het is inderdaad in een greppel, maar ik heb mijn paard van 1.75 ervoor gezet in de greppel op foto (die er aan komt, maar kan het zelf niet op de comp zetten, dus afhankelijk van iemand anders..)
er was wel 1 iemand die er al af was gegaan, want ik zag 1 spoor... vind ik persoonlijk een beetje onverrandwoord omdat het nog niet helemaal af en de bodum nog niet optimaal is..
Mirie
Geplaatst: 02-04-09 22:51
het zijn niet de beste foto's, zijn met me telefoon gemaakt,
Als ik op Wolin zit vind ik ook alles klein , als ik op een heuvel sta met haar.. Wordt het toch wat angstaanjagender .
Er ligt een bult zand bij ons op het erf, ik haal mn paard binnen en in de veronderstelling dat mijn paard keurig om de berg heen loopt, loop ik gewoon door.. Stom om dat te denken , mijn paard doet namelijk niet wat wij denken dat ie zou doen ... Hup dwars er over heen en het liefst nog een keer willen. Heerlijk beest , alles is leuk en spannend, niks is gek genoeg voor madame. Ben dan ook erg benieuwd 12 april in die crosstraining.
Ik heb de afsprong voor de L en M niet gezien. Mijn paard deed gister de afsprong voor de B gelukkig heel netjes, dat was ook eigenlijk het enige wat hij netjes deed...