Lastig met dat bokken en die spanning. Ik heb dat ook een tijdje gehad, maar dat was niet uit spanning maar doordat hij steeds meer achter mn been was gaan lopen. Nu gelukkig geen last meer van dat ie steeds naar mn been bokt. Goed dat je zo'n situatie wilt opzoeken, kan je instructeur je hopelijk de juiste tips geven.
Tiahastrona: Dankjewel
Ik denk wel redelijk, heb in ieder geval al een 8 terug dus hopelijk andere tentamen ook gehaald. Verslagen is altijd afwachten. Fijn dat jullie ook weer lekker op weg zijn!
Mette: Fijn te horen dat het toch steeds beter gaat met Sjaak!
Super van je debuut!
Percy: Jakkes, dat is echt je grootste nachtmerrie. Heb wel vaker dat soort verhalen gehoord van mensen op concour. Brr moet er niet aan denken. Wel fijn dat het bij jullie zo goed ging.
Nou Etoile krijgt deze week even een APK. Donderdag osteopaat geweest, maandag komt de masseur en donderdag tandarts en zadelmaker. Kan hij er hopelijk weer een half jaar tegenaan.
Mag vandaag het rijden weer op pakken dus als het nog een keer droog wordt vandaag even een buitenritje maken. Verder drukke dagen achter de rug en leuke feestjes met kingsnight en kingsday dus kwam me wel goed uit dat ik even een paar dagen niet mocht rijden haha.

.
Volgende keer foto's