Volgens mij wel, het inrij terrein is omgeven door bosjes en op een aantal foto's zag je de blaadjes in een hoek. Hoe zielig kun je dan zijn
texelse
Geplaatst: 02-05-12 13:41
Kris schreef:
Jeroen!!!! Waar was je al die tijd? Behalve op wordfeud dan natuurlijk. Wat is de score van ons huidige potje ook alwaar? Ow ja, 480 voor mij en 316 voor jou
Nou Kris, jij niet beter?? mijn laatste potje met Jeroen eindigde met de score van438 om 222.
Nu eerste even verder lezen over de confrontatie van Suzanne F en Margreet.
jah, die WF potjes deze week gaan echt bagger, bijna zonder uitzondering sta ik op verlies.., zelfs bij danielle..., soms zit het mee, soms zit het tegen
Mods doen hun werk..., de één wat communicatiever correcter als de ander...., en met beetje humor is niks mis..., Al is het soms lastig te volgen, zeker in de hoek van de 'naturals'..., heb ik ook al eens wat gedoe mee gehad.....
nu ga ik de rest van de middag even stront scheppen en paarden verplaatsen, lekker even afreageren
@ Noor helaas ben ik er vorig jaar niet geweest ivm vakantie ouders. Moet een mooie cross zijn maar hou er rekening mee dat de dressuur om 7u begint!
Ik heb 1x een mod achter mij aan gehad en dat was onterecht. Iemand beweerde eigenaar van mijn paard te zijn en wilde de advertentie hengst gezocht eraf. Toen dan niet gebeurde werd zij in het topic vervelend. Uiteindelijk is zij geband voor altijd geloof ik
is prima margreet. De reden dat ik er iets over zeg is omdat de mods ook oordelen uitsluitend op wat er voor de schermen gebeurt, en daarmee dus niet meer info hebben dan ik. Overigens vind ik het ook typisch iets dat je gebruikers onderling moet laten oplossen, en als mod buiten moet blijven, maar dat terzijde.
Oei, dat is vroeg Caro Maar goed, met een slaapplaats... Weet jij misschien waar ik er meer informatie over zou kunnen vinden? (En inschrijven via KNHS toch?)
Gelukkig geen gedoe, mijn tijd werd doorgekrast en er moet nu geloof ik een vakkenvuller die ook kassa kan lekker van 8 tot 6 gaan werken .
Net een mailtje met trainingsdata. Die kan je gewoon niet een (halve) maand van te voren naar mij sturen als het weekenden betreft, want ik heb ook 2 zusjes met hobbies en sporten en ik heb zelf ook wedstrijden en werk. Komt er dus op neer dat ik geen enkele training nog kan rijden als de data niet verzet worden, of ik moet er 'even' een paard bij regelen. Makkelijker gezegd dan gedaan.
Hier nooit gedoe met moderators gehad. Een keer toen ik net op bokt kwam een berichtje gehad over msn-taal. Ik verving alle o's door 0's
Annetje
Geplaatst: 02-05-12 15:27
Hoop rare namen gehoord hier. Mensen bedenken altijd zulke gekke dingen Meisje uit mijn werkgroep heet Chayenne en dan uitgesproken als Sjaajennuh. Tja bij mij is Cheyenne toch echt iets als Kaajen hoor. Of zoals veel mannen hier in Brabant, die heten George, maar dat spreek je dan uit als Sjors. Snap ik niet. Die omgedraaide Gerrit vind ik wel erg grappig. Maar of ik het ook mooi vind?
FE wat sneu Komt het wel weer goed met d'r?
Vief ik kan ook nooit kleren weggooien. Ik bedenk altijd dat ik ze nog wel aankan naar stal, of met schilderen, of ergens onderaan. Uiteraard gebeurd dat dan nooit.
Iets over een discussie las ik. Heb snel gekeken met wie en dat is niet zo verwonderlijk. Dat is een van de grote discussie-bokkers. Zat voorheen in elk RT topic wat een beetje uitmonde tot een goede en leerzame discussie. Ik heb nu niet gelezen waar het over gaat, maar ik kon me eerst altijd heel erg in haar berichten vinden. Moderators ook geen probleem mee, nooit gehad ook en ben er vrij lang een geweest. Ik snap dat geschop tegen de moderators ook nooit zo moet ik eerlijk zeggen. Heb daar in mijn moderatortijd best moeite mee gehad, al die boze pm's die volgden op moderatoracties. Heb echt de meest vreemde complottheorieën in mijn pm-box staan.
Roos dat is inderdaad ook niet leuk. Niet netjes ook dat iemand zomaar beeldmateriaal van jou gebruikt in zoiets.
Net de pony gereden, liep wel aardig en was wel braaf,nog paar keer sprongetje gedaan maar buren reden met paarden de dijk op en die sukkel kijkt omhoog en vergeet dus te springen
vief leuk filmpie, ik denk dat ik er daarmee toch echt af was gegaan. wilde eigenlijk nog rijden maar ben zo moe. morgen moet ik na het werk toch eerst les geven en dan pak ik ol daarna maar een half uurtje.
Leuk, Noor wil internationaal Ik heb vanavond gefietst en gebodybalanced... Was erg leuk, dus volgende week weer Morgen als het droog blijft uit mijn werk naar Ermelo. Vriendinnetje heeft haar oefen PSG debuut, kan ik mooi oefenen!