. Ik draafde gewoon het starthok uit (Dat arme paardje heeft amper buitenritten gedaan omdat ik dat nooit vertrouwde met hem, en we hier op stal niet een paard hadden die mee kon.. nu wel weer trouwens dus nu gaan we weer lekker vaak de weg langs en het bos in. Maar tot op vandaag was hij nog nooit alleen het bos ingeweest Clown ). Hindernis 1 deden we in draf, hij keek wel even maar sprong heel braaf. Daarna slingerde hij wat Clown. Maar hij draaide zich niet om Haha!. Hindernis 4 (de piano) ging ook erg goed *LOL*. En toen kwamen we op de heide. Hij wist niet wat hem overkwam Nagelbijten / Gniffelen.. Hij vloog zo opzij de heide in, en kwam dus niet fijn voor de volgende hindernis (een dubbeltje). Dus even terug gereden en toen sprong hij het goed Lachen. Heel de tijd stonden er mensen aan de zijkant, volgens mij gaf dat hem wel steun Ja. Maar na de dubbel moest ik nog een stuk heide, maar er liepen geen mensen meer. Dus ineens deed hij zn kop naar beneden en draaide zich om en ging weer terug naar de mensen (en ik zat op de grond Tong uitsteken) Een man die 10 meter achter ons stond ving hem op. Ik snel vragen of hij me een voetje wou geven omdat ik er anders niet meer op kwam Bloos. Dat wou hij wel en we gingen vrolijk verder Tong uitsteken. Heksenoog ging ook fijn Lachen.
Had daarna nog 1 weigering (ik reed beetje dom aan). En toen richting de waterbak, de hindernisjes ervoor gingen ook allemaal goed, op de waterbak twijfelde hij wel even maar ging wel Lovers lief paardje Haha!.
Ben dus erg tevreden over ons dagje Haha!. Loempia had er ook veel plezier in merkte ik.
Hij heeft weer een hoop geleerd. (had niet verwacht dat ik de cross uit zou rijden, aangezien het echt een scheiterd is als hij alleen is Clown).
Ik en mijn vader hebben mijn moeder er alvast op voorbereid dat ik dit jaar toch wel meer crossen wil gaan rijden (zou alleen nijerbekoop nog doen). Maar nu gaan we ook naar Gorssel, wieringewerf en Maasbergen, denken we. Moeten we nog maar even zien Haha!.

Zo, een heel verhaal. Maar ben ook wel blij Haha!.

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 18:45

Goeieavond!

Kim: super gedaan joh!! OK dan!
Psst: dat halster staat hem wel leuk!

Wollie heeft vanmiddag met Ultra gesprongen! Hij deed het echt super! Lovers Het was een kruisje van zo'n 45 cm, maar dit was de 2e keer dat we met hem gingen springen!
Ze mag de rest lekker zelf vertellen Tong uitsteken .

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 18:47

Hoe fijn mijn dag vandaag begon met dit lekkere weer... Hoe ku.t die afgelopen is... Verdrietig

Ik had buiten op het terras wat gelezen enzo, ik liep even naar binnen en zie Bon-Dia in de wei, dit is een Scandic enterhengst uit Giloni, mama van Ukkie. Zag dat hij gigantisch kreupel liep, dus ik de verrekijker gepakt... Zie ik dat er een stuk van zijn been mist.. Wat er toen door me heen ging... Ik kon mijn ouders eerst niet vinden, telefoons namen ze niet op.. Was zo in paniek.

Nouja, wij erheen gegaan toen ik ze gevonden had, maar ik zag van afstand wel dat het verloren zaak was, mijn moeder de dierenarts gebeld, en ik ben op afstand gebleven. Ik heb zn maatje Bono voorin de wei de hele tijd vast gehouden.. Die wist het gewoon leek het wel, wat er ging gebeuren. Hij was zo lief en rustig, probeerde je gewoon te troosten leek het wel.. Normaal is het namelijk niet zo'n super rustige..

Het scheelt gelukkig een hele boel dat wij er gewoon niets aan konden doen, hij is met rollen waarschijnlijk erin gedraaid met dat been, en doordat er stroom opstaat heeftie nog meer een paniekreactie gehad denk ik.. Heel stuk draad was van de isolatoren af, en een paal lag midden in de wei.

Het had zo'n fijn paard kunnen worden.. Zo mooi aan de maat, zulke fijne bewegingen, en zo mooi... Eindelijk weer een veulen van Giloni.. En dan dit. Zo zie je maar weer dat ongeluk in een klein hoekje zit.
Bono gaat zo snel mogelijk naar Kim enzo toe, kan hij maatjes worden met Be My Man. Lachen

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 18:54

Ach gut Jeetje Hilde dat is schrikken zeg!!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 18:56

Jeetje hilde wat k*ut idd! Ach gut Sterkte maar!

Kim goed gereden hoor!
Pssst: Ik vind het nog een best leuk halster hoor! Staat hem goed!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 19:00

Jemig Hilde, wat verschrikkelijk Huilen heel veel sterkte Ach gut

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 19:05

Hilde: je mama belde mijn papa al. Vind het echt zo sneu Huilen. Het was zo;n schatje. Idd jullie konden er niks aan doen. Toch is het poedersuiker. Ach gut. Bono komt maar hier heen om Monster te temmen.Lachen

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 19:07

Jeetje Hilde.... Ach gut
Marloeske: Ik ga morgen ook naar Kaatsheuvel, maar dan dressuren.
Ik heb vandaag echt een super crosstraining gereden in Hooge Mierde. Ging echt zo fijn Hyper!

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 19:11

Gadverdamme wat een vreselijke pech!

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 19:28

ik moet springen, maar ik kan mijn paard niet alleen op de wagen zetten en ik moet alleen dus zoek iemand die mijn paard rond een uur of 2 ff vast kan houden

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 19:43

Er is me alleen bijgebleven dat Hilde K U T nieuws heeft. Heel veel sterkte.