[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:09

@ Vief: Haha het is inderdaad niet erg warm bij jullie ;). Hopelijk maken ze er wat moois maar vooral warms van ;).
Mag hopen dat je gauw weer kan douchen en koken etc.

@ TG: Fijn dat je lekker gereden hebt :).

@ Bianca: Mooi dat je date geslaagd was ;). Lekker een beetje daten af en toe.

Jammer dat Marienheem tegelijk is met Zuidbroek. Beide mooie grote concoursen. Ben met de pony's een keer in Marienheem geweest. Vond dat toen erg leuk. Had er wel heen gewild, maar Zuidbroek is ook super mooi concours.
As Maandag heb ik daar klassiek en progressief in het L met Sofie, en dinsdag nog een twee-fasen parcours L met Sofie.
De week erop op zondag B springen klassiek en progressief met Bobo in het B.
Lange dagen, maar super gezellig en er doen heel veel mee :D.
Ik weet nog wel dat het vorig jaar ook zulk weer was met Zuidbroek. Gelukkig kunnen we de paarden daar stallen op concours want ze hebben 3 groepen L en mijn eerste parcours is rond 13.00 uur en het tweede parcours is 's avonds om 19.00 dus mooi dat ze gewoon lekker in een box kan staan.

Ik had gister springles met Sofie. Ze had er echt zin in en ging super fijn :D! Ze was lekker fanatiek.
Daarna Bobo gereden en die was lekker vrolijk :P. Wel heel fijn kunnen rijden.
Eens kijken hoe ze vanmiddag zijn :D.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:09

-O- Bleeeh, het lukt allemaal niet en ik ben op een potentiele (grote) blunder gestuit niet van mij uiteraard, maar mag wel de puinhopen opruimen.... zucht!!!!!!!!

:7

TeeGee

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:24

He balen Noor!!

Kim, ben ooit een keer met mn zusje in Zuidbroek geweest, smal bakkie! Wel gave wedstrijd.

Lielle, grappig om weer eens te zien!

Mandy, scheelt dat ze achter niks onder heeft. T lang van de week al languit in de paddock, doen we dus ook niet weer. Schrok me rot!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:27

klinkt niet best Noor, hoop dat je het onder controle krijgt ;)
TG: mooi dat ze weer braaf/goed was!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:35

TG: Wanneer was dat? Want ze hebben de locatie ook veranderd geloof ik ;).
Het is nu bij de Van der Valk in Zuibroek, bij de eurohallen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:36

@ Noor: das mooi balen zeg. Hopelijk kun je het oplossen!

@ Karen: Gleed T uit dan ofzo? De paddock is niet ontdaan van sneeuw en gestrooid?
Bij ons glijden ze amper. Ze rennen zelfs en dat gaat gewoon goed.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:36

Met de pony nog, dus misschien al wel 8-9 jaar geleden.

Mandy, ja hij ging zo van de benen. Nee is echt een bende. Dacht dat wel zou gaan maar toch te glad onder sneeuw.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:39

Moggel!
Zo, op verse rosbief na, heb ik al mijn Kerst-boodschappen in huis! Vanmorgen al om 9 uur bij de fysio geweest voor mijn nek en ben gelijk gekraakt. Was een beetje nodig.

Ik zie het ook somber in voor Wanroy gezien de weersvoorspellingen in het Zuiden.
Lekker dat je nu sneeuwbeslag hebt en Avi bloot, Rowo. Nu kun je net wat meer!
Fijne springles Kim!
Altijd balen als je andermans fouten moet oplossen Noor.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:41

ik moet nog beginnen aan de boodschappen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:43

Ik wilde lekker op tijd zijn; heb geen zin om de laatste dagen in een overvolle winkel tussen zenuwachtige huisvrouwen mijn boodschappen te moeten doen. Grote kans dat je ook mis grijpt bij bepaalde dingen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:44

Goeiemorgen :)

Netjes dat je maar 8 kilo bent aangekomen Jantine!
Fijn dat je auto is goedgekeurd Corien :D !
Ik voer ook altijd op gevoel, momenteel krijgen ze niets, behalve wortels. Vos krijgt hooguit 1 wortel want die is echt gegroeid toen hij is stil komen te staan. Wij voeren 3 maal daags hooi (aan de paarden die op stal staan, als ze overdag buiten staan 2 maal)
In de zomer kregen de pony's altijd 2 maal daags een schep basisbrok en een schep muesli, Kino kreeg daarna 1,5 muesli en geen brok omdat ze dat niet op at, daarna kreeg Yoeri een halve brok en een halve muesli, en Meno heeft nog een tijdje op 1 sportbrok 's en 1 muesli ochtends en 1 haver en als ie dat op had 1 muesli 's avonds. Ul krijgt wanneer hij vol aan het werk is 1 brok.
Wat balen Marjan! Toen mijn brace pijn deed kwam de eigenaar van de zaak waar mijn brace weg kwam (Brink uit Groningen meen ik) persoonlijk langs huis om te kijken wat er mis mee was. Dat had ik toen zelf ook uitgevonden, had hem met rijden compleet verbogen waardoor mijn pols de hele tijd naar boven werd gedrukt. Wat leuk dat je flieft bent!
Ik heb de vos al in september (na Heino) geschoren en eind oktober geloof ik nog een keer. Hij zit nu nog mooi dun in de vacht. Ultra heb ik ook al 2x geschoren maar dan zat er wat minder tijd tussen, die zit nu nog superstrak in zijn haar. Yoeri heb ik een week voor mijn ongelukje geschoren en het lijkt nu nog alsof hij gister is gedaan. Kino is een ijsbeer :D daar doe ik ook helemaal niets mee qua rijden
Balen Mo dat ze beperkt strooien!
Wat gek Laura dat je geen binnenbak krijgt :Y) ik heb het ook met mijn vader besproken, maar die wil eerst nog een paar jaar afwachten. Kan nu ook nog bij de buren terecht.
Lekker dat je instructeur er niet was Evelien! Kon je mooi even zelf rijden :)
Nudien haar buik ziet er goed uit!
Leuke foto Margriet! Richard zit tegenwoordig bijna overal om foto's te maken, volgens mij heeft ie het keidruk!
Leuke foto's Corien!
Leuk dat je date geslaagd was Bianca!
Oehh leuke cadeaus Mo!
Klinkt als een leuke dag Sussie!
Wil wel geloven dat dat superkoud is Vief!
Fijn dat je lekker hebt gereden met Bari Karen :D
Vorig jaar Zuidbroek was heel gezellig, Ul stond toen gezellig naast Sofie en Kim en ik moesten de hele tijd bij elkaar in de buurt starten. Dit jaar gaat Ul daar L&M lopen (tenminste, dat hangt af van hoe hij het L doet, als dat al niets gaat denk ik dat ik beter niet voor de M heen kan gaan :+ ). Ul blijft daar zoals het nu lijkt 2x overnachten, heb geen zin om hem 2x extra heen en weer te slepen met dit weer. Misschien neem ik zelf ook nog wel een kamer, het is bij het vanderVal hotel :+
Balen Noor :(:)
Karen, ze hebben Zuidbroek helemaal veranderd. Indeling is ook heel erg veranderd.
Fijn dat er wat aan je nek is gedaan Sim!

Ik zal straks even gaan rijden en dan maar eens kijken of ik in een dorp kan komen, moet nieuwe haarverf en een cadeautje kopen. Vanavond misschien nog even stappen.
Ik ga morgen waarschijnlijk samen met een vriendin naar de bios, New Kids Turbo :):)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:49

Zuidbroek is idd een heel mooi concours! Ben er 2/ 3 jaar geleden geweest toen ik nog in Tolbert reed. Daar in het Noorden heb je in de winter best veel mooie, grote concoursen.
Zo dat is een bijlees actie mistid. :D
Je bent er vroeg bij met kerstboodschappen Sim, wel slim want het zal retedruk worden donderdag+ vrijdag! Hoe was het bij de fysio?

Moet zo ook naar de fysio, krijg ik een echo voor m'n pols. Benieuwd wat daar uit komt. Vero heeft vandaag dagje vrij. Red het niet om te gaan rijden voor half 3 en dan kan het pas weer na 21.15. Ze heeft 2 dagen goed gelopen en staat nu hele dag buiten, dus dat komt wel goed. :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:50

Beste bijleesactie, Mirthe! :D

Het vervelendste is ook nog dat het een onderwerp betreft wat me inmiddels de neus uitkomt ("het kappen van bomen" - lekker boeiend!!! -:(- ) én dat ik op dat gebied nog heel wat projecten in het verschiet heb.. Ik wil een stagiair!!! :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:52

Weet je het zeker Noor?

Sannnn, het was pijnlijk, maar had na het kraken opeens veel meer mobiliteit in mijn nek, schouders en armen terwijl ik voorheen niet het gevoel had in mijn beweging beperkt te zijn. Toch wel dus.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:52

zou ik ook wel willen sim, maar het zat er niet in. Het zal wel donderdagochtend vroeg worden :oo Verder thuis nog opruimen, surprise en gedichten afmaken (was uitgesteld ivm mijn vertraagde terugkeer uit de US), en eten voorbereiden. Plus morgenavond naar Serious Request in Ehv :D

en springles straks :j

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:53

Ja maar Lielle, jij bent altijd druk. Hoe dan ook.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:56

da's wel waar. En ik krijg het maar niet veranderd :oo

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:59

Wij gaan maandag avond wel naar huis en komen dinsdag weer terug. Sofie gaat denk ik ook gewoon 'snachts mee naar huis. Ik zit in groep 2 dus we kunnen 'savonds even bij Van der Valk aanschuiven om een hapje te eten haha :D.

Ik heb nog een aantal mooie grote concoursen op de planning staan. Na Zuidbroek hebben we Beilen nog :).

Ik ga vanavond even met een groepje schaatsen haha :D. Ben benieuwd of ik het nog kan. Vorig jaar maar een paar keer gedaan.
Laatst bijgewerkt door kimdepim op 22-12-10 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:59

Wel leuk druk, toch Lielle? :)

@ Sim: herformulering: ik wil een vlijtige, slimme stagiair die 'rotklusjes' van me kan overnemen ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 13:08

In het Noorden heb je idd een paar grotere concoursen, maar ik start nog liever in Overijssel.
We hebben Zuidbroek, en daarna Beilen, dan richting Overijssel voor het Boertjes concours in Hardenberg, vervolgens Indoor Klein Oever in Balkbrug, dan de regiokampioenschappen en dan hebben we eind maart begin april nog het grote concours Stichting Indoor Tolbert. En tussendoor ook nog Hippische week Exloo maar ik weet niet wanneer.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 13:16

Wij gaan ook vaak richting Drenthe en Overijssel :).
Zuidbroek, Beilen, Bronneger, Klein oever Balkbrug (staat nog niks van op :? ), Exloo (4 feb is M springen Mirthe ;) ) en Hellendoorn misschien. En dan ben ik de eerste week van maart een week weg met school :).
Misschien tussendoor ook nog even een dressuur wedstrijd inplannen ;).

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 13:32

Okee dankjewel!
Mam gaat daarover, die vraagt mij eens in de zoveel tijd of het goed is wat ze gaat opgeven. Crossen geef ik meestal wel zelf op. Idd staat er niets van Klein Oever op, mam kan het ook nog nergens vinden.
Bronneger gaan wij ook vaak heen, is meestal fijn rijden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 14:13

Leuk dat je zo lekker hebt kunnen rijden Karen :)
Mistid: Alvast veel plezier voor je bios-avondje!
Kim: Leuk dat je gaat schaatsen, hopelijk ben je het nog niet verleerd :D
Sim: Weer lekker los dus!

Zo ziet het er hier nu uit:
Afbeelding

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 14:20

klinkt interessant noor ;) ik moet hier ook nog bezig met kapvergunning, zowel privé, als voor de club, (dat ligt wat gecompliceerder omdat de singel/sloot niet maar voor de helft van ons is, dus moet je achter handtekeningen aan etc...)

En nog een hele leuke vraag gekregen met het oog op onze fokproducten :) momenteel even overleggen, over nadenken en wellicht dat we onze stam/dressuurpaarden mogen presenteren op een tamelijk groot evenement in noord-oost Nederland eind januari!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 14:31

Lekker zootje Vief :=. Hoelang denken ze ermee bezig te zijn?

Dat klinkt wel leuk Weule :)).