Net even dressuurgereden. Ging wel lekker

Straks even lekker filmpje kijken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mistid schreef:Nou wij zijn eigenlijk niet nukkige pubers
miss_jumpy schreef:mistid schreef:Nou wij zijn eigenlijk niet nukkige pubers
Ik bedoelde dat ook eigenlijk niet over jou te zeggen, maar zo lijkt het nu misschien wel, sorry!
Ik keek meer naar onze eigen clublessen. Mijn instructeur is tegen mij altijd wel serieus, want hij weet dat ik altijd wel serieus mijn best doe. Maar als er een paar van die jonge meiden totaal niet opletten en maar wat aankloten dan zet ie ze wel even op hun nummer. En in dat geval kan ik me die sneren wel voorstellen, uiteindelijk gaan ze wel opletten en hun best doen!
Maar dat heeft natuurlijk niks te maken met jouw les!
Misschien probeert je instructeur gewoon een beetje popie jopie te doen!
floor01 schreef:Dat nam ik al aan. Lijkt me niet prettig om als man een kind te krijgen... Alhoewel ik het ook niet zon prettig idee vind..
rowo schreef:Hahaha, overdrijven is ook een vak. Maar kan het wel grotendeels met je eens zijn
mistid schreef:rowo schreef:Hahaha, overdrijven is ook een vak. Maar kan het wel grotendeels met je eens zijn
Jaa ik ben erg goed in overdrijven geworden geloof ik![]()
Nouja, ik maak wel eens mensen een beetje bang door wat überoverdreven te gaan doen, maar ja, anders is er geen leven in de brouwerij.
En van buiten af heb ik een hele grote bek, maar vanbinnen ben ik een heel lief meisje