Wel alles gelezen maar kan geen 2 vensters openen om op iedereen te reageren. Bianca ik heb zondag les van 1 tot 2
Nee dat moet nog even wachten. Ze gaan 12 u hooien bij ons.
Zo heb ol en bay al gereden en stallen gemest. Nu even een duik in het zwembad en dan nog post bezorgen en vanavond werken.
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 28-06-11 09:11, in het totaal 2 keer bewerkt
jipje_niekje
Geplaatst: 28-06-11 09:09
Ik kan je de hand schudden wat betreft je reactie bij onweer Margreet Fijn dat Cinderella goed ging Hilde, ben benieuwd naar de foto's! Hopelijk wil de smid je helpen Joki! En reisje al gepland Mootje Dat klinkt niet erg fijn Texelse..... Hopelijk kunnen ze je er nog wel vanaf helpen! Evelien, ik heb inmiddels ook 2 ruinen, maar die heb ik beiden gekregen en dan sla ik ze toch niet af Anoes heb ik wel zelf gezocht en dat is dus ook een merrie, boven de 1.70 en bruin
Wordt een zwaar dagje vandaag in de hitte... kan daar niet zo goed tegen. Vanmorgen om 5 uur zat ik al op Lex, om 6 uur op Noes en Jipje heeft ook al in de molen gelopen en de stallen zijn al schoon. Als het noodweer eerder toeslaat kunnen ze zo weer naar binnen in elk geval.
TeeGee
Geplaatst: 28-06-11 09:29
Goeiemorgen!!
Volgens mij ben ik de enige die heerlijk heeft geslapen?
Dit is nu TG zn staart:
Lengte was eerst tot aan zn kogels. Steeds iets korter geknipt omdat er steeds stukken/hakkels waren verdwenen aan de linkerkant. Nu had ik hem op deze lengte geknipt en was ie mooi op 1 lengte maar nu zijn aan weer hakkels.
bvw
Geplaatst: 28-06-11 09:30
margreet en JN
ik ga aan de studie, gister mijn eerste tentamen niet gehaald dus moet die van morgen gewoon minimaal een 8 worden...
EDIT: best een mooie lengte TG! Maar ik neem aan dat je hem weer wat langer wil?
Shanouk: De eerste is keuren kosten koper > weten ze wat? De 2de kan ik niet van geloven dat die echt 1,60m is > denk kleiner. De 3de is een asbak Dit is wat ik denk als ik die advertenties zie.
Ik zat vanmorgen om 7uur al op de eerste. Beide lekker gereden en naar buiten gegooid voor de echte hitte kwam (was hier om 9uur al 27graden : ). Net alles naar binnen gesleept want het onweert hier al....
Bianca, ja er was weer een hakkel uit van de week. Z'on staartzak mag maar even om, dus dat durf ik eigenlijk niet. Heb ook wel een tijd elke avond de staart gevlochten maar dat wil ik met de vliegen ook niet doen.
ik dacht dat westernpaarden heel vaak zo'n staartzak hebben. Maar echt super vervelend dat er nog steeds hakken uit gaan! Je weet ook nog steeds niet waardoor?
Tg staat je paard niet steeds met zijn staart ergens tegenaan te wapperen waar zijn haren in blijven hangen? Deken van een ander paard, of een hekwerk ofzo? Een staartzak kun je trouwens altijd omlaten, mits je hem goed vastmaakt. Het is de bedoeling dat je het onder de staartwortel vastmaakt. Dus je vlecht de staart, gewoon losjes vanaf de staartwortel en daar maak je de staartzak aan vast.
Snoek we denken aan je!
Ik heb toen ik voor een paard ging kijken trouwens wel mijn instructrice meegenomen, maar dat is meer omdat ik van een manege kwam en echt totaal geen verstand had van hoe of wat. Daarbij is zij zakelijk erg goed en zo iemand is ook wel makkelijk om mee te nemen. Als ik nu een paard zou zoeken, zou ik denk ik alleen (of met vriendin) gaan zoeken en pas als het klikt iemand meenemen die er wat meer verstand van heeft en weet wat bij mij en mijn ambities past.
Net een sollicitatie verstuurd voor een nevenfunctie, nu weer snel aan de slag Het wordt hier al best donker trouwens! Bij jou al losgebarsten, Mootje??
Corien, voor ik het vergeet. Jij ook straks succes met Danny. Hopelijk is hij alweer wat opgeknapt!
Danny heb ik maar even binnengezet voor de onweer en regen, heb hem mooi afkunnen spuiten benen zijn dus idd niet warm niet dik! ik denk net als lau zijn schouder hij staat best verkrampt op dat been, mischien zijn schouder uit de kom gehad ofzo?
Ik ga om even voor 12 naar stal even stappen met hem en wachten op de DA
Ga vanavond even bijlezen.
Margreet schattige foto van sem! idd groot gelijk dat je de foto bewerkt hebt je weet het nooit met deze rare wereld!
Eef_Bam
Geplaatst: 28-06-11 11:24
Succes bij de da vanmiddag Corien!
AntheaV
Geplaatst: 28-06-11 11:27
morgen! Hier is het ook lekker warm nog. Ga zo denk ik even in de schaduw zitten met mijn o zo leuke studieboek
Corien: Succes bij de da vanmiddag! Fijn dat Danny zijn been niet warm/dik is. Snoek: Ben heel benieuwd hoe het is gegaan Noor: Spannend hoor!