Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).andrea16 schreef:Haha oké. Ja, dat verschilt denk ik per paard, die van mij is er meestal niet zo van gediend (sja, een echte merrie).
Edit: Inderdaad Lielle, dat is ook een goed punt.
Maar met een sponsje bij de trailer vind ze niet zo vreselijk.

ladyzwien schreef:ik sta er al op, maar lang niet iedereen zijn tijden staan er op

tjiddevw schreef:justSaar schreef:de vergunningen zijn in princiepe op orde
alleen ze worden steeds weer aangeklaagd door een stel hutte met tutten die daar hun geliefde hondjes willen uit laten en te lui zijn om om een hindernis heen te lopen
Nee dit is niet waar!
Het Drents landschap en Natuurmonumenten doen lastig. Die kijken nog of ze een kort geding kunnen aanspannen. Een paar weken terug was er ook al een rechtszaak door die 2 over de SGW van vorig jaar. Die heeft de stichting SGW gewonnen. Nu kijken DL en Ntr of ze nog een kort geding doen voor deze cross. Het is dus afwachten wat er gebeurt en er maar van uitgaan dat het gewoon doorgaat.
O ja......ik ben ook hindernisjury
andrea16 schreef:jenga_8 schreef:heeft iedereen zijn tijden al doorgegeven aan Simmie voor op de starttijden W-bork toppic?
En ik las ergens dat er een fotograaf is voor de bokkers? Als diegene dan de lijst van het andere topic haalt, heb je gelijk alle bokkers