Cookie2222 schreef:Ik ben wel geweest. Ik was rond 9.30-10u.
Voor mijzelf was het echt bloedheet. Mijn paard boeide het weinig en was eerder extra spicy haha. Even hoge ademhaling uit de cross maar na even stappen koelen weer keurig terug gezakt.
Het liep wel een beetje raar. Springen liep enorm uit. De vetcheck duurde vrij lang. En ik kom terug bij het losrijden en had nog 30s terwijl die voor mij dus nog niet eens was gestart. Toen wouden ze het ineens stilleggen voor 15min dus ik zei nee laat me maar gewoon starten. Dat mocht gelukkig. Maar wat een chaos bij het losrijden.
Ik vond de spring ring ook slechte bodem met gaten en een krappe ring. Maar oké.
Cross was prachtig. Mooi opgezet en gave nieuwe hindernissen. Weer een iets andere route dan wat ik vorig jaar heb zien staan.
Wij reden ons B debuut. Paard deed het super. Ik maakte zelf een stuur/controle fout bij een gebroken lijn met mooie hoge hagen. Toen sprong ze er langs. Voor de rest foutloos. Dus meer dan tevreden
Ik weet niet wat jij enorm uitlopen noemt. Rond die tijd liepen we 20 min uit maar de informatie was dat de cross 15 min later begon dus eigenlijk was het prima. Ik was de jury