[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:21

Doei!

Net even dressuurgereden. Ging wel lekker Lachen.

Straks even lekker filmpje kijken Haha!.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:21

heeft ie geen last van ze tanden of kiezen dat ie dat nu doet, bij de achterste kiezen? dan kunnen ze ook dat soort dingen gaan doen..

Ben even ontwaakt uit me slaap, anders kan ik straks nie meer slapen

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:29

Tezz: goed gedaan!
Tong uit de mond, bekend probleem, dat doet mijn paard als ze iets moeilijk vindt.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:33

Luux ja ze is nagekeken.. binnekort komt er weer 1 aan .. dus dan laat ik nog wel x kijken.

ze doet der tong er niet uit maar achter der bit Knipoog

ik gaat tv kijken op me bedje.. en lekker slapen morgen vroeg op naar Amsterdam Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:36

mistid schreef:
Nou wij zijn eigenlijk niet nukkige pubers

Ik bedoelde dat ook eigenlijk niet over jou te zeggen, maar zo lijkt het nu misschien wel, sorry!
Ik keek meer naar onze eigen clublessen. Mijn instructeur is tegen mij altijd wel serieus, want hij weet dat ik altijd wel serieus mijn best doe. Maar als er een paar van die jonge meiden totaal niet opletten en maar wat aankloten dan zet ie ze wel even op hun nummer. En in dat geval kan ik me die sneren wel voorstellen, uiteindelijk gaan ze wel opletten en hun best doen!
Maar dat heeft natuurlijk niks te maken met jouw les!

Misschien probeert je instructeur gewoon een beetje popie jopie te doen!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:58

@ Tezz en loes: Netjes Lachen

Ging ik de pony's uit de wei halen... Kom ik tot de conclusie dat Quinten niet alleen figuurlijk maar ook letterlijk een koe is... Tong uitsteken
Hij had een fleece deken op dan staldeken dan regendeken...
Had hij in zijn fleecedeken een scheur van 50 cm horizontaal naar achter, recht over de ruggegraat en dan verticaal naar beneden...
Vraag me echt af hoe die zoiets heeft kunnen doen! Gestoord

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 22:08

Corien: Kous om de tong is een noodoplossing. Zou ik niet doen, zeker niet bij een jong paard. Het wordt vooral gedaan bij paarden die op hoog niveau lopen en dan nog allemaal heel stiekem.

Tijdje terug had ik toch verteld over die spring Young Rider waar ik verkering mee zou hebben, maar die ik nog nooit gesproken had. (werd op een feestje verteld als dé laatste roddel, die en die heeft een nieuwe vriendin en dat is...) Zat ik dus vanochtend om half 8 naast hem en hij begon tegen me aan te praten alsof we elkaar al jaren goed kennen... Tong uitsteken Was echt zo maf. En ik heb m echt nooit gesproken of iets. Misschien ben ik laatst echt zo goed lam geweest op een feestje dat ik het me daad werkelijk niet meer kan herinneren.... Clown

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 22:09

Corien: Kous om de tong is een noodoplossing. Zou ik niet doen, zeker niet bij een jong paard. Het wordt vooral gedaan bij paarden die op hoog niveau lopen en dan nog allemaal heel stiekem.

Tijdje terug had ik toch verteld over die spring Young Rider waar ik verkering mee zou hebben, maar die ik nog nooit gesproken had. (werd op een feestje verteld als dé laatste roddel, die en die heeft een nieuwe vriendin en dat is...) Zat ik dus vanochtend om half 8 naast hem en hij begon tegen me aan te praten alsof we elkaar al jaren goed kennen... Tong uitsteken Was echt zo maf. En ik heb m echt nooit gesproken of iets. Misschien ben ik laatst echt zo goed lam geweest op een feestje dat ik het me daad werkelijk niet meer kan herinneren.... Clown

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 22:20

Kous heb ik nog nooit geprobeerd, denk dat het ook niet veel zou helpen.

Hij heeft vanavond de boel aardig binnen en heeft zn tong ook nog eens onder het bit gehouden, lekker gereden dus.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 22:24

miss_jumpy schreef:
mistid schreef:
Nou wij zijn eigenlijk niet nukkige pubers

Ik bedoelde dat ook eigenlijk niet over jou te zeggen, maar zo lijkt het nu misschien wel, sorry!
Ik keek meer naar onze eigen clublessen. Mijn instructeur is tegen mij altijd wel serieus, want hij weet dat ik altijd wel serieus mijn best doe. Maar als er een paar van die jonge meiden totaal niet opletten en maar wat aankloten dan zet ie ze wel even op hun nummer. En in dat geval kan ik me die sneren wel voorstellen, uiteindelijk gaan ze wel opletten en hun best doen!
Maar dat heeft natuurlijk niks te maken met jouw les!

Misschien probeert je instructeur gewoon een beetje popie jopie te doen!

Oo ok hoor. Ik snapte het ff niet, ik dacht echt zo van "waar heb je het over, ik ben toch geen nukkige puber (iig met rijden niet, verder wel zo ongeveer Pling )
Ik denk dat hij opgelucht is, hij heeft net een kind gekregen! Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 22:39

Kous lijkt me idd niet echt paardvriendelijk nee! Daar zou ik zelf ook niet mee willen rondlopen!!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 22:41

o, w8 ff, mijn stukje klopt niet, zijn VROUW heeft een kind gekregen, hij niet Tong uitsteken lekker slim Pling

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 22:43

Zo'n kous lijkt me ook niet echt fijn. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe ik me dat moet voorstellen? Gewoon heel strak om de tong knuppen ofzo?

Net les gehad en het ging zowaar fijn. Heel langzaam aan gaat het beter...

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 22:43

Dat nam ik al aan Knipoog. Lijkt me niet prettig om als man een kind te krijgen... Alhoewel ik het ook niet zon prettig idee vind.. Bloos

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 22:44

floor01 schreef:
Dat nam ik al aan Knipoog. Lijkt me niet prettig om als man een kind te krijgen... Alhoewel ik het ook niet zon prettig idee vind.. Bloos

Ik wou al zeggen. Als vrouw zijnde lijkt het me ook niet prettig. Daar gaan we dus maar ff niet over nadenken Nagelbijten / Gniffelen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 22:48

Nee, mij eerst ook niet gezien daarmee. Veelstedruk voor, en als ik er wel tijd voor had ook nog niet! Vind als me buik borrelt al erg, moet je nagaan als een kind je vanbinnen inelkaar trapt Tong uitsteken of maak ik er nu wel een drama van??

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 22:50

Hahaha, overdrijven is ook een vak. Maar kan het wel grotendeels met je eens zijn Haha!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 22:51

Ik ga eens richting mijn bed... Anders kan ik er morgen niet uit.. Haha!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 23:02

Welterusten!
Ik wil er morgen niet uit komen, moet van de dokter (speel ik zelf ff) de hele dag in bed blijven, als ik mijn stuitje weer zonder pijn wil hebben, omdat je op school de hele tijd op van die @!#$~%^* stoelen zit!
Ik loop vaag, rij vaag en wat doe ik niet vaag, komt allemaal daardoor. Vreselijk!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 23:02

Nou waarom blijf je niet liggen dan?

Ik ga zo ook ff melk warm maken,de paardjes welterusten wensen en ook slapen. Morgen vrij Haha! En vrijdag ook Haha!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 23:04

rowo schreef:
Hahaha, overdrijven is ook een vak. Maar kan het wel grotendeels met je eens zijn Haha!

Jaa ik ben erg goed in overdrijven geworden geloof ik Tong uitsteken
Nouja, ik maak wel eens mensen een beetje bang door wat überoverdreven te gaan doen, maar ja, anders is er geen leven in de brouwerij.
En van buiten af heb ik een hele grote bek, maar vanbinnen ben ik een heel lief meisje Tong uitsteken

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 23:05

Ik blijf ook liggen, en anders moet ik voor die ene keer eens een vinger in me keel stoppen (wat me ook niet erg fijn lijkt, maar liever dat dan nog een week een zere kont!) en een heel zielig gezicht trekken

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 23:07

mistid schreef:
rowo schreef:

Jaa ik ben erg goed in overdrijven geworden geloof ik Tong uitsteken
Nouja, ik maak wel eens mensen een beetje bang door wat überoverdreven te gaan doen, maar ja, anders is er geen leven in de brouwerij.
En van buiten af heb ik een hele grote bek, maar vanbinnen ben ik een heel lief meisje Tong uitsteken

Of zal dat lieve ook overdreven zijn?
Ik vind mezelf wel steeds liever worden trouwens! Ik word eindelijk een meisje Tong uitsteken Go jij! Go jij!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 23:53

marieke: tja sommige paarden krijgen alles voor elkaar
PB: weet je het echt niet meer??? Wel een leuk verhaal zeg

Slaap lekker iedereen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 23:57

Haha nee, weet et echt niet meer en weet ook zeker dat ik m echt nog nooit eerder gesproken heb. Het zal uiteindelijk allemaal wel een misverstand zijn, maar ben toch wel benieuwd hoe die de wereld in is gekomen.