Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
psst schreef:Amber paarden hoog met Toot? Stoer zeg!![]()
Ik doe ook mee met Indoor Lisse, paarden laag met Bob(op zaterdag)
Heb mijn dochter ingeschreven met de schimmel voor de zondag paarden laag, hoop dat ie zich een beetje gedraagt..
.
ik zat te twijfelen, maar toch maar paarden laag... toch onze eerste oefencross.

Eef_Bam schreef:Voor alle Noordelijke ruiters, dit staat er sinds vandaag bij het vraagprogramma op startlijsten:
NOORDELIJKE KAMPIOENSCHAPPEN
Ben je lid van een vereniging in de provincies Drenthe, Friesland en Groningen dan kun je meedoen met de Noordelijke Kampioenschappen. Dit kun je aangeven door een S op de coupon te zetten.
Dus ook voor jullie een kampioenschap dit jaar!
psst schreef:Amber paarden hoog met Toot? Stoer zeg!![]()
Ik doe ook mee met Indoor Lisse, paarden laag met Bob(op zaterdag)
Heb mijn dochter ingeschreven met de schimmel voor de zondag paarden laag, hoop dat ie zich een beetje gedraagt..
Eef_Bam schreef:Voor alle Noordelijke ruiters, dit staat er sinds vandaag bij het vraagprogramma op startlijsten:
NOORDELIJKE KAMPIOENSCHAPPEN
Ben je lid van een vereniging in de provincies Drenthe, Friesland en Groningen dan kun je meedoen met de Noordelijke Kampioenschappen. Dit kun je aangeven door een S op de coupon te zetten.
Dus ook voor jullie een kampioenschap dit jaar!