Praaaaachtig MF!!!! Heel netjes!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En qua pensionstal zijn het buitenstallen. Die zijn volledig metaal (lijkt op bruine golfplaten) met binnenkant houten steenschotten denk ik? Tussenschotten ook hout met tralies boven en houten schuifdeuren en treinbiels als vloer. Ze doen prima wat ze moeten doen, maar 't is geen luxe
zag new flandria ranch geloof ik al langskomen maar stond niet bij of het springen of dressuur was
.
Hij zou zich uit colère letterlijk in de prikkeldraad of beek lopen. Uiteindelijk was mijn wil ook effectief wet, maar 't is geen cadeau geweest. Vanavond les, of het nu strontregent of niet. Morgen voorzie ik rust, vrijdag en zaterdag weer "bootcamp" en zondag laatste gewone tornooi. Ga toch echt proberen om mijn proef uit het hoofd te rijden, dan kan hij al niet anticiperen op de voorlezer. 
Ben al benieuwd hoe het zal gaan tegen volgende week zondag.
Er zit totaal geen druk achter en ideaal om eens te proberen op clubwedstrijd ipv WVUR.
Want ik kan dan niet meer zakken in de WVUR. (tenzij met verliespunten maarja das ook maar stom)
?
. Kheb dan nog herstart en dan was ik dubbel nul. Kheb dan met het mes tussen de tanden gereden. Ik heb dan toch nog 100 gereden ook, was een ander parcours, en zowaar, weer dubbel nul. Was een betere ronde dan de herstart vd negentig, kon hem weer normaal rijden. Dus ben wel blij, het was een valse start mr blij dat ik door heb gedaan. Nu zal ik voor De.urle ook goed wakker zijn
.
Vakantie is voor ons hoofdzakelijk ontspannen, dingen doen/ontdekken, weg van drukte en ook wel buiten de comfortzone/out of the box denken. Je wil niet weten hoeveel mensen ons raar aankeken toen we dat als zomerreis gingen doen. Het is niet goedkoop om te gaan, maar echt wel de prijs waard.
Bijna niet kunnen eten en drinken zo druk, en dat 2 dagen lang, dus energielevel was gisteravond -10%
Ook eens iets anders! Twenty is van stal verhuisd dus die kan ik nu ook eindelijk beginnen doortrainen.
leuk dat eventing jullie zo bevallen is. Ik zou toch eerst een paar crossjes zonder horloge rijden en gewoon focussen op je parcours uitrijden. Dan leer je ook wat aanvoelen wat de snelheid van je paard is als je op je "normale" tempo rijdt en als je iets sneller of trager rijdt. Ideale tijd in lage reeksen is ook vaak dat je geen strafpunten krijgt als je te traag binnen komt dus gewoon gecontroleerd rondrijden is dan al voldoende. Het mikken op de ideale tijd in een lage reeks vind ik sowieso niet echt zinvol, in hogere reeksen moet je dan toch terug meer doorrijden. 

902 is ook zo mijn comfort zone en daar gaat alles precies vanzelf, zodra het 10 cm hoger is voel ik al aan mezelf dat ik niet zeker ben en daar profiteert juffie dan van. met kilometer te maken ging het wel beter op het einde. ( van stijn moest ik 1 meter kunnen deftig rond springen voor ik 90 cm mocht crossen :p ) goed dat je hem aangepakt heb. Soms heb je dat ook nodig voor u eigen adrenaline. Paar jaar geleden had ik zo een tijdje 90 cm gereden en ze liep altijd goed rond en dacht van oke ze springt heel de tijd goed ik schrijf ook in voor 1m. Ze springt 90 zoals altijd mooi rond en dan in 1m uitgebeld op de 1! gelukkig 2 keer ingeschreven. Die heeft geen moeten eten, ik was zo kwaad dat door mijn eigen adrenaline de drang om er over te gaan zo groot was dat ze niet meer durfde stoppen :p haha
dat staat op mijn bucketlist niets onmogelijk of spectaculair. maar het zal een uitdaging worden om het toch gedaan te krijgen. 
Hoe is het geweest Hanne? Heb het op FB al stukje gezien maar een uitgebreid verslag lijkt me leuk!

Maar ik heb dan ook niet getraind hé.
't Was puur op karakter.
Maar ben wel trots!
Heb het in zo'n 4 uur gedaan. Op 't gemakske. 
Fjord Drop was ook niet mis, zo'n glijbaan van denk ik 12 meter hoog steil naar beneden en dan in het water gekatapulteerd worden. Atlas Stones is mij ook heel goed bevallen eigenlijk in het laatste rondje. Was rond de 16 km. Daar moest je zo een bal van 30 kilo over een verhoog heffen. Dan 40 kilo over iets lager en dan nog 50 kilo nog iets lager. Dat was nog over borsthoogte. Na diep squatten, heffen, puffen en kreunen is het gelukt.
'k Vond het toch nog wel zot. 
Maar die hindernis leek eindeloos te duren. Sommigen sloegen het over maar ik had zoiets van ja je doet nu mee, ik moet het maar doen. 

Mijn buikspieren zijn zodanig stijf dat ik niet kan niezen omdat het pijn doet. 
Die zijn gek met hun 42 km en 100+ hindernissen. Dus 7km omdat ik nu wel volk wil meetrekken om het in groep te doen!
Ondanks het alleen eigenlijk wel kan, de hulp/aanmoedigingen van wildvreemden waren echt wel heeeel fijn. 

Ben ik er goed vanaf gekomen!