Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sannnn schreef:Ben benieuwd of je dat echt te horen krijgt. Ik heb namelijk van verschillenden gehoord dat je gewoon L startgerechtigd moet zijn. Maar we wachten het af!
Roxxiejj schreef:Maar L startgerechtigd ben je al met 4 winstpunten. En volgens mij sturen ze iedereen die op B + 2 zit al een uitnodiging/herinnering. Misschien zelfs al als je geen winst hebt gereden, maar wel gestart bent
In Chaam moet je ook L startgerchtigd daarvoor zijn, neem dan aan dat de regels hetzelfde zijn voor de rubrieken in Renswoude. 
Sannnn schreef:Dat is het 5- jarige kampioenschap van het KWPN in Ermelo tijdens de paardendagen. Niet hetgeen wat in Renswoude gehouden wordt, dat zijn rubrieken voor 5- en 6- jarige paarden.In Chaam moet je ook L startgerchtigd daarvoor zijn, neem dan aan dat de regels hetzelfde zijn voor de rubrieken in Renswoude.
hetismij schreef:Het 5 jarige kampioenschap in Ermelo krijg je ook een uitnodiging voor als je wel gestart bent maar geen winst hebt (of minder dan 4). Die andere wedstrijd zou ik dus niet starten als ik nog niet in de L ben gestart (of geen winst in de B heb gehaald). Er staat niet voor niks dat je L startgerechtigd moet zijn, en als er vervolgens gewoon op L niveau gebouwd wordt vind, ik het niet helemaal eerlijk voor zo'n jonkie dat ie dan ineens een L parcours moet lopen terwijl die in de B (nog) geen winst kan lopen..
Denk alleen dat als Renswoude zo'n rubriek uitschrijft dit volgens dezelfde regelementen gaat als andere 5-6 jarigen rubrieken en dan moet je dus wel L-startgerechtigd zijn. suikermeisje schreef:Inderdaad, dus dat is weer wat anders. Anders maar proberen 4 winstpunten te hebben
Weet niet hoever je bent met springen? Maar als je L springen bent mag je ook L SGW starten. hetismij schreef:O nee dat bedoelde ik ook niet hoor, maar was meer gewoon in het algemeenDenk alleen dat als Renswoude zo'n rubriek uitschrijft dit volgens dezelfde regelementen gaat als andere 5-6 jarigen rubrieken en dan moet je dus wel L-startgerechtigd zijn.
Maar dan heb ik het verkeerd opgevat.Sannnn schreef:suikermeisje schreef:Inderdaad, dus dat is weer wat anders. Anders maar proberen 4 winstpunten te hebben
http://www.knhs.nl/News.asp?ID=25738&pCatID=157&CatID=
Hier staat het, L startgerechtigd moet je zijn. Denk voor Renswoude ook.Weet niet hoever je bent met springen? Maar als je L springen bent mag je ook L SGW starten.
_Noor schreef:Goedemorgen,
Ik heb zojuist toestemming gevraagd aan de KNHS om SGW Dijkgatbos niet op 17 en 18 augustus maar op 10 en 11 augustus 2013 uit te mogen schrijven. Dit ivm samenloop met de regiokampioenschappen dressuur en springen in Noord-Holland.
Wordt vervolgd.
zo is het nooit goed he
maar ik kan me voorstellen dat je die datum af wilt stemmen op de regio...