Ik heb vandaag een nieuw grijs jasje gekregen Vind die wel mooier denk ik voor dressuur. Nu nog deze http://www.calevo.com/cgi-bin/calevo/2100107a.html bij elkaar sparen in het wit en grijs laten spuiten en tata ik kom eraan
Lotte beterschap!
Sterk stuk van je in de Hoefslag Ruud! Helemaal mee eens!
Ik ben grijsverslaafd Daarom heeft mijn moeder laatst flinke klereninkopen met mij gedaan, omdat alles wat in mijn kast lag (niet zomerkleren) grijs was Moet nog wel een grijze rijbroek
Jeeeeeeeeeutje Melanie hahaha SHOP TILL YOU DROP!! Ik ben ook eeeeeeeeeerg gek op bruin tuig, wil eigenlijk ook wel heel graag een bruin dressuurzadel, puur omdat het echt heel mooi staat op Wolin. Binnenkort komt de zadelmaker een nieuw zadel aanmeten, dus wellicht dat ik dat ook wel doe, moet er nog even een nachtje over slapen .. Er komt zowiezo een bruin springzadel .
Jeeeeeeeeej , weer een opdracht af, schiet lekker op zo.. Werkt toch goed motiverend, zo'n goede beoordeling op je harde werken hahaha . Nog één verslag en dan ben ik in principe klaar..
Slaap lekker allemaal!! Neem nog even een goeie pijnstiller in voor mijn duim, begint toch wel meer pijn te doen .
Melanie heeft ernstig goed inkopen gedaan zie ik. Als ik eerlijk ben vind ik het niet mooi een grijs shabrak bij een bruin paard met dressuur, maar goed smaken verschillen. Bruin tuig is inderdaad mooi. Heb altijd een heel mooi bruin springzadel gehad, maar paste helaas niet mn huidige paarden en nu zijn al mn zadels weer zwart. heb wel veel bruine dingen ertussen zitten. Zoals een hoofdstel, singel en borsttuigen. Kijk eigenlijk nooit naar de kleur van tuig.
Lotte: Die duim van jou klinkt wel heel erg pijnlijk LL: Succes met je nieuwe baan morgen.
Ik heb ben net als Vief ook helemaal blij met een cijfer. Had een 8 gehaald voor mn tentamen mythologie
Goeiemorgen Straks presentatie Ik wil voor dressuur nu eigenlijk graag een zwart jasje meteen krijtstreepje. Grijs staat niet zo op Vorstin denk ik, en ik wil wel een beetje klassiek blijven.
PB; mooi cijfer WL; das flink balen zeg.. Ze zeggen dat je van kneuzen ook meer last kunt hebben dan breken Mistid; wat voor een jasje heb je?
Ik vind bruin ook erg mooi, maar er moeten wel grenzen zijn. Ik heb wel een bruin springzadel en wil er altijd nog een mooi bruin hoofdstel bij. Voor dressuur ben ik redelijk klassiek, gewoon zwart met een wit dekje
Dat ook. Ach, met de ontwikkeling van het vrijgeven van de jasjes voor de dressuur is het afwachten totdat de eerste combi in een roze of een goudkleurig jasje in de ring verschijnt (jakkes, ik hoop niet dat ik die ooit hoef te jureren). En daarna komen er ook vast wel roze en zilveren zadels etc.....
malloesje
Geplaatst: 06-03-09 09:53
Aan die tijd moet ik echt niet denken. Maar goed ik ben in dat opzicht ook behoorlijk klassiek.
Ik vind de ruitersport nog steeds een 'klasse' sport en daarbij hoort in mijn ogen een bepaalde uitstraling. Het duurste tuig/kleding is absoluut niet nodig, maar netheid heb ik hoog in het vaandel. Hiermee bedoel ik ook het toilet van het paard. Je zult bij mij niet snel een ongetoileteerd paard tegenkomen. Het is meer de combinatie van alles
Ik vond het gister ook gezellig. Ook nog wat dingen gevonden. Nu mag ik de eerstkomende tijd echt niet meer winkelen.
Gave spullen Melanie!
kimdepim
Geplaatst: 06-03-09 10:12
Nee, ik ook nog Eerst maar weer even sparen . Anders kan ik straks niet eens meer op vakantie .
rowo
Geplaatst: 06-03-09 10:15
Goeiemorgen
Ik vind bruin dus ook echt Grijs vind ik wat minder... Wie heeft gister Hart van Nederland gezien?? Ging ook over het vrijgeven van kleding. Zo'n vrouw had allerlei jasjes en laarzen gemaakt, echt niet mooi
Ik ga mooi in mijn bruine jasje dressuren, die wel zwart af is. Verder houd ik het bij wat het was.