Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Gomir en Lielle; wat dachten jullie toen jullie aan het bijlezen waren over al onze creatieve ideeen?
Vind ik ook! Beestje van mij is ook maar 1.58, maar loopt simpel mee tussen de paardenCitaat:Sjaan; die stokmaat daar zou ik me niet al te druk om maken. Ienie is ook maar 1.62 en ook nog eens heel fijn gebouwd. Ik zou haar zelf liever iets groter hebben maar voor de cross en het springen maakt het niks uit. Voor de dressuur is het plaatje wel iets belangrijker.
miss_jumpy schreef:miss_jumpy schreef:Ik was van plan om 8 januari te gaan springen maar bedacht me vanmorgen dat ik me nog niet opgegeven heb, terwijl het volgend weekend al is...![]()
Vanavond maar even bellen of ik nog mee mag doen!
Ik bel meestal de maandag voor de wedstrijd, dan kan ik aardig inschatten hoe ik met mijn tijd zit en of de paarden er klaar voor zijn
Ik moet alles nog opgeven voor volgend jaar, muv Wanroij dan
miss_jumpy schreef:Scum, als je twijfelt niet gaan hoor! Als het echt gaat ijzelen, is het echt HEEL erg gevaarlijk, zeker met trailer. Niet dat ik je bang wil maken, maar echt, ik vind ijzel zo gevaarlijk!
reeskees schreef:MM van voetbal heb ik geen bal verstand, maar ben wel een beetje nationalistischingesteld
Kim, je was vast heel geconcentreerd
Biertabje schreef:haha lol!!![]()
wil het je best uitleggen hoorik heb immers op voetbal gezeten
Twinkie schreef:Vandaag heb ik de hele dag in de wind gestaan en geredenniet leuk.Ien en Kelly liepen lekker verwend in een thermobroek,ik in mijn oude en doorgereden rijbroekkie
Maar gelukkig was er ook nog goed nieuws!! De DA had even naar het paard waar mijn zus op rijd gekeken (hij heeft een halfjaartje weinig gedaan door een 'kromme pees' ) Gelukkig is alles weer vanouds en dus mag ze binnekort weer met hem springen!!
vertel!Citaat:Zelf heb ik nu tijdelijk een schimmeltje ge-owned die overigens te koop staat*hint*