hahaha Mirthe idd. Grappig om effe te zeggen. Geert zn broer is geemigreerd naar Nieuw Zeeland... maar een loo is een wc... en een man een man ... dus wc-man
Ik zou mn kind ook nooit naar een lelijke kennis noemen. Straks wordt mijn kind dan ook zo lelijk
mistid
Geplaatst: 02-05-12 10:53
Oooh dat is ook knullig voor Geert zijn broer
Laatst bijgewerkt door mistid op 02-05-12 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt
De overburen van mijn zwager hebben de kinderen op een bijzondere wijze vernoemd. De 1 is vernoemd naar Gerrit en heet Ritger, de ander naar Martin en heet Tinmar en de ergste weet ik zo niet meer. Maar ik vind dit zo sneu. Omgedraaide Gerrit, kom eens hier!
AntheaV
Geplaatst: 02-05-12 11:16
O die zijn ook erg FE, arme kinderen
Beautifull Hope van Rafaella vind ik ook al zo erg
Mijn schoonmoeder is vannacht opgenomen in het ziekenhuis...ze had ons vannacht gebeld maar we hebben de telefoon niet gehoord, voel me echt banketstaaf. Arme mensje is net haar man verloren en nu zit ze zelf weer in de lappemand. We hadden dit al wel zien aankomen, maar toch komt het wel hard aan.
FE: Dat is wel heel sneu zeg.. Kan me voorstellen dat je je daar erg rot om voelt.. Margreet: wat een stomme reactie in het Texeltopic zeg
Ik ben ook vernoemd naar mijn oma. Mijn eerste naam (Jenneke), mijn 2e naam is mijn roepnaam geworden en die vind ik ook wel wat leuker
Ik ben maar begonnen met de grote wat-mag-wel-weer-terug-in-mijn-kast-selectie... Benieuwd of het iets op gaat leveren, want ik ben nooit zo goed in afscheid nemen van kleren Wel weer 2x een 7 terug voor vakken, dus dat is mooi. Zou toch wat zijn als ik al mijn mastervakken in 1x gehaald heb straks. Heb ik toch nog wat geleerd in mijn studiecarrière
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 02-05-12 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt
We moeten voor schoonmama maar snel zo een alarmketting regelen. Dat waren we ook welvan plan, maar schoonpapa kneep er inene toch wat sneller tussenuit dan verwacht. Vervolgens heeft Ma een tijdje hier geslapen en bij mijn zwager en toen gaf ze zelf aan weer naar huis te willen. En toen hebben we met onze duffe hoofden dus noot emer aan zo een alarm gedacht, echt knullig. Mijn mannetje is er nu heen en zou het in het zh meteen aankaarten.
Noor, wil jij mij niet meer uitlachen als ik met een zwaar dilemma zit. Plan B vind ik nadat ik het typte toch inene niet zo aantrekkelijk meer. Ik twijfel dus nog even verder over WW.
_Noor
Geplaatst: 02-05-12 12:19
Muti, je gaat er ook wel weer vol in hoor. Laat zo'n mens toch lekker schrijven, wij weten allemaal toch dat het momentopnames zijn én onder welke omstandigheden er gereden werd?
Gigi betekent trouwens in het Japans of Chinees penis (weet niet meer welk van de 2). Heeft een collega van mijn vader ooit gehad die had het over onderdeel GG (ofwel part Gee Gee) en hij begreep niet waarom ze alsmaar zaten te gniffelen. Later is het hem verteld.
Druk druk mensen denk dat ik me misschien wel afmeld heb niet veelte vertellen helaas.. Gister wel les gehad van Barbara Koot echt super nu flink trainen en op naar het Z
Ik vind Gigi wel een hele mooie naam in ieder geval
FE Ik heb m'n paardrijkloffie aangetrokken, ga straks even rijden. Straks eerst nog naar m'n werk want ik sta voor volgende week zaterdag zonder overleg ingepland van 8 tot 6, terwijl ik niet zomaar zonder overleg in het weekend ingepland mag worden (van mij en van de baas). Ik kan niet want ik heb dan concours (en mochten de buren nog naar datzelfde concours gaan met de tuigers, ook nog open kampioenschap tuigpaarden onder het zadel). De roostermaker kwam niet eerder dan vandaag, en mocht het niet aan iemand anders doorgeven . Afgelopen zondag was ik ook al zomaar ingepland, maar toen kon ik wel.
Ach Margreet, lekker laten lüllen. Die snapt het gewoon niet zo goed denk ik.
muts_marijke
Geplaatst: 02-05-12 13:06
Hey bokt doet het nog steeds
@ F_E zo sneu voor de kindjes vind ik dat. Wat sneu voor je schoonmoeder. Hopelijk knapt ze gauw op.
@ Vief wat fijn van de goeie cijfers!!! Zou mooi zijn als je het allemaal in 1 x hebt gehaald. En je kast uitzoeken is altijd lastig. Toch heb ik laatst wel weer een vuilniszak vol gekregen.
@ Mirthe irritant dat je zonder overleg in wordt gepland!
Weet je wat ze heeft gedaan? Ze heeft al mijn berichten in diverse topics doorgespit en alle berichten die volgens haar niet door de beugel konden getemd en het schijnt dat ik daar een heleboel ellende van krijg. Dus dames, de vrijdagavondpraat is exit!
_Noor
Geplaatst: 02-05-12 13:09
Hoe weet je dat dan? Post jij zoveel rare dingen dan?!
Bijzonder sneu gedrag is dat. Lekker links laten liggen en jij post nooit rare dingen, dus maak je maar geen zoregn
MargreetW
Geplaatst: 02-05-12 13:14
Ze heeft me een PBtje gestuurd met Get a life, etc. En ze was niet eens op Texel. Maar ik speelde op de man (pardon vrouw). Hahaha, heb de berichtjes nog maar even gauw teruggelezen maar volgens is het ergste het rekken en strekken van de banketstaaf van de vriend van Bianca! Ik ga naar oma, zwaai zwaai.
muts_marijke
Geplaatst: 02-05-12 13:15
hahahaha Margreet je hebt dus een hele fanatieke fan
Dan mag ik ook wel op gaan passen met mn vrijdag middag praat
_Noor
Geplaatst: 02-05-12 13:15
Ik kom eind v/d middag, begin avond de verhuisdozen brengen!
Verder maar gewoon negeren hoor. Als zij daar gelukkig van wordt, so be it.