[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:00

Leuke foto Margriet!
Dat klinkt lekker dat kerstpakket Mootje.
Het was hier al wel minder koud, maar dooien nog niet. Hoop dat het doorzet! * Doe het dooi- dansje mee* *\o/*
Hopelijk valt het mee Sanuri.
Mooi dat de date geslaagd was Bianca!
Mooie buik heeft Nudine ook Noor!

Zo net terug van het ziekenhuis, nu maar poging tot opruimen en schoonmaken doen.

rowo

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:04

Toch niets ernstigs Sann?

KNMI geeft nu weer aan dat er meer kans is op aanhouden van dit weer, dan een overgang naar dooi :(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:05

We moeten harder dansen ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:05

Grr.. Ik wil dooi. -O-

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:06

Ik wil ook dooi... overigens vrees ik ervoor hier in het oosten. Het moet wel zo hard gaan dooien wil de sneeuw weggaan.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:07

Ja idd, ligt teveel sneeuw. Moet wel hard dooien gaat dat weg volgens mij.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:08

Mootje schreef:
We moeten harder dansen ;)

Mijn collega's kijken zo raar.... :wow:

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:09

Laat ze mee doen Noor, wie weet helpt het. :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:25

Goede morgen!

las net op msn vandaag dat er volgende week de elfsteden tocht in zit := dan gata het dus wel weer vriezen :(

Ik ga richting stal.. me paddock schoon schuiven van de sneeuw kan paard gewoon naar buiten ipv in de sneeuw mooi doen :)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:33

Hier helaas ook nog geen dooi, lijkt er iid niet in te zitten voor het oosten.......Ik vrees dus echt voor mijn wedstrijden, met dit weer min naar de manege gaat nog net, maar ik ga echt geen twee uur enkele reis naar Wanroij rijden onder deze omstandigheden.....Hier voorspellen ze ook nog voor alle dagen sneeuw {x)

Oja Corien, a;s je niet kan kiezen uit de foto's van Danny dan kan je er natuurlijk ook meerdere laten afdrukken ;) Ik heb net afgelopen weekend hier 4 foto's van mijn oude Philly opgehangen, is echt supermooi geworden, allemaal in dezelfde kleur. 1 dress foto, 1 springfoto en 2 cross foto's :+
Laatst bijgewerkt door billy1 op 22-12-10 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:35

Ik heb de hoop op een serieuze dooiaanval ook opgegeven... :(

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:36

Hier ook niet hoor :(

Nou ik ben weg! werk aan de winkel

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:37

billy1 schreef:
Hier helaas ook nog geen dooi, lijkt er iid niet in te zitten voor het oosten.......Ik vrees dus echt voor mijn wedstrijden, met dit weer min naar de manege gaat nog net, maar ik ga echt geen twee uur enkele reis naar Wanroij rijden onder deze omstandigheden.....Hier voorspellen ze ook nog voor alle dagen sneeuw {x)

Oja Corien, a;s je niet kan kiezen uit de foto's van Danny dan kan je er natuurlijk ook meerdere laten afdrukken ;) Ik heb net afgelopen weekend hier 4 foto's van mijn oude Philly opgehangen, is echt supermooi geworden, allemaal in dezelfde kleur. 1 dress foto, 1 springfoto en 2 cross foto's :+

Met dit weer helemaal naar Wanroij zou ik ook niet aan beginnen :o

Overigens hoop ik dat het mee valt aan komende dagen, want wil maandag wel graag starten in Marienheem :(

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:40

Ik heb maandag ook Kerstconcours staan, maar hoop wel dat het gaat dooien. Kan ik misschien thuis toch rijden/ longeren 2e kerstdag. Zaterdag en zondag is de bak (club) dicht, dus kan dan niets. Vind het nou niet heel prettig om 2 dagen niet te rijden en dan op concours te gaan... had ik van te voren ook kunnen bedenken... 8)7
Misschien maar ff kijken of ik deel van de sneeuw weg kan krijgen uit de bak, kan ik iig longeren.

Naar Wanroij met dit weer zou ik idd ook niet doen, vooral als ik hoor het het in het zuiden is gesteld met de wegen.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 22-12-10 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:41

Morgen allemaal :wave:

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:42

Ik kan iig thuis longeren, maar goed das ook geestdodend voor die beesten om de hele week te doen. Zetje heeft nu sneeuwbeslag en Avi niks meer, dus ik zou wat kunnen doen in onze bak (in de sneeuw).

:wave: Vief

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:43

Hier is alles ook koud en glad. Alles wordt ook gewoon afgelast. Gisterasvond dooide het overigens wel heel behoorlijk hier, maar nu....

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:48

Ik moet eigenlijk zondag ook starten in Marienheem, maar daar twijfel ik al sterk over.....Bah ik heb het echt zo gehad met dit weer :(

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:57

Ik ben ook benieuwd hoe de weg ernaar toe is. Das niet bepaald een fijne weg om overheen te gaan MET trailer :n

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:11

Goedemorgen!

Niet te hard kletsen vandaag, want ik ben er morgen pas weer en anders moet ik zoveel bijlezen! Ik ga vandaag met mijn zusje en beste vriendin naar Rotterdam. Eerst naar Body Worlds (die tentoonstelling met de geplastineerde lichamen), dan shoppen en 's avonds uit eten. Heb er zin in!

Hier is het trouwens precies nul graden nu. De ijzel die voor vandaag voorspelt wordt mag wegblijven. Ik moet autorijden vandaag (op zomerbandjes).

Laura: fijn dat bij jullie alles afgelast wordt. Hier gaat er nog best wel wat door zag ik.
Rowo: fijn dat je straks weer kunt rijden of in ieder geval longeren.
Billy: naar Wanroy zou ik ook niet gaan. Gelukkig hebben wij niet opgegeven, omdat we dit weer al een beetje zagen aankomen refererend aan vorig jaar.
Corien: werkse!
Sanuri: hopelijk valt het mee.
Bianca: leuk dat je date geslaagd was!
Sann: was je voor je pols naar het ziekenhuis geweest? Wat gaan ze doen aan je ganglion?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:24

Leuk dagje :) Veel plezier!

Hier zijn 2 klusmannen net met het achterdeel van ons huis begonnen.. (keuken, toilet, douche) is echt in hele slechte staat, dus het was echt niet warm te krijgen. Oa een kier van 3 cm onder de achterdeur, niks geisoleerd en geen afzuiging bij de douche, waardoor er na het douchen met de kou gewoon een laag ijs aan de binnenkant van de achterdeur zat... Was ook absoluut niet aangenaam zitten in de keuken :brr: Ben wel heel benieuwd hoe lang het gaat duren en wanneer ik weer kan koken, douchen, plassen :+ :=

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:26

yooooo kletskousen, wel bijgelezen, maar mijn geheugen is als een zeef vanmorgen.... (al het belangrijke valt erdoor ;) ) (ja, ik word oud....)

Vandaag heeft knollie rust, mag lekker uurtje of 5/6 in de wei lopen, gister en eergister lekker gereden.
Verder las ik net dat ze voor maandag weer -11 voorspellen, overdag -5. ik schat rondom oud en nieuw de elfstedentocht, mits er niet teveel sneeuw valt. Verder kans dat het hier vanmiddag/morgenmiddag klein beetje dooit, maar niet veel...

Billy: mail/document gelezen?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:53

Goeiemorgen!

Gister met T in de manegeles meegereden, waren maar met zn 4en dus lekker aan het werk geweest. Daarna weer voor het eerst op Bari gereden :D Begin november was de laatste keer, daarna begon het gedoe met die hoefzweer. Maar de singel paste nog net en ze liep als vanouds in de rondte. Alleen is ze niet meer zo aardig tegen andere paarden.

Mandy, ben benieuwd hoe dat sneeuwbeslag bevalt. Als je dan stiften zou draaien, kan je dan ook in de sneeuw rijden?
Corien, schuifze :D
Dorien, hopelijk kan je gewoon lekker rijden!
Sannn, wat raar dat de bakken dicht zijn, bij ons waren die altijd gewoon open.
Sussie, veel plezier vandaag!
Vief, wow dat klinkt heeell koud!
Jeroen, elfstedentocht zou wel een keer leuk zijn!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:55

@ Karen: lekker gereden dus! En dat Bari niet zo lief is naar anderen: dat had Zetje ook heel erg :D
Ik heb niet gekeken of ik puntgaten heb, maar beetje stappen en draven kan dan idd in de sneeuw (mits gelijke ondergrond), ook wel zonder punten. Overigens heeft ze achter niets onder.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:58