[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 08:51

vierstdt!

Zometeen tentamen.. strategie,conceptontwikkeling en creativiteit.. Verward
Moet vrij creatief antwoorden.. vraag me af of dat gaat lukken op dit tijdstip.. Gaaaap

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:17

succes Anne, ik heb ook tentamen Hedendaagse kunst... zal bij mij ook wel wat creatief antwoorden worden Bloos!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:42

Biertabje schreef:
ik bedoel geen Bingo spelen...ik bedoel eerst alleen tegen RK Bloos

laatst Haha!
had geen zin meer om vannacht nog achter die computer te kruipen Bloos Had het eigenlijk wel een beetje gehad. Hele week laat, hele week verkouden...

Kees gister ook weer eens meegehad naar springles. Eerst een beetje heftig, daarna lief. Hij laat nu de balken gelukkig liggen. hopelijk doet ie dat zondag ook.
Daarna Pim. Ze sprong wel braaf, maar werd aan het eind wat trekkerig.
BT, haha, wat maakte Muis ook een gekke luchtsprong in het begin van de les. succes me tje tentamen.

@JJ, stiekum best wel leuk dat het pennygevoel van vroeger toch wel weer eens terugkomt. Knipoog

@Gomir, Tot zondag?????

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:02

Ik hoop het RK Ja
Ik ga zo ook maar even bellen, heb geen geduld om de mail af te wachten(lijst is tenslotte al best vol Knipoog )

Anders zie ik me toch genoodzaakt om nog twintig keer het antwoorapparaat in te spreken bij Heiloo of net als vorige keer op de wedstrijddag de kantine te gaan bellen Clown

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:06

Ik hoor net wie de clinics geven bij onze club met Kerst/O&N. Dressuur is Bart Bax, en springen niemand minder dan Albert Voorn, en met een beetje geluk kan ik zelfs met 2 paarden meerijden bij hem Ja

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:10

Lielle schreef:
Ik hoor net wie de clinics geven bij onze club met Kerst/O&N. Dressuur is Bart Bax, en springen niemand minder dan Albert Voorn, en met een beetje geluk kan ik zelfs met 2 paarden meerijden bij hem Ja

Mag ik ook meedoen? ik heb gehoord dat Albert Voorn een zwak voor volbloeden heeft... Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:13

Moet je nog even lid worden van Vught en op de springwachtlijst inschrijven Knipoog

Eens kijken of hij laquinta dan leuk vindt Haha! Overigens heeft hij wel nog de moeder van Raimaer in de les gehad, toen die nog van ons was Ja

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:18

wat leuk Lielle.... Haha! maar wij hebben hier ook leuke instructeurs hoor Knipoog (oke ben wel beetje jaloers Bloos )

Rk: ja ik schrok er zelf ook wel een beetje van Bloos zo met 4 benen de lucht in Bloos

nou mijn tentamen was ook erg creatief... Bloos! was dus niks...
stomme school ook, heel gedoe om en stageplek...heb nu zelf maar wat geregeld Bloos Lachen

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:22

@Lielle, dat wordt me iets teveel... Knipoog wordt stiekum wel een beetje jaloers...
Maar wel gaaf zo'n clinic van Albert Voorn. Ik heb heb afgelopen zomer hier in de buurt een clinic zien geven, echt een hele eigen manier en super simpel eigenlijk. Maar niet voor iedereen weggelegd omdat je van nature er best wel veel gevoel voor moet hebben.
Vond het toen heel interessant en een aantal dingen probeer je dan zelf ook weer toe te passen in je rijden. Dat simpele rijden werkt bij Kees wel, maar bij Pim een stuk minder...

BTW wij als SGW-ers, moeten ons springen wel een beetje onderhouden in de winter, kunnen we niet eens met een hele groep richting Albert Voorn??? Pling Rolleyes

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:27

Volgens mij hebben jullie zelfs veel vaker clinics dan wij Knipoog
IK heb AV vaker in clinics e.d. gezien, ik heb bewondering voor zijn manier van rijden, maar ik denk niet dat veel mensen dat kunnen nadoen. Zoals ik al zei, degene die Issedy heeft uitgebracht toen ik in Afrika zat, leste bij hem, maar dat werkte niet altijd optimaal.

Wat ik wel geweldig vond, was toen hij op het Horse Event liet zien hoe hij een groot paard snel leerde wenden. Gewoon een hindernis op D zitten, midden lange zijde naar de sprong draaien en dan met een halve volte weer hoefslag volgen (links- of rechtsomkeert dus, met eerst de schuine lijn)

Lijkt me een super leuk idee RK Ja

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:36

ik ken AV niet zo goed hoor... weet je nog dat wij in ene ver verleden ook eens een springclinic wilde organiseren ?
lijkt me wel een leuk idee.....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:37

Mij ook.

Zal wel een oproepje plaatsen.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:39

Ben ik ook weer eens. Lees wel mee, maar kan wederom niet altijd het tempo bijhouden... Boos!

Klinkt leuk, Lielle. RK: goed plan: SGW Mutsen van Bokt op clinic bij AV. Lachen

Succes Anne en BT met de examens.
Gomir, je schema is wel heftig: let je een beetje op jezelf?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:40

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:43

Lielle schreef:
Mij ook.

Zal wel een oproepje plaatsen.

moeten we volgens mij eerst bij AV horen of die uberhaupt wil en wat dan evt zoiets zou gaan kosten.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:43

ik heb het heel algemeen gehouden, eerst eens kijken of er mensen meewillen (niet per se AV dus).

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 14:23

Hai ben ik ook weer. Sollicitatiegesprek gehad en voel me nu een beetje bedonderd. Was een functie met weinig bellen, toen werd het iets meer bellen en tijdens het gesprek kwam naar boven dat het eigenlijk callcentre is. Nou en ik heb wel 4x aangegeven dat ik dat niet wil!! Nou ja, ben dus ook niet aangenomen en er achteraf blij om, maar leuk is anders.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 18:25

Jammer PC. zonde van je tijd zo'n gesprek. Zeker als je van te voren al had aangegeven dat niet te willen.

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 18:26

ook een beetje belachelijk dat je daar dan toch heengestuurd word Boos!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 18:32

Ja ik denk ook..van me met smoesjes binnenlokken en heb het echt tig keer aangegeven. Dus dat was weer 3x op en neer naar Leeuwarden..voor jan noppes. Maar ok, weer een ervaring rijker.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:36

oh das palen PC!

ik had begin deze week een berichtje getiept dat ik per ongeluk wist, maar geen zin om opnieuw te tiepen. de strekking was dat ik me afvroeg wanneer het rijdne met Tal een dipje zou krijgen, aangezien ik echt al weken heerlijk rijd. Nou dat was de goden verzoeken, vanaf die tijd heb ik alleen maar een DramTal! Ik gooi het maar even op de herfst ofzo

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 20:28

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 02:32

Leuk is dat he, Talida! Op het moment dat je denkt: "Gut, wat gaan we eigenlijk lekker" dan weet je bijna zeker dat het einde van die periode is aangekomen! Haha!

Mooi zonde van je tijd PC, daar zou ik ook goed knorrig van worden. Boos!

Ik ga morgen mee naar de jacht in Vorden. Junior moet aan de bak want zijn baas is Fieldmaster, ik zal hem maar een beetje geestelijk ondersteunen. Ach gut

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 08:53

Laatst en eerst.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 10:08

tweedst!
Ik ga zo naar de divoza. Moet het hondendekje ruilen voor een grotere! Bobby is toch groter dan ik dacht! Clown Verder vandaag wonderland maar weer klieren! Haha!

Ow en ik heb helemaal geen pijn meer! En ben niet eens naar de dokter geweest!