Ik mis alleen op bij de Optimum Time de functie oplopen met piepen op de ideale tijd & bij aflopen piepen om de minuut.
*okay laat maar, laatste bericht op de FB van Canter Optimum Time heeft een vernieuwd model op de markt: deze stopwatch piept zowel bij op- als aftellen bij elke minuut, geeft een alarm wanneer er nog 30 seconden over zijn en piept de laatste 15 seconden. Daarnaast is het alarm nu ook aan of uit te zetten.
Iemand de nieuwe gekleurde rugnummerhouders al gezien? Er gaan ook bruinen komen in de toekomst
Nee je hebt gelijk! Zat het stukje net ff te lezen. Hij piept indd niet bij elke minuut.
mistid
Geplaatst: 13-10-13 18:49
Aflopen piept hij bij mij alleen op de ideale tijd. Oplopen om de minuut maar niet op de ideale tijd. Heb de mijne al 5 jaar geloof ik. Canter verkoopt ze! Heeft ook wat foto's op FB. Er zit ook een bijpassende medical card houder bij
Mirthe, ik heb het ook gezien! Ik wil uiteraard de bruine!!! Ik ben overigens ook nog steeds op zoek naar Tekna crossbesch achter. Ebay heeft ze steeds uitverkocht... Of kan ik gewoon naar EJ gaan en ze daar bestellen?