Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
!
. Mootje schreef:Sannn, druk weekje dus?
) en de juiste opleiding want ze is geen 'Pavo-cup-paard' (ofwel een paard dat van zichzelf al heel veel spectakel heeft). Maar ik denk niet dat ik een spring of sgw-paard kan uitzoeken dus waarschijnlijk dat ik daar wel hulp bij zoek.
Helaas komt het dit jaar wat ongelegen voor mij.
Ik ben een lastig geval, ze voldoen niet gauw aan mijn eisen en wensen
Wil perse een merrie, boven de 1.70 en geen schimmel/vos. En dan pas wil ik de advertentie openen
Kortom, het heeft bijna 9 maanden geduurd voordat ik Anoes tegen kwam
Heb er wel genoeg op dit moment. Vanavond nog vergadering gehad op de vereniging, was gelukkig wel koel daar. Buiten vind ik het maar niks en ook binnen is het nog warm. Zal morgen wel weer 'feest' zijn... Hoop wel dat het noodweer wacht tot 's avonds laat, moet gewoon lesgeven morgen tot 21.00
Sannnn schreef:Ik ben juist nooit zo om het via mijn instructeurs te doen met de paarden, ga liever zelf bij veel paarden kijken, kom ik met wat thuis wat ik echt leuk vind. Niet wat mijn instructeur bij mij vind passen.
?
Nou is Caap niet echt bepaald een sterotype ruin maar een ruin met meer karakter dan de gemiddelde merrie haha... Paard boven de 1,70m vinden is vaak al lastig zat. 
Dag van te voren kwam ook nog iemand die graag 2 van zijn paarden wilde laten meelopen omdat hij ze te koop had. Wel een heel geregel allemaal.
Vanmiddag naar stal geweest, daarna even langs huis en op het terras met vriendinnen gezeten, door naar een andere vriendin om even snel een zomerse couscous te maken die we lekker met een roseetje in het park hebben opgegeten.. Daarna weer naar het terras omdat een vriend uit Delft opeens in de stad was en de avond afgesloten met de laatste rondes van de pubquiz met mijn oud huisgenoten. Morgen weer zo'n volle dag

Ook maar weer vroeg begonnen met soppen, stop ik eind van de morgen. Vanmiddag moet ik weer terug naar de fysio, nu 3 tot 5 x per week. Diagonse is gesteld. Ik ben in januari achterover over een strobaaltje geduikeld in de stal, echt helemaal over de kop, en lag verwenteld tegen de boxen aan. Dat deed wel heel erg zeer, maar was ook zo komisch dat ik alleen maar moest lachen (met de tranen in m'n ogen). Mijn schouder was heel pijnlijk, maar kon ik goed ontzien, door meer met links te doen, of dingen anders te doen (lees te laten doen
. Blijkbaar is toen toch het kapsel gescheurd, en nu verkleefd/verkeerd vast gegroeid.
Gelukkig ga je aan zulke kwetsuren niet dood, maar het is wel lastig en pijnlijk. Dus volop fysio-en, en daar heb ik al zo'n hekel aan. Hopelijk heeft het wel resultaat.