Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

peanutbutter schreef:Bruins kan ik zelfs nog vinden( ende rest van half paardenminnend Nederland)
Idd ja.... er zijn regelmatig zeer veel bekende ruiters te vinden! Ik kom er zelf alleen nooit
Best erg.. 20 minuten rijden. 

CoriienRN schreef:zo ik ga een nieuwe paard zoeken
Echt heel schattig die tweede foto! Veel plezier met hem/haar
Ik heb misschien 20 cm met hem gesprongen, maar dat ging wel goed. Af en toe sprong hij ineens een meter de lucht in, omhoog ipv naar voren, maar dat kreeg ik er ook wel uit. Had weinig zin om steeds af te stappen, en het kruisje hoger te zetten en er weer op te stappen, want hij is behoorlijk groot, en met die korte beugels kom ik er dan amper op
TeeGee schreef:Onze labrador soms voor bijzettafelEn hij is nog wel 7 kilo afgevallen....
... Wij zijn helemaal gek van labradors, wij hebben er ook een al 13 jaar, begint nu aardig mollig te worden
. Labradors kunnen lachen en zijn blij met hun hele lijf, die andere hond die we hebben (kruising mastiff x mechelse herder), is een soort van autistisch, die kwispelt wel, maar toont verder geen emotie.
Lab heet Indy, kruising heet Amber. CoriienRN schreef:weeehm verschillende.. heb 3 erg leuke al gezien op internet.. ook 1 van bokt maar is een beetje klein..
! _Jitske_ schreef:Op de site van Aken is een livestream in ieder geval
Verder is er net al een deel Aken te zien geweest op WDR, dus neem aan dat er nog wel meer dingen op tv gaan komen, zowel op WDR als NOS als Eurosport..
Zal eens op zoek gaan of er ergens staat hoe laat en op welke zender er uitzendingen zijn etc.
Snoekiej schreef:CoriienRN schreef:weeehm verschillende.. heb 3 erg leuke al gezien op internet.. ook 1 van bokt maar is een beetje klein..
Hé, Vorstin is niet te koop hoor!
, zo gek als een deur.. 
Echt zo lekker!! Het deed vandaag geen pijn aan m`n ogen met al het mannelijk schoon wat zomaar weer tevoorschijn komt!!
Maar die past ook niet helemaal in het plaatje
Hoop dat United goed door de keuring komt 

Heerlijk hoor lekker op het strand liggen met dit weer!!
..