[SGW] Setjes ruiter en paard in de sgw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hetismij

Re: Setjes ruiter en paard in de sgw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:09

Oef dat is wel een rip out of my body.. Hmm nog maar even goed zoeken dan! Mocht iemand nog suggesties hebben, ik ben op zoek naar iets grijs/turquoise of donkerblauw/turquoise..

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:41

Rg kan ook goedkoper, als je "weekend"-stof neemt!
Als je dan met 2 koorden neemt, dan ben je zo'n 56 euro kwijt;

Ik had ooit een turquoise laten maken met grijze rand. Dacht origineel te zijn. Maand daarna kwamen er zo 100 dekjes binnen van ons huismerk }:0 heb dat dekje dan maar weer verkocht.
Heb nu een turquoise-petrol van Eskadron, en ook een kobaltblauwe van RG voor de cross (deze is zelfs leuker, heb er ook oornetje bij!)

Ohja, van BR heb je eventueel wel de melange-collectie, die is dan grijs, met turquoise rand.

dit was mijn RG: Afbeelding

dit is de BR melange: http://www.br.nl/project/img/cat/163061.gif

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:50

Officieel is de BR melange grijs met ocean blue, maar het is natuurlijk maar net wat je onder 'turquoise' verstaat. Vind die kleur wel erg lekker fris op je paard Coberlina!

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:50

Pfoe dat is veel geld voor een dekje! Daar heb je er 2 voor!
Die weekend stof is dan nog wel te doen maar als ik zie hoeveel een oornetje kost..
Ziet er wel erg mooi uit, dat zeker!

Zou hem heel graag blauw willen en het oornetje ook. Al denk ik niet dat mama er blij mee is als ik er een bestel want heb net een blauwe gekocht :+

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:54

ja het noemt inderdaad Carribean Sea, maar er is zeer weinig verschil met wat ik turquoise noem (ok misschien ietsje donkerder) of bvb de Petrol van Eskadron :)

Eleonora: ik heb meerdere dekjes van RG, ze zijn echt super hoor. Hun geld echt waard!

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 15:00

Ja dat geloof ik graag!
Waar bestellen jullie de dekjes?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 15:45

MelanieB schreef:

Als we dat bij alle vragen die op Bokt gesteld worden gaan doen, kunnen we Bokt wel opheffen... zo'n gekke vraag is dat toch niet.

Ik vind RG erg mooi, als ik weer een keer een bult loon 'krijg', bestel ik ook een dekje + oornetje bij RG, het dekje die ik nu heb is eigenlijk net te klein en de kwaliteit is niet zo mooi.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 15:59

Eleonora: ik werk in een ruitersportwinkel en bestel dat dus gewoon op mijn werk :+ Waar ze het in NL allemaal verkopen, geen idee.. Misschien hebben anderen hier wel wat ideeën?
Tenzij je niet zo ver van de Belgische grens woont, mag je uiteraard ook naar onze winkel komen :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 16:08

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 16:33

Oke dankjewel. Misschien binnenkort een keer iets bestellen. Nu eerst kerst kado's kopen en mijn wedstrijdjasje, dat kost alweer genoeg centjes :)

Welke winkel werk je Coberlina? Geen online shop? Ik woon niet ver van de Belgische grens, zo'n 30/40 minuten!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 17:08

we hebben wel een online shop hoor, maar de dekjes van RG kan je beste wel de stalen stof en koordjes van bekijken in de winkel :) Die staan niet online jammer genoeg.
Ik stuur je even een pb'tje :)

_Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 17:25

Het, ik rijd wel geen SWG maar ik wou al zo lang zelf een dekje samenstellen! Ik had het eens gezien in een winkel maar toen ik de volgende keer daar was, hadden ze dat niet meer -O- Ik heb zelf ook wel dekjes van RG en ik vindt ze heel fijn (en eigenlijk vind ik dat ze meestal ook een hele mooie collectie hebben). Nu botste ik op jullie topic en zie ik dat het bij de SWG'ers precies heel normaal is? En RG zou ook de keuze hebben om zelf samen te stellen?
Om gewoon een lang verhaal kort te maken, ik heb op de site van RG Italy gekeken en ik zag niet de mogelijkheid om zelf de dekjes samen te stellen. Dus je kan ze niet van op het internet kopen? Of kan je de kleuren niet zien vanop de website en heb ik over de rest heen gekeken? Anders moet ik naar een winkel maar hier (in België) lijken ze het niet echt te verkopen... Als jullie mss een winkel kennen dicht bij de Nederlands-Belgische grens die dit verkoopt, let me know ;)

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 17:28

_Celinee_ schreef:
Het, ik rijd wel geen SWG maar ik wou al zo lang zelf een dekje samenstellen! Ik had het eens gezien in een winkel maar toen ik de volgende keer daar was, hadden ze dat niet meer -O- Ik heb zelf ook wel dekjes van RG en ik vindt ze heel fijn (en eigenlijk vind ik dat ze meestal ook een hele mooie collectie hebben). Nu botste ik op jullie topic en zie ik dat het bij de SWG'ers precies heel normaal is? En RG zou ook de keuze hebben om zelf samen te stellen?
Om gewoon een lang verhaal kort te maken, ik heb op de site van RG Italy gekeken en ik zag niet de mogelijkheid om zelf de dekjes samen te stellen. Dus je kan ze niet van op het internet kopen? Of kan je de kleuren niet zien vanop de website en heb ik over de rest heen gekeken? Anders moet ik naar een winkel maar hier (in België) lijken ze het niet echt te verkopen... Als jullie mss een winkel kennen dicht bij de Nederlands-Belgische grens die dit verkoopt, let me know ;)

Emmers is Belgie, Hamont. Die verkoopt het volgensmij!

_Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 17:49

Hmmm, ja die verkopen wel RG maar de laatste keer dat ik er was, niet mogelijkheid om zelf samen te stellen. Maar is al een tijd geleden, ik zal nog wel eens langsgaan (kerstcadeautje voor paardlief :P niet dat ze er veel aan vindt ;) ) en het misschien is gewoon vragen aan de kassa...
Edit: nu zie ik wel dat je ze in de hogerop vernoemde shop kan kopen, maar dan wordt je ook verwezen naar de winkel (is dat de winkel van een van jullie, Coberlina? Of gewoon een andere winkel die ze ook verkoopt?).

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 18:26

Celine: ik stuur je een berichtje!

RG kan je inderdaad niet samen stellen via hun website. Je moet in de winkel vragen naar de stalen van de stof en koordjes.
We hebben trouwens bij ons ook altijd een aantal dekjes op voorraad, die we gewoon zelf laten maken voor de winkel. Kan je ook inspiratie uit halen :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 23:32

Oh, dat scheelt nogal! Wat is het verschil tussen de dure stof en de weekend stof dan?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 01:15

Bij Empire Stableware in Garderen kun je ook de dekjes van RG krijgen, ik heb er twee voor mijn dressuursets.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 11:23

EvelienH schreef:
Oh, dat scheelt nogal! Wat is het verschil tussen de dure stof en de weekend stof dan?

Als ik het goed gezien heb is het verschil tussen de stoffen het % katoen aan de buitenkant. De dure stof is 100% katoen, de weekend is 65% katoen en de rest synthetisch

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 12:43

AH, zoiets dacht ik al. Zal de volgende keer de weekend stof eens proberen dan. :)

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:03

zowel de katoen als de weekend zijn 65% katoen. Alleen de bingo is zeer duur. Momenteel hebben ze nog wel enkele stofjes die duurder zijn, zoals de Madras (geruite stofjes) en nog satijn-achtige stofjes, maar die gebruiken we meest voor randjes / boordjes.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:31

Ik heb het dekje van BR besteld, dus ben benieuwd als ie binnenkomt! Hopelijk is het de goede kleur, en anders heb ik een mooi nieuw dekje voor gewoon erbij :P

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:13

Ik ga met mijn pony nu in Aubergine crossen en dan wil ik ook van die oortjes. Maar hoe zit het precies met die maten? ik zit namelijk te twijfelen of ik een cob of full moet hebben

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:15

Ik heb op ze allemaal een full, een te strak oornetje is helemaal niet fijn voor ze, beter zijn ze iets te groot.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:31

Bij bon had ik altijd full en dan nam ik de oren wat in tot op goede grootte :j

TryToGetIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:41

Ik ga in het donkerblauw, zoek nog wel 3 in 1 donkerblauwe bescherming, donkerblauwe bitringen en een donkerblauw neusbontje.. Nog meer donkerblauwe assecoires?