[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:49

Vief: volgens mij is het hartstikke modern om in rijbroek en rijlaarzen te lopen!!
Het is wel zielig dat je morgen moet werken Tientjeh :(:) . Nou ja: al met al moeten we blij zijn dat we werk hebben denk ik :o .

Heerlijk zo'n bank avond!! Bij ons wordt dat vanavond weer! Heb nog Masterchef van gisteren op de video, die van vanavond ook even opnemen en dan lekker later op de avond achter elkaar kijken :9 .

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:51

moguh ladies!!!

tientje, werkze!!!
rowo: lekker lui, vreemd trouwens dat utascha weg is.... Eric is een zeer kundige ruiter...
Vief: al lekker vroeg op!! (ik ook, om 3.50 al... gaap...)
noor/margreet, succes met ruilen, jammer dat deze niet paste..

@ vief: ik ben ooit eens met auto/trailer en rijbroek naar de UT gegaan, was een afspraak zo goed als vergeten en toen was ik net voor't werk onderweg naar Enschede, paard wegbrengen... snel gedaan en toen zo, hup de college-zaal in, kreeg wel wat rare blikken, maar ach... (ik had wel de grootste auto, dikke mercedes van de baas :P )

EvelienH

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:58

Jeroen, een man in een rijbroek is ook gewoon nog minder charmant dan een vrouw in een rijbroek. :P Sommige mensen kijken je al raar aan als je met rijkleren door de AH loopt maar dat kan ook aan de paardenlucht liggen haha
Evie, mooie punten!

Ik moet morgen nog heel de dag werken maar mag niet klagen, ben gister vrij geweest en vandaag ook.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:07

Ik loop ook rustig met rijkleding door het dorp. Maar dan het liefst wel als ik ze schoon aantrek en niet als ik al de stallen heb gedaan of heb gereden. Dat vind ik niet bepaald fris :n
Maar ik ben het wel met je eens Eef: een man in rijbroek is idd wat minder charmant. Althans, dat vind menig ander.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:15

Ik loop altijd overal en nergens in mijn joggingbroek. Ben volgens mij ook al jaren benoemd als slechts geklede vrouw van de rijvereniging :oo . Maar ja: als ik me er maar lekker in voel hoor :Y) .

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:17

Ik ben ook niet zo van de mannen in rijbroek haha!

Mooie punten eb!
Fijn dat je knie goed gaat lau!
Ach vief semi rijbroeken en rij laarzen helemaal mode ;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:26

ik loop ook altijd in mijn rijbroek rond, doe ook zo mijn boodschappen. Ik ben me iig niet bewust van vreemde blikken, alleen de keer dat ik de dekens had ingespoten met veerust (hertshoornolie) kwam er wel veel commentaar ('wat ruik ik toch? het lijkt wel of er iets brandt'). Niemand keek er nog naar mij dus ik ben maar snel vertrokken ;)

Lau, goed nieuws van je knie, en goede cijfers net als E_B!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:32

Morning!

In principe ga ik niet in rijkleding over straat, maar ben er inmiddels wel wat makkelijker in geworden: even boodschappen doen vanuit de paarden bijvoorbeeld, want dat is vlakbij.
De kleuren van het shirt waren trouwens goed hoor, alleen shirt over bp ziet er bij mij gewoon écht niet uit. ZO ga ik dus niet over straat en neeee er zijn geen foto's van gemaakt ;)
Net even bij de verzekeringenman geweest, ook weer geregeld. Nu zo even hardlopen en daarna naar de paarden. Mesten, rijden, spullen poetsen, Jer wassen en de veulentjes naar buiten... Vanavond lekker eten bij een vriendin :)

Snoek, al wat gehoord?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:57

ik loop ook eigenlijk altijd in mijn rijkleren rond, vind ik ook het fijnst zitten.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:02

Mijn man merkte gisteren nog op dat mijn rijkleren duidelijk mijn 'natuurlijke omgeving' zijn. Het is kennelijk overduidelijk dat ik me daarin volkomen thuis voel.
Ik vroeg nl of ik me moest omkleden als ik 's avonds even bij hem op het werk kwam kijken (geen formeel feestje overigens, gewoon wat buitenwerkzaamheden).

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:35

Lielle schreef:
ik loop ook altijd in mijn rijbroek rond, doe ook zo mijn boodschappen. Ik ben me iig niet bewust van vreemde blikken, alleen de keer dat ik de dekens had ingespoten met veerust (hertshoornolie) kwam er wel veel commentaar ('wat ruik ik toch? het lijkt wel of er iets brandt'). Niemand keek er nog naar mij dus ik ben maar snel vertrokken ;)

Lau, goed nieuws van je knie, en goede cijfers net als E_B!

Haha! Dat zou ook echt iets voor mij zijn. :P Als ik van stal kom, kom ik langs de AH en dan doe ik meteen boodschappen. Vind het ook beetje tijdverspilling om eerst naar huis te gaan om me om te kleden. Dan maar een beetje paardenlucht.

Edit: iPad ^)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:44

Loop ook altijd in m'n rijkleding! Zelfs door de binnenstad van Den Haag! Boeit me echt niet ;)
Ik heb altijd setjes dus vest/ trui en sokken matchen!
Nou eerlijk gezegd vind ik mezelf er in m'n rijkleding nog beter uitzien dan menig 1 in z'n normale kleding! Haha!
En indd kijk nu maar bij Tommy Hilfiger bv, alleen maar look à like rijbroeken met laarzen erbij :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:45

In de ruitersportzaak in ons dorp kopen mensen ook serieus rijbroeken als gewone kleding :j

Zelfs mijn zusje vroeg laatste of mijn nieuwe rijbroek een rijbroek was of een gewone broek. Zegt genoeg toch :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:12

ik vind mij rijbroek eigenlijk ook te mooi om alleen bij de paarden aan te doen ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:15

Goeiemorgen!
Ik ga ook vaak zat in mijn rijkleding boodschappen doen, maar verder vind ik het niet lekker om andere winkels in te moeten ofzo. Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes trouwens! Ik ga zo rijden..

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:22

jsus wat gaan jullie snel B-)
ik ben momenteel aan het oppassen, en aan het genieten van het heeeerlijke weer :D
morgen oefen cross in Nijeberkoop dus hopen dat dit weer een beetje zo blijft :Y)

iedereen die cc heeft dit weekeind succes *\o/*

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:11

Noor: Waarom doe je je crosshirt dan ook OVER je bp aan :? Dan lijkt volgens mij iedereen net de hulk, heb het voorzover ik weet ook nog nooit gezien bij iemand?
Snoekiej: succes.

ik ga ook weleens in mijn rijkleren nadat ik gemest heb nog even langs de supermarkt, maar voel me dan vaak wel wat ongemakkelijk en hoop dat ik niemand tegenkom die ik ken :o , verder doe ik eigenlijk altijd "normale" kleding aan en neem mijn rijkleding desnoods mee en kleed me om op stal.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:15

Ik kan ook heel goed overal en nergens lopen met rijkleding. En hier op de uni lopen er wel vaker mensen zo rond, maar dat is niet zo heel vreemd.

Ik mag zo nog even 2 uurtjes verdergaan met voortplanting van de reu, daarna gezellig even borrelen en dan ga ik weer naar Limburg. Morgen ga ik trouwens ook naar Nick en Simon!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:28

@ Evie, dat hoort dus zo bij dat model, dus ik dacht misschien is het wat :o We hebben nu alweer iets anders bedacht, maar ik vrees dat jullie daar dan pas volgend seizoen in kunnen rijden. :D

KJ was niet lief voor Sjorssie buiten :n Pestkop.
Jer was, na het anderhalf uur durende strafkamp van gister, vandaag erg braaf :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:31

volgens mij zijn nick en simon hier wel in trek!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:43

bvw schreef:
volgens mij zijn nick en simon hier wel in trek!

Tijd voor een besloten SGW-Bokt meeting met ze!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:45

Gezellie!!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:48

Ik loop ook zo door de supermarkt in rijkleding.

Ferrose had besloten dat de slangenvolte rechts in contra er niet meer was, wissels die konden wel. Dus daar heb ik maar even een poosje aan gesleuteld tot het 2x achter elkaar normaal kon (1x is een gelukstreffer). Maar zoals ze vandaag aanvoelde wordt het zondags niks, maar goed dat merk ik zondag wel weer

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:49

@ Noor wat een boefje hahaha.
@ Rowo heb het ook gelezen op vp. Erg zuur voor hem. Paard super opgeleid en vlak voor de OS wordt zij onder zijn kont weggehaald. Ben benieuwd wie er op komt. Denk Jeroen maar hoop Albert Voorn.
@ Leliaardje Boktmeeting met N&S Leuk!!

Ik heb vanmorgen heerlijk in de zon gereden. 10 minuten op de bruine en die moet even in haar hoofd omschakelen dat haar lichaam geen pijn meer doet. Ik was tevreden. Morgen Nick en Simon en maandag 4 dagen Lissabon. Ik heb iig een rood outfitje gescoord :D

Oh ja ik ben net naar de Aldi geweest in mijn paardenoutfit. Ga mij echt niet omkleden voor een supermarkt.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:51

Goh Joki, ik vind jou toch wel een volhouder en een doorzetter hoor met dat paard. Menigeen had volgens mij allang al de handdoek in de ring gegooid!