Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rowo schreef:als iemand nog suggesties voor een naam heeft? Ze heet nu Sienna, maar dat vinden we geen mooie roepnaam.
rowo schreef:Ja die is verongelukt een half uur voordat oma hier opgebaard zou worden in ons huis.. T was alsof het zo moest zijn...
als iemand nog suggesties voor een naam heeft? Ze heet nu Sienna, maar dat vinden we geen mooie roepnaam.
Martine__ schreef:Die van ons is ook langharig, maar het gekke beest gaat zo midden in de zon liggen!! Ook als het 30 graden is, maakt der niks uit.
Dat is een duitse herder, spoort echt niet. Als ze een sloot ziet zit ze er al in en gaat haar eigen gang.
Sientje? 

) moest op de TomTom rijden en was dus zo een straatje voorbij gereden.. Ooopsie

Heb les of van Jan weersink of van Gea van leeuwen. Eerst 30min dressuur dan 30 min springen.. Ik ken ze beiden niet.... jij? 
haha.. 
BuenaVista schreef:ik ken bruins in saasveld verder niet!!!haha..

rowo schreef:BuenaVista schreef:ik ken bruins in saasveld verder niet!!!haha..
Zo ver is het daar niet vandaan
( ende rest van half paardenminnend Nederland) 
Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt alleen ben ik wel bijgebleven. peanutbutter schreef:Bruins kan ik zelfs nog vinden( ende rest van half paardenminnend Nederland)
Is niet heel ver van Enschede vandaan..
Vind het ook wel fijn dat ik nu weet hoe het gaat straks.