Is er een apart topic voor? Vroeg me af wat je er precies mee ging doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
missmuts schreef:

viefdepief schreef:Liellie --> Heb je deze SGW info ergens opgeslagen ofzo?
Is er een apart topic voor? Vroeg me af wat je er precies mee ging doen

Foto's volgen later nog
Een paar dagen Venetie bekeken (zelfs in gondel gezeten, een veerpontje
), oa San Marcoplein (druk!), veel straatjes en steegjes, Rialto, Guggenheim museum (mooi!, veel moderne kunst) en een eilandje voor de kust. Lekker gegeten (parmezaanse kaas, salami, prosciutto en brood yum) en vooral vroeg opgestaan ivm de hitte (tegn de 40 graden).
) en de heuvels van Le Marche in. Dat is een wat minder toeristische streek van Itelie, oostelijk van Toscane en Umbrie. We hebben daar een paar dagen op een kleine camping gestaan (25 plaatsen, maar super onderhouden; zulke mooie weilanden hebben onze paarden niets eens
) en wat trips gemaakt naar San Marino, Urbino, San Leo (klein middeleeeuws dorp bovenop een heuvekl, je kon met je auto nog dwars over het marktplein
) en de grotten van Frasassi. Die waren geweldig, zo groot dat de kathedraal van Milaan erin past en prachtige druipsteenformaties van meters hoog. Het waren wel hele expedities, weinig doorgaande wegen en veel heuvels, betekende een gemiddelde van zo'n 40 km per uur 
Ook nog heerlijk gegeten (geldt trouwens voor de hele vakantie, arme Pablo
) en wat asociaal dure en lekkere wijn + olijfolie gekocht.
Nog wat getourd, nog meer wijn en vleeswaren gekocht (Montepulciano en Montalcino zijn beroemde wijngebieden) en wat geluierd.
maar we gaan volgend jaar nog wel een keer terug

Was tot op mijn onderbroek en sokken helemaal doorweekt, het water stond zelfs in mijn laarzen
Was toch nog 6de van het klassiek.
). Sloot ging eigenlijk heel simpel, stond zo aan de overkant. Hij sprong ook niet idioot hoog ofzo, gewoon heel normaal. In de laatste lijn, muur-steil op een meter of 19, kwam ik wat groot in en daardoor ging de geplande vijf aan de hand even niet door. Kon mooi vanaf de muur iets laten afvloeien naar vier, maar daardoor werd hij wel iets lang en kreeg ik een fout op de laatste(maar die had ik ook ongetwijfeld gehad als ik die vijf passen eruit had geperst
).
). Ben daarna maar even in de buurt gebleven, want er was volgens mij moeder slecht gereden in het M. Ik was derde, als snelste vierfouter. Nummer vijf en zes hadden zelfs 8 en 11 strafpunten

Ik kwam recht achteruit nog een heel eind, maar toen ik iets moest sturen was het gebeurt...Wel gek om gesleept te worden hoor, moest eerst achteruit geholpen worden en toen vooruit
(ga dinsdag dan al weg en mijn zusje is ook op vakantie dus ik moet maar even kijken of ik iemand kan regelen om iig een keer op Ot te gaan zitten. Marco is geloof ik ook weg dus daar brengen gaat ook niet)
Stond reserve na het klassiek, maar dankzij het tweede rondje dat ook niet meer
Had er ook niet aan moeten denken, daar heb ik nog even niets te zoeken 
Had nu al bijna geen tijd om Ot te pakken en het tweede rondje het ik eigenlijk geen eens tijd om los te rijden