Nog van harte gefeliciteerd he ! Je beker was gaaf zeg haha !
Ik was 3de in de Oefencross Ponys, kon wel iets beter, maar ik mag niet zeuren ! Dus dat is wel weer leuk na zon rotdag gisteren. We hebben een hoofdstel en een zakje voer !
@ vief: super zeg!! Niet 1 maar 2 erbij. Komt goed in de Z... Wel groot verschil trouwens je eerste en je 2e proef. Meer dan 30 punten
Ja inderdaad. Schrok ook wel van de 196. Had ik iig niet verwacht Maar mij hoor je niet klagen hoor. Tweede ging ook niet zo fijn. Een onderdeel niet getoond. Hij viel uit de galop met het terugnemen uit de middengalop. Grote fout nummer 2.. Heb me coupons nog niet gezien, maar denk dat het wel terecht was. Was er ook maar 1 met een winstpunt in die baan.
Op hindernis 1 waren er nog wat twijfels.. tja bloementjes.. moet je daar over heen? Nou goed, dan maar vanuit stilstand Hindernis 2 ging al stuk beter en daarna kwamen we goed in het ritme. Tot de waterbak .. Ik kreeg hem er potv.. niet in! Toen maar het alternatief waar ik daarna nog bijna het publiek in reed Bij de laatste hindernis ging ik er nog bijna af, gingen een beetje hard en Max zette wat vroeg af waardoor ik soort van los kwam, bleef nog net zitten en ging met lange teugel door de finish
Hartslag was bij de start 40 en na de finish 72 ( geen idee hoe hoog de mijne was Optimale tijd was 4.53 en ik had er 6.03 over gedaan.. natuurlijk door dat stome gepruts bij de waterbak maar goed daar gaan we gewoon aan werken!
Al met al een zeer geslaagde 1e cross! Op naar de volgende
@ Hilde ... wow, Uk gaat goed hoor! Gefeliciteerd met je prijzen @ Amber ... gefeliciteerd met je 3e plaats, leuke prijzen krijg je daar in Vlietland trouwens! @ Rowo ... die foto met Pino is idd erg mooi! Maar jullie waren dus met het viertal en met de vereniging afgevaardigd naar Ermelo? Heb steeds het hardnekkige idee dat er bij verenigingskampioenschappen ook een afdelingsproef hoort, vandaar mijn vraag @ Martine ... ja joh, Travers kijkt op die foto van je individuele proef echt zooo onschuldig @ Psst .. fijn dat je debuut zo goed ging! Mooie foto's ook, de hindernis op die laatste foto vind ik een erg leuke. @ danique ... Je was eerstes toch? Gefeliciteerd! Super foto, vind die kleuren jullie echt leuk staan! @ Snoekiej ... wat heeft die van jou toch een schattig koppie! @ Vief ... Gefeliciteerd met je prijs en jullie Z-startgerechtigheid! Komt vast helemaal goed, nog lekker ff doorrijden en kijken waar het schip strand ... als het strand Wel fijn dat Wolletje zo koel reageert op alles, moet echt wennen zijn als je een niet zo koele gewend bent. Heb ik ook wat met Lady en Bandit: Lady is een vreselijke hittepetit en Bandit best koel, echt ontzettend wennen! W.b.t. Bandit: Hij kan best vrijspringen qua vermogen en manieren. Onder het zadel is nog wat moeilijk te zeggen, hijs echt nog wat groen in z'n lichaam en gauw moe (daarom springt ie ook maar een paar lijntjes). Maar lijkt niet vreselijk lomp (daar was ik nl. bang voor), springt een hogere hindernis beter dan een lagere (bijv. 70 t.o.v. 40cm). Hij heeft er aardigheid in en dat vind ik wel belangrijk. Maar eens kijken hoe het er in februari/maart uit ziet.
@ Jiske: Wat een pech dag zeg! Hoe gaat het nu met je hand? @ Amber: Jammer van je dressuurpunten! @ LZ; Heb je niet gezien in Ermelo, volgens mij! Jammer dat jullie niet nog een keer mochten! Toch goed hoor! @ LJ; Gefeliciteerd met de prijzen! @ Andrea: Was je naar Bruchterveld? Gelukkig dat het al beter met gaat! @ Rowo: had het al gezegd, maar echt balen van jullie 4tal. Verder ging het heel goed! @ Dela: Fijn dat je crosstraining goed ging! Op naar Vasse! @ Hilde: Mooie punten! @Anthea: Fijn dat Kameel goed ging! Geeft weer vertrouwen toch? @ Snoekiej: wat een gaaf debuut!! Echt super! @ LL; af en toe is een slof echt handig hoor! @ Hilde: nog betere punten met Uk, super! @Vief: Vet goed van je eerste prijs! Op naar het Z1!! Wel jammer van het grote verschil.. @Rowo: Gave foto! Hij sprong ook heel goed! @ Snoekiej: Wat een leuke foto’s in het water! @ Amber: Gefeliciteerd met je 3de prijs in de oefencross. @ Psst: Netjes hoor voor de eerste keer! Komt helemaal goed. @ Danique: Mooie foto! Las ergens dat je 1e was? Gefeliciteerd!
Gister zelf nog gereden, had onderling concours waar ik altijd ga oefenspringen. Als afsluiting van het outdoor seizoen wordt dat georganiseerd voor vaste klanten. Heb L gestart, als oefenrondje. Maar TG voelde zo fijn dat ik er voor gegaan ben . En met succes:
Gewonnen! Heb een Eurocommerce deken gewonnen, wel erg besmettelijk dat wit. Dus helemaal tevreden, alleen maakte TG in de dubbel 1 galopsprong ipv 2 maar ging goed! Hij had er weer plezier in en dat is het belangrijkste.
Verder vrijdag bij Rowo geweest met paard, om het water te oefenen en lekker buiten te rijden. Was heel gezellig en TG deed het water toch best netjes. Op naar Neede dus.
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 10-09-07 10:10, in het totaal 1 keer bewerkt