Was eigenlijk wel eens te kritisch op mezelf. Soms zitten er mindere punten in een proef en dan heb je als ruiter onvrede maar als andere onderdelen heel goed gaan dan compenseert dat. Denk dat jullie prima een L1 proef gaan aankunnen!Voor de top zijn inderdaad weinigen weggelegd. Het is nog maar de vraag of [naam] daarin kan meedraaien en dan bedoel ik niet alleen haar capaciteiten. Het kost gewoon ontzettend veel geld.
Dat je niet te klagen hebt over Ed vind ik niet gek
Zeer aansprekend paard met potentie. Als je niet gezegd had dat hij ataxie heeft had ik dat nooit zelf bedacht.[naam] is een paard aan het zadelmak maken en die vond vandaag dat ze wel eens in het stof mocht bijten. Was er niet bij maar ze heeft het kunnen uitzitten.
Misschien zou de L wel, minder snel in punten gereden worden. Maar je weet waar jullie aan moeten werken, en ik denk dat jullie snel de puntjes op de i zetten en zo de winst punten binnen halen, jullie zijn een goed team. Verzuring, ja dat is best een goeie, even had ik wel gedacht ze loopt niet soepel, ze heeft ergens last van... Ik ga er volgende week nog beter opletten, wat het met haar spieren doet en hoe ze reageert. Dinsdag was de smid in de ochtend, ze had ook heel veel moeite om haar linker achter been te willen geven... Misschien had ze toch ergens last van.

Had je nog prijs?
, En crossles was eerste keer dat ze mee was, dus was beetje teveel van het goede