Hanne_SP schreef:Jawel.
en niemand dan iets gezegd :s
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Luxor houdt er niets aan over en dat is het belangrijkste.
Maar dan wel commentaar "halsstrekken is veel te weinig, meer dit en meer dat". Of "in de groep blijven alstublieft en achter uw voorligger blijven". Als dat kalf besluit om bit vast te pakken, kop kaarsrecht de lucht in te steken en er vantussen te peren, dan is mijn eerste zaak zorgen dat we nergens op crashen of iemand overhoop drammen. 600kg ongeleid projectiel is nu niet altijd in een vingerknip weer fijn stuurbaar

Goede les, dat gebeurt je niet nog eens opnieuw!

3m x 3.5m
) en de wei is een houten afsluiting van De S.utter. Wij hadden ook verschillende offertes gevraagd, De S.utter is merkelijk duurder, maar wel de enigen die werken met tropisch hardhout en hier dan ook 30 jaar garantie op rot op geven. Alle anderen is met grenenhout (dacht ik) en geven maar 20 jaar garantie. En als ik dan wat links en rechts ging horen, zou na 20 jaar het beste er ook echt wel af zijn. Als we dan weer opnieuw zouden moeten beginnen, wilden we liever nu extra betalen om dan ook zeker 10 jaar langer goed te zijn.
Ben in totaal +/- 12u bezig geweest. Maar kom, het ziet er weer als nieuw uit! Ze kunnen weer naar hartenlust kakken
iets met controle uit handen geven ofzo...
). Offerte kwam al op 11 000 euro voor de paddocks alleen. Dat gaat er op de moment niet vanaf
Bij ons op stal wordt dat 1x per jaar gedaan en is een ganse karwei amaai! (voor 6 stallen)
Sinds dat dipje gaat het plots zoooo goed. 

Als een test.
geen pas onregelmatig, en ook totaal niet geschrokken.
OMG, wat zal jij geschrokken zijn, ik had ook mijn paard uit de trailer gehaald.
lekker aan blijft pakken, en wat betreft de slof...ik gebruik hem soms om hem door een bepaald punt heen te krijgen, en dan niet om hem met de neus aan de borst te plakken, maar puur dat hij niet dat giraf gedrag kan doen, bit pakken en huppetee met je gaat lopen.
veel plezier in deurle
maar t geld is op hahah
ik zou voor nekklachten toch naar een arts gaan hoor! Al is het maar spierstijfheid. Ik kan een val in mijn verzekering aangeven als sportongeval, dan komen ze extra tussen als ze het aanvaarden. Zo heb ik bij mijn bekkenbreuk ook extra tussenkomst gehad in kinesist.
sebiet nog polieren
Wij zijn vorige jaar beetje verplicht ( een stal te kort met een veulen op komst) aan onze nieuwe stalling begonnen. Wij hebben alles zelf gedaan dus zo vlot is het nu ook niet gegaan :p maar het resultaat mag er wel zijn vind ik
Tot nu vielen onze kosten wel mee. beton gieten is mijn vriend zijn job dus dat hebben we zelf gedaan. Mijn schoonvader heeft groten deel met stijn het gebouw gemetst en het dak er op geplaatst. Alle electriciteit en water voorziening hebben ze zelf gedaan. de poort van de wasbox heeft stijn gemaakt als ook de poorten voor het gebouw af te sluiten hebben ze deze zomer gemaakt. Oorspronkelijk ging we tussenschotten en stal deuren laten leveren zoals van w*estland of p*aho maar dat kwam veel te duur uit dus hebben we deze zomer de tussen muren in beton gegoten en word enkel de voorkant in staldeuren geplaatst. Nu zijn we daarvoor een beetje aan het rondkijken wat prijs kwaliteit het beste is. ik zal later eens enkele foto's plaatsen van onze stal.
Het is echt zwaar werk amai. De stallen zijn nu eigenlijk nog makkelijke klussen. Metalen frame zetten, dak erop en plankjes in de stallen. De piste gaat nu nog wel zwaar werken worden...
HippoPlanner moet asap gevuld worden met alle wintercriteria en jullie zitten wat in een andere hoek van het land dus altijd handig
! Die stallen zijn ook wel duurzaam denk ik!
.
kan nog niet gepubliceerd worden.
. Krijg al deja-vus
. 
zal de complimenten doorgeven