[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 09:24

Idd Rowo, vaak achterhaald nieuws en tegenwoordig staat alles op Internet. Ik blader 'm wel altijd door, dat dan nog wel.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 09:24

:wave: goeiemorgen
Ben al zins half 6 op. Ik had goed geleerd, dus dacht laat ik nu nog even een oefentoets maken. Dan moet het tentamen goedkomen. Snap er echt niks van.. :=. Hoop dus niet dat de vragen net als de oefentoets zijn. De vragen uit de boek en lessen snap ik wel. Maar in de oefentoets word het heel anders gevraagd dan we geleerd hebben :?
*Ziet het tentamen niet meer zo zitten.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 09:45

Sterkte Kim.Oefentoetsen zijn vaak oude tentamens en daardoor soms ook anders adn de lesstof. Nog heel erg gefeliciteerd met het resultaat gisteren. Erg gaaf.

Noor: Gefeliciteerd met de verjaardag!!

Rowo: Jmmer van je wedstrijd maar als last heeft kan je maar beter niet gaan.

InP&S lees ik tegenwoordig alleen de uitspraken van de tuchtcommissie :+

Afvallen zou ik ook wel een paar kilo willen. Met kerst is het toch wel hard gegaan :P

Bij ons was gistren de eena-laatste pup opgehaald en vandaag te de laatste. Kwam gisteravond om 2 uur terug van een verjaardag en we hadden hem in de keuken bij een andere hond gelaten die heel lief is. (mama is ze nl een beetje zat). Maar hij zat nogal te piepen en vond het zielig. Dus eerst plan hem in de bench naast m'n bed te zetten. Maar daar was hij het niet mee eens. Dus toen maar los gelaten in m'n en kamer en na 2tellen lag hij al in bed :+ Was bang dat hij het niet droog zou houden, maar de gehele nacht heb ik een schat van een beestje naast me gehad. Dicht tegen me aan gekropen, koppie constant op me gelegd, constant met knuffelen en kroelen en verder geen kick. Vanmorgen gelijk uitgelaten en direct geplast en gepoept buiten.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 09:58

Aaah wat lief van de pup PB :D. Netjes dat hij wachte tot buiten met zijn behoeftes ;).

Noor: Gefeliciteerd met je verjaadag! Fijne dag nog!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 10:48

Ah wat een lief pupje PB!
Gefeliciteerd Noor!
Nogmaals gefeliciteerd Kim!

Snoepen doe ik eigenlijk niet, eens in de maand koop ik een keer een twix op school. Verder heb ik er nooit geld voor :+ .
Chips vind ik echt niet lekker, alleen die bugles en die 3hoekjes.
Taart vind ik wel lekker maar hebben we bijna nooit (gelukkig). Bij oma word ik altijd volgepropt met taartjes :+ .

Wij hebben ook geen weegschaal, en dan pas weet je eigenlijk hoevaak je er even op gaat staan en hoe je hem mist!

Zo ga ik met Kino naar Beilen, even weer een keer ZZ. De laatste tijd eigenlijk alleen maar Z gereden, maar de regio en grote wedstrijden waar je niet flexibel mag springen, dus in de hoogste klasse moet uitkomen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:00

Simmie schreef:
Leuk al dat positieve commentaar Kim!
Alle concoursgangers succes vandaag!
Las nog een leuk stukje over de connemara (cross)sportdag van 15 november. Werd gehouden bij Rob Janssen en Lielle wordt ook nog genoemd in het stukje.

ben meteen de P&S gaan zoeken, leuk stukje idd :j

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:03

Bedankt voor de felicitaties allemaal! :)

Heb net lekker met Jer gereden in de binnemanege, hij was maar een beetje een bommetje dus viel alles mee. Minder was dat door de dooi steeds sneeuw van het dak schuift. Gelukkig reageerde hij er niet heel sterk op!

Ik ben afgelopen jaar 7 kilo afgevallen. Ben gewoon gestopt met snoepen en veel minder brood gaan eten. Dat zet - bij mij!- ontzettend aan. :o

Maar voor de lijners: succes en volhouden!
(ik ga straks aan het eerste stuk taart beginnen ;) )

Sorry das beetje gemeen hehehe

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:23

Noor: Gefeliciteerd!

Ik ben alweer terug. Had eerst een rondje BB gereden, daar was ik foutloos. Helaas duurde het toen heel erg lang. Er waren ineens 8 BB combi's erbij gekomen die er nog niet opstonden toen ik me aanmeldde :( Hierdoor heel lang moeten wachten en toen het rondje B. Ze sprong heel braaf, ging ook mooi door alleen ze had echt de pijp op en hierdoor 1 balkje. Maar ik ben zeer tevreden. Ze vindt het in het begin toch nog heel spannend en het kost haar gewoon nog teveel energie daardoor.

Over afvallen, daar doe ik ook niet aan. Bij mij hoeft er ook niet echt wat af gelukkig. Vind het echt knap van iedereen die zoveel is afgevallen!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 14:14

Ook terug van concours, ondanks 1 balkje toch fijn gereden. Het gevoel wordt steeds weer beter en daarmee het vertrouwen ook. Al met al dus wel tevreden..

De P&S komt hier vaak al helemaal niet meer uit de folie, ik vind er echt geen klap meer aan :n

Anthea; jammer van je foutje
Noor; hoe was je taart :D
Mistid; hoe is het gegaan?
PB; dat klinkt echt uberschattig, zul je ze niet gaan missen?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 14:17

Morgen :wave:

Noor: Gefeliciteerd met je verjaardag :#
Kim: Wat super van je finale. Hoe ging je tentamen? Waren het normalere vragen dan bij het oefententamen?
Anthea: Fijn dat je zo lekker hebt gereden!! :)
Marloes: Wat vervelend van je schildklier :(:)
Mandy: Ben benieuwd naar je nieuwe springpaardje :D

Ik werd om 07.25 uur door vriendje opgepikt van huis met een grote Dirk van den Broek vrachtwagen 8-) Even gezellig een stukje meegereden (lossen in Enschede en Deventer). In Deventer nog even knoopjes gekocht voor een rijjasje met mams die me heel lief kwam ophalen. Even een nieuw topic gemaakt met mijn nieuwe jasjes en zo weer naar Enschede. Lekker rijden en studeren :z

Afvallen hoef ik gelukkig niet. Ben echt slank van mezelf :) Eet alles wat ik lekker vind en daar zitten best wat snoepjes tussen O:) Vette dingen en chips zal ik uit mezelf al bijna niet eten, maar avondeten zonder toetjes en lekkere tussendoortjes sla ik echt geen dagje over. Prijs mezelf zeer gelukkig met mijn stofwisseling, of waar het ook door komt :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 14:43

Vief: Jij was dus ook vroeg voor een Zaterdag morgen ;).

Toets ging niet echt heel goed. We wachten af en zullen zien. Waren wel wat rare vragen weer. Maar ook een vraag die letterlijk uit de oefentoets kwam :+.
We zullen zien...

Ga nu eerst even een uurtje slapen O:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 15:00

Mijn laarzen zijn binnen :) :) Ga ze meteen halen! :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:59

Goeiemiddag!
Ik heb weer de hele dag op stal gebivakkeerd, gezellig :) Vorstin is lekker los geweest, en ik heb twee paarden gereden. Tenminste, 1 gereden en 1 een half uur gestapt en alleen maar zitten kletsen :D Ik ga nu gauw nog even hardlopen, al heb ik er geen zin in :\

Gefeliciteerd Noor *\o/* *\o/* *\o/*
Netjes eetpatroon zo Corien :j
Fijn dat je lekker gereden hebt Evie
Rowo, ik weeg nu 72 kilo :o Ik heb het laatste jaar echt een buikje gekregen, die wil ik er graag af. 60 kilo is mijn streefgewicht :)
Sterkte Kim :(:)
Ahww, wat schattig PB :D
Succes Mirthe!
Netjes gereden Anthea & Marloes!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:59

Goeiemiddag!!

@Noorwijdenes: Gefeliciteerd ;) !!!
@PB: *zucht* :o .. die pupkes van jou... Wist niet dat het zó snel zou gaan!! ;)
@Malloesje: Mooi dat je tevreden bent :) en balen zeg van je schildklier :\ ...
@Vief: Ja jij boft met je lijntje ;) , haha de Dirk van den Broek-taxi :D

Mijn buitenritbuddy is door Zumba en een voedingsdeskundige maarliefst 16 kilogram afgevallen :oo , ben echt trots op haar ook, ze heeft zichzelf gelijk getrakteerd op een E rijbewijs en een Volkswagen Touareg :)) .
Ik eet 3 keer per dag een gezonde maaltijd en daartussen gaan er kokosmakronen,
Tuc-jes en gomballen naar binnen :o .. Ik heb gelukkig wel een beroep waarbij ik de benen uit mijn lijf loop en ik ben volledig afhankelijk van m'n fietsie :)) . Naar werk is het al een halfuur heen en een halfuur terug, stal ook en ik fiets daarnaast naar van alles en nog wat :) . Neemt niet weg dat er best wat af mag hoor ;) .

Ik mocht een uur eerder weg van werk, dus ik ga zo gelijk maar naar stal :) .. Ben wel moe, vanacht slecht geslapen :O .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:08

@ Lotte: ja dat scheelt zoveel fietsen! Mijn fiets staat al maaanden in de schuur te verstoffen... Elke zomer ben ik weer van plan om meer te gaan fietsen maar stap eigenlijk altijd in de auto... Gemak dient de mens hè.

Ben nu wel met Zumba begonnen, maar dat is vooral voor de lol, heb nog steeds de conditie van een ouwe krant. Daar moet wel verandering in komen..

@ Shanoek: _/-\o_ dat je je gewicht op bokt durft te zetten!! ;)
Maar 72 kilo en 1.80 m of 72 kilo en 1.60 scheelt natuurlijk ook :o

Zo maar eens wat hapjes in elkaar draaien voor vanavond en nadenken wat ik aan ga trekken...

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:10

Gefeliciteerd!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:10

Noorwijdenes schreef:
@ Lotte: ja dat scheelt zoveel fietsen! Mijn fiets staat al maaanden in de schuur te verstoffen... Elke zomer ben ik weer van plan om meer te gaan fietsen maar stap eigenlijk altijd in de auto... Gemak dient de mens hè.

Ben nu wel met Zumba begonnen, maar dat is vooral voor de lol, heb nog steeds de conditie van een ouwe krant. Daar moet wel verandering in komen..

@ Shanoek: _/-\o_ dat je je gewicht op bokt durft te zetten!! ;)
Maar 72 kilo en 1.80 m of 72 kilo en 1.60 scheelt natuurlijk ook :o

Zo maar eens wat hapjes in elkaar draaien voor vanavond en nadenken wat ik aan ga trekken...

Haha, ik ben 1.74m lang ofzo. Mijn BMI is gewoon nog goed, maar ik zie gewoon dat er wat af moet. Zumba heb ik ook gedaan, was leuk :D Alleen maakte ik er weinig tijd meer voor vrij, dus ben geen lid meer.
@ Lotte, wow wat fiets jij veel! Ik fiets echt weinig meer sinds ik mijn rijbewijs heb :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:13

En van fietsen val je goed af. Moet je wel lekker doorfietsen.
Snoek, jij deed/doet toch ook spinning? Daar verbrand je 800 calorieen per keer mee!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:13

Mijn BMI zit precies in het midden, ik ben 1.81 en ik weeg 73 kg :) , vanmorgen nog bij een patiënt op de weegschaal gestaan :)) ..

Ja ik fiets best veel, in de winter heb ik er echt een hekel aan :o , zomers vind ik het heerlijk :) .
Edit: En in de polder heb ik behoorlijk vaak ook tegenwind en god wat heb ik daar een hekel aan :))

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:17

Mijn BMI is 22,3 :P , een gezond gewicht staat er.. nouja.. ik ben tevreden :j .. Al zou ik wel wat strakker willen zijn :)) .. Het is ook nooit goed ;) .

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:18

:=

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:18

Gister trouwens fotoshoot gehad van arfotografie :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:24

Simmie schreef:
En van fietsen val je goed af. Moet je wel lekker doorfietsen.
Snoek, jij deed/doet toch ook spinning? Daar verbrand je 800 calorieen per keer mee!

Nope :n Paardrijden en sinds kort hardlopen. En ik heb een tijdje Zumba gedaan. Ga nu trouwens echt hardlopen! Het wordt al donker namelijk :=

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:25

Bij ons nog niet

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:49

Gefeliciteerd Noor!
Wat voor laarzen heb je gekregen?

Ik lees hier van alles over gewicht en BMI. Geen idee wat mijne is, ik vind mezelf nu behoorlijk zwaar met 63 kilo. Ik ben 1,82m lang. Het wordt tijd dat ik weer meer kan paardrijden, ben meestal rond de 60 kilo.

Ik kan nog steeds niet rijden, er ligt nog zeker 15 cm sneeuw in de bak. Ik kan de regen wel uit de lucht vandaan kijken...