Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goeiemorgen
. Hoop dus niet dat de vragen net als de oefentoets zijn. De vragen uit de boek en lessen snap ik wel. Maar in de oefentoets word het heel anders gevraagd dan we geleerd hebben 

Was bang dat hij het niet droog zou houden, maar de gehele nacht heb ik een schat van een beestje naast me gehad. Dicht tegen me aan gekropen, koppie constant op me gelegd, constant met knuffelen en kroelen en verder geen kick. Vanmorgen gelijk uitgelaten en direct geplast en gepoept buiten.
. Netjes dat hij wachte tot buiten met zijn behoeftes
.
.
.
)
Hierdoor heel lang moeten wachten en toen het rondje B. Ze sprong heel braaf, ging ook mooi door alleen ze had echt de pijp op en hierdoor 1 balkje. Maar ik ben zeer tevreden. Ze vindt het in het begin toch nog heel spannend en het kost haar gewoon nog teveel energie daardoor.

Even gezellig een stukje meegereden (lossen in Enschede en Deventer). In Deventer nog even knoopjes gekocht voor een rijjasje met mams die me heel lief kwam ophalen. Even een nieuw topic gemaakt met mijn nieuwe jasjes en zo weer naar Enschede. Lekker rijden en studeren 
Eet alles wat ik lekker vind en daar zitten best wat snoepjes tussen
Vette dingen en chips zal ik uit mezelf al bijna niet eten, maar avondeten zonder toetjes en lekkere tussendoortjes sla ik echt geen dagje over. Prijs mezelf zeer gelukkig met mijn stofwisseling, of waar het ook door komt
Vorstin is lekker los geweest, en ik heb twee paarden gereden. Tenminste, 1 gereden en 1 een half uur gestapt en alleen maar zitten kletsen
Ik ga nu gauw nog even hardlopen, al heb ik er geen zin in 

Ik heb het laatste jaar echt een buikje gekregen, die wil ik er graag af. 60 kilo is mijn streefgewicht 

!!!
.. die pupkes van jou... Wist niet dat het zó snel zou gaan!!
en balen zeg van je schildklier
...
, haha de Dirk van den Broek-taxi
, ben echt trots op haar ook, ze heeft zichzelf gelijk getrakteerd op een E rijbewijs en een Volkswagen Touareg
.
.. Ik heb gelukkig wel een beroep waarbij ik de benen uit mijn lijf loop en ik ben volledig afhankelijk van m'n fietsie
. Naar werk is het al een halfuur heen en een halfuur terug, stal ook en ik fiets daarnaast naar van alles en nog wat
. Neemt niet weg dat er best wat af mag hoor
.
.. Ben wel moe, vanacht slecht geslapen
.
dat je je gewicht op bokt durft te zetten!! 
Noorwijdenes schreef:@ Lotte: ja dat scheelt zoveel fietsen! Mijn fiets staat al maaanden in de schuur te verstoffen... Elke zomer ben ik weer van plan om meer te gaan fietsen maar stap eigenlijk altijd in de auto... Gemak dient de mens hè.
Ben nu wel met Zumba begonnen, maar dat is vooral voor de lol, heb nog steeds de conditie van een ouwe krant. Daar moet wel verandering in komen..
@ Shanoek:dat je je gewicht op bokt durft te zetten!!
Maar 72 kilo en 1.80 m of 72 kilo en 1.60 scheelt natuurlijk ook![]()
Zo maar eens wat hapjes in elkaar draaien voor vanavond en nadenken wat ik aan ga trekken...
Alleen maakte ik er weinig tijd meer voor vrij, dus ben geen lid meer.
, vanmorgen nog bij een patiënt op de weegschaal gestaan
..
, zomers vind ik het heerlijk
.