Echt belachelijk.
Rowo: Oeh doe maar voorzichtig. Dat werk doe ik inderdaad niet meer
. Af en toe een avond (in het weekend) dat ik nog in het hotel werk. Maar verder niet. Heb ik geen tijd voor joh
haha.Leuke foto's van Lielle en PB
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Af en toe een avond (in het weekend) dat ik nog in het hotel werk. Maar verder niet. Heb ik geen tijd voor joh
haha.
Fijn dat je weer mag opbouwen!
Voor die minor ben ik maar halve dagen op school en dus kan ik 's morgens al lekker de paarden doen
Of zoals vanmorgen me verslapen
Morgen daar dus maar is even langs om te kijken of het wat gaat worden om erbij te doen

.. Ze was ook niet te houden en steigerend en bokkend mee naar buiten.. Wilde haar in de paddock zetten, toch maar niet gedaan. Dus terug op stal gezet en gewacht tot de dierenarts kwam, die was er rond 11 uur. Dus hij meegelopen naar de box en zag ook dat Wolin veel beter uit haar stal kwam, ze liep gewoon veel beter, ook in draf.
. Ze heeft ruim twee uur in de paddock gebivakkeerd, eerst pisnijdig te zijn en te bok-steigeren op de plaats en te meppen naar het draad.. toen paardjevriendje erbij kwam was het over..
.. Zag al wel hele mooie foto's voorbijkomen!!
Ik vind het nu dus eigenlijkj niet zo erg dat ik zaterdag niet naar Ermelo hoef. Paardjes krijgen vandaag even een dagje vrij..

[LZP] Ben het helemaal zat!! 
Mootje schreef:
Ik heb wel een oplossing voor de problemen van dit meisje * geeft haar een hele harde schop onder haar r**t * Gebrek in de opvoeding zou ik zeggen. Afknijpen en niks meer geven, dan moet ze wel
)