Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. vosje2010 schreef:Waar zie je dat Hattem 2 dagen is? Op KNHS kalender staat de Molecaten ruiterdag op 18 oktober?
maar tenzij je B start wordt het blijkbaar 2 dagen
. Het is wel allemaal iets simpeler aangekleed dan Hattem bijvoorbeeld, maar dat is bij wel meer crossen zo vind ik. Ik vind het er heel gemoedelijk. Bathmen ben ik ook vaker geweest en vind ik ook een aanrader, Barchem nooit geweest maar heb ik ook goede ervaringen mee gehoord. Alledrie dus een goede keus in mijn ogen!
.
ik probeer daar al jaren heen te gaan maar iedere keer lukt het door omstandigheden niet ( sneeuw, regen, zelf niet klaar voor)
jesss_amigo schreef:Wat jammer dat Maarsbergen geen normale wedstrijd uitgeschreven heeftik probeer daar al jaren heen te gaan maar iedere keer lukt het door omstandigheden niet ( sneeuw, regen, zelf niet klaar voor)
Lijkt me zo’n toffe locatie om te rijden.
Ik heb deze planning voor mezelf gemaakt:
18 mei vonk klasse B (HC)
21 juni Ede klasse B (HC)
26 juli Dijkgatbos klasse L
23 augustus West-Betuwe klasse L
6 september Oudkarspel klasse L
20 september Lisse klasse L
Vorig jaar tijdens de training een nare val gemaakt. Vertrouwen terug op moeten bouwen. Vorig jaar ook twee B crossles gereden dus nu weer rustig aan beginnen en dan hopelijk weer lekker L kunnen rijden.
Sim schreef:jesss_amigo schreef:Wat jammer dat Maarsbergen geen normale wedstrijd uitgeschreven heeftik probeer daar al jaren heen te gaan maar iedere keer lukt het door omstandigheden niet ( sneeuw, regen, zelf niet klaar voor)
Lijkt me zo’n toffe locatie om te rijden.
Ik heb deze planning voor mezelf gemaakt:
18 mei vonk klasse B (HC)
21 juni Ede klasse B (HC)
26 juli Dijkgatbos klasse L
23 augustus West-Betuwe klasse L
6 september Oudkarspel klasse L
20 september Lisse klasse L
Vorig jaar tijdens de training een nare val gemaakt. Vertrouwen terug op moeten bouwen. Vorig jaar ook twee B crossles gereden dus nu weer rustig aan beginnen en dan hopelijk weer lekker L kunnen rijden.
Maarsbergen nationaal is op 24 oktober
baukiiee schreef:Dit is mijn crossplanning van dit jaar:
Gister zijn we naar hoogenweg geweest
3/4 mei: sgw Markelo Potdijk
17 mei: sgw Vonk Event
1 juni: sgw Markelo Snorrewind
6 juli: sgw Markelo Snorrewind
26 juli:sgw Dijkgatbos (twijfel)
31 augustus: sgw Norg (twijfel)
6 september: sgw geesterambacht/oudkarspel NK
13 september: sgw Gelselaar/ Bollert Brons
27 september: sgw Ronostrand
4 oktober: sgw Vasse (twijfel)
18 oktober: sgw Hattem
25 oktober: Sgw Barchem (twijfel)
2 november: sgw Bathmen (twijfel)
Crossen is wel leuk voor erbij, vooral wat later in het najaar.
dus ik twijfel, maar wil het wel 1 keer gedaan hebben
Open veld en weinig afleiding in de omgeving hebben voorkeur, het moet een beetje leuk blijven