Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
reeskees schreef:dat zou best kunnen... die had altijd wel van die stukjesWie leek er ook al weer op een teckel? Als ik aan Wim Kan denk, moet ik altijd weer aan dat stukje over die teckels denken... De ene was de benzine op en de ander moest m naar huis duwen
![]()
Ik kende deze parodie van onze toemalige schoolmeester
Lielle schreef:reeskees schreef:dat zou best kunnen... die had altijd wel van die stukjesWie leek er ook al weer op een teckel? Als ik aan Wim Kan denk, moet ik altijd weer aan dat stukje over die teckels denken... De ene was de benzine op en de ander moest m naar huis duwen
![]()
met een kluif in zijn bek. Schmeltzer geloof ik.
Maar volgens mij was het zand in de oogjes
Citaat:Het is jammer dat carnaval vroeg viel dit jaar. De belangrijkste politieke gebeurtenissen waren nog niet verwerkt. Dat kwam vroeger beter uit. De nacht van Schmelzer (1966) bezorgde ons 'Waar we heengaan, Jelle zal wel zien' van Wim Kan. De oliecrisis (1974) leverde 'Kiele kiele Koeweit' van Farce Majeur op. En natuurlijk: 'Den Uyl is in den olie' van Vader Abraham en Boer Koekoek.
Lielle schreef:reeskees schreef:dat zou best kunnen... die had altijd wel van die stukjesWie leek er ook al weer op een teckel? Als ik aan Wim Kan denk, moet ik altijd weer aan dat stukje over die teckels denken... De ene was de benzine op en de ander moest m naar huis duwen
![]()
Ik kende deze parodie van onze toemalige schoolmeester
met een kluif in zijn bek. Schmeltzer geloof ik.
Maar volgens mij was het zand in de oogjes