[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:35

ehm, anderhalf uur of zo? en tel daar maar een uur bij voor ophalen tweede paard, en anderhalf uur voor voeren, inladen, vlechten en van huis naar stal rijden :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 14:37

Dus voordat jij in Gorssel aankomt ben je al 4 uur in touw? Dan hoop ik inderdaad voor je dat jij niet als eerste hoeft te starten :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:40

dat kan idd wel kloppen. Vorig jaar startte sjoert met Ukkie om 8 uur in Barchem, toen was ik er ook om half vier uit volgens mij.

ach, je moet er wat voor over hebben :)) en ik woon nog niet zo ver weg als maddie ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:48

Wat leuk dat het zo goed gaat Jantine!!!!!

Lielle, respect hoor!

Mootje, thanks!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:32

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:34

Bereid jullie maar vast voor, wij gaan dit jaar ook om 8 uur met dressuur beginnen }>
We hebben zoveel aanmeldingen dat we besloten hebben er op beide dagen een ring bij te doen, omdat we wel op tijd moeten stoppen ivm wintertijd beginnen we gewoon een uurtje eerder ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:59

Zo, weer terug van cursus! Stelde geen R**T voor, was dus eerder klaar met de opdrachten en kon gelukkig ook eerder weg. :)

Ik wil dan ook graag een keer trainen in Lelystad, maar dan liever wel onder begeleiding. Vind ik toch fijner. Ben ook benieuwd naar de startlijsten van Gorssel. Ik moet ongeveer 2 uur rijden...

@ Karen: dat is een vroegertje!
@ Benthe: balen dat je hand weer opspeelt en dat ze nog steeds niet weten wat het is...
@ PB: :(:)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:09

Ik check ook net ff Gorssel, tis voor mij precies 1 uur rijden vanaf Bull, dan komt mijn reistijd er nog overheen van 45 minuten en dan een half uurtje voor trailer aanpikken paard klaarzetten etc, dus heb ook 2 uur en een kwart nodig om aan te komen. Ik wacht de tijden wel af, zal hem wel al zaterdag klaar zetten en alles zoveel mogelijk in de trailer klaarzetten dat ik alleen nog de laatste puntjes hoef te doen.
Het is nog even weg zeg maar... ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:21

Denk dat ik bij beiden wel redelijk vroeg ingedeeld ga worden. Bathmen en Gorssel is ongeveer uur rijden vanaf mij, niet zo ver dus.
Ach we zien het wel! Heb er zelf niet zo'n probleem mee, m'n ouders meer :o

Gefeliciteerd WL met je diploma!
Lekker vroeg TG. Heb je nog wel wat aan je dag :P
Vervelend JN. Hopelijk weten ze snel wat het is.. :(:)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 19:25

Mijn kat is weet thuis *\o/* *\o/* *\o/* . Zat in de wijk zo'n 900m verderop in een houtschuur. Ze wilden haar graag houden maar toen zagen zij diverse oproepen op internet. Heb nu een kat die zijn ogen niet open kan houden van vermoeidheid. Zij heeft daar 4 dagen in het houthok gezeten en heeft water en eten gehad. Top mensen :D !!

@ WL gefeliciteerd met je diploma *\o/*
@ evie volgens mijn moeder was ik zo gefixeerd op het niet zuiver lopen dat zij mij vertelde dat ik er gewoon op moet stappen. Onder het zadel voel je niks maar hij gaat wat dat betreft voor je door het vuur. Af en toe neem ik hem teveel in bescherming omdat ik bang ben dat hij zichzelf overvraagt.
@ tg ik was ook benieuwd of ik in Lelystad kon trainen. Als ik dit weekend niet in österbrock (duitsland) kan trainen dan ga ik proberen of Lelystad kan. Ben een beetje laat maar ja..

Ik hoop dat op zaterdag de L wat later begint of dat ik niet om 7.30 hoef. Vorig jaar was ik om 9.30 van huis gegaan en 's avonds om 2130 weer thuis. Paard en wij mensen waren echt gesloopt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 20:08

@ Caro: mooi dat je kat weer thuis is!! Even binnen houden maar!

Net met Jer gereden. Had voor de zekerheid het slofje er even aan gedaan, want hij heeft dus 1,5 week vakantie gehad. Was niet nodig geweest, want hij was voorwaarts, maar ook erg braaf (gelukkig, want als die bodybuilder eenmaal aan de kletter gaat ben ik de sjaak! :D). Hij moest wel heel nodig plassen en ging meteen staan zodra ik afstapte. Arme schat.

Nu snel douchen en weer in de boeken!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 20:22

@ noor ze zit al weer te zeuren dat zij naar buiten wil. Week huisarrest! Scheelt weer dat Jer moest plassen dan gaan ze in elk geval niet snel raar doen. Hij dacht waarschijnlijk: Laat ik maar snel lopen dan ben ik ook sneller klaar haha

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 21:00

Fijn dat Jer goed ging Noor :).

Ik heb net even een lekkere buitenrit met Sofie gemaakt. Die had er wel zin in :). Lekkere stukken kunnen galoperen. Bij de koeien ging mevrouw toch even in de remmen :+. Maar ik kreeg haar er wel gewoon langs. Al heb ik dan wel even mijn handen vol aan d'r :P. Zo gek als een deur haha.

Nu even relaxen met een kopje thee en dan zo nog maar even wat dingen doornemen voor school.
Ben morgen eigenlijk vrij, maar moet even met groepje bezig voor opdracht. Gelukkig niet de hele dag.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 21:37

Fijn CARO dat je kat weer terecht is, nu maar hopen dat ze ook blijft en niet weer zo'n spannende reis gaat ondernemen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 21:58

Dat is een geruststelling Caro dat je kat terug is! Mijn stalkat blijft soms 3 maanden weg en dan maak ik me ook wel eens zorgen, maar zodra het slecht weer wordt is hij zo thuis en zag hem van de week in het land achter ons lopen.

Ik hoop ook dat ik niet ernstig vroeg hoef in Gorssel.

Vanmiddag een nieuwe pony gehaald en gelijk foto's gemaakt voor een advertentie. Erg fijn beestje. NRPS van 1,53m.
Daarna paardjes gereden in een heerlijk zonnetje en lekker keihard meegezongen met m'n mp3speler tijdens het rijden. Altijd lekker.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:44

Nou misschien toch uitslapen zaterdag, Bari leek niet helemaal fit. Dus temperatuur opgemeten, 39 graden :(
Morgenochtend maar even naar haar toe lopen (toch handig als ze op 3 min lopen staat) en weer temperaturen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:45

Fijn dat je kat weer thuis is Caro!

De verenigingskampioenschappen voor de paarden zijn afgelast! :(
I.v.m. logistieke redenen.. Ze hebben niet genoeg parkeerterrein. Ze zeiden bij ons op club al, dat is beetje flut reden want je kan ook rijplaten o.i.d. neer leggen en het wordt de aankomende gehele week droog. Zaterdag had het Heideconcours ook rijplaten neergelegd. Prima te doen. Maar goed, het is niet anders. Wel erg jammer...
Alleen te hopen dat ze het niet op een zondag gaan houden, dan doet onze vereniging met 2 teams waaronder regiokampioen al niet meer mee. Daarbij komt verder ook nog dat uit ons team ik en nog iemand 5 SGW's hebben staan.. Nou die ga ik niet afzeggen. :o

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:53

@Tientjeh: Fijn dat je je nog zo goed voelt en alles goed gaat met de kleine!
@Caro: Wat fijn dat de kat weer terug is!
@Lielle: Wat een reistijden heb jij toch met paarden op 2 locaties! :oo
@Noor: Balen dat de cursus niet veel boeiends was.... Wel fijn dat Jer zo braaf was na 1.5 week vakantie.
@PB: Weer een leuk hobbyproject dus :P
@TG: Balen dat Bari niet helemaal fit is, hopelijk knapt ze snel op!
@Sann: Balen dat de Nederlandse voor de verenigingen as. weekend niet doorgaan.
@Kim: Fijn dat Sofie toch braaf langs de koeien ging uiteindelijk.

Ik heb in Gorssel ook eens om 7.30 moeten starten in de dressuur, stond ik in het donker proppen te draaien :P Uiteindelijk heeft iemand een auto neergezet met het licht aan zodat we toch nog wat gemakkelijker proppen konden draaien :D
Ik vond het eigenlijk best wel koud vanavond, was blij toen ik weer in een lekkere warme auto stapte ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:57

Smid kon geen hoefzweer of ontsteking vinden die hij weg kon halen.. of de hoefzweer zit heel hoog en werkt zich een weg via de kroonrand eruit (minst erge scenario).. Maar morgenochtend moet ik bellen, want er moeten wel foto's gemaakt worden nu.
Hou m'n hart vast :\ ... Ik hoop dat ze geen fissuur of fractuur zien.. (al leunt ze op de punt van de voet, wat ze dan meestal niet doen, maar dan nog)..
Ik maak me goed zorgen en zit er voor vandaag even helemaal doorheen ;( ..
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 31-08-10 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:59

:(:) voor WL. Kop op meis! Gekke Wol verrast je vast positief.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 23:06

Oh WL, wat vervelend zeg! Sterkte, ik ga heel hard duimen voor jullie!
Fijn dat je kat terug is Caro!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 23:37

Goedenavond.

PB: Fijn dat je stalletje weer gevuld is, vanwaar de e-ponys ipv paarden?
Caro: Gelukkig is de kat gevonden!
Sann: Balen zeg van de kampioenschappen, waarom doen jullie niet mee als het op zondag is, kunnen jullie dan niet of mag dat niet van de vereniging?
WL: Jeetje :(:) , hopelijk is het eenhoef zweertje, Bam heeft er ook ooit een door zijn kroonrand gehad, en die was na 3 dagen alweer helemaal genezen!

Bandido was weer eens zo gek als een deur, met losgooien sprong hij in galop en lanceerde zichzelf met 4 benen een meter de lucht in en naar mij toe := , deed me denken aan die springende haaien op animal planet :+ .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 23:38

Lotte: Wat een gedoe ook :(:) Duim alvast voor je dat het mee valt allemaal!
Benthe: Jeetje wat vervelend van je hand zeg :oo Wat zul je daarinmiddels moe van zijn :(:) Hoop dat ze er binnenkort toch echt eens achter gaan komen..
Caro: Fijn dat je kat weer thuis is :#
TG: Wat sneu voor Bari. Hopelijk knapt ie snel weer op :(:)

Ik ben net terug van een bestuursvergadering in Diepenveen. Morgen (en de rest van de week) behoorlijk druk met colleges dus maar gauw mijn bedje in nu.. :z

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 00:09

Ik moest mij dus net om 00.00 inschrijven voor mijn dissertation subject keuze. En ze deden dus weer, wie als eerste aanmeld heeft eerste keuze. Het onderwerp wat ik wou konden maar 13 personen (anders word het voor de begeleider te veel). En ik was nummer 3 die zich er voor aangemeld had. 00.02 was ie al vol := .
Ben blij dat mijn pc niet vast liep en dat ik heb kunnen kiezen wat ik wou. Nouja ik heb een onderwerp, wat het verder inhoud krijgen we nog te horen :+ . Weer zoiets vaags.
Maargoed, nu zijn er al 24 mensen die zich aangemeld hebben. Maar alleen de eerste 13 kunnen dit onderwerp dus doen :+.
Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Stom dat ze niet na die 13 aanmeldingen het gewoon dicht gooien. Want nu denken die anderen vast ook dat ze gewoon dit kunnen doen en melden ze zich niet snel voor wat anders aan (hun 2e keus).
Nouja ik zit er in ieder geval bij :D.
Dan kan ik nu weer gaan verder slapen O:) (had al even een uurtje geslapen).

Vief: Leuk zo'n late vergadering ;). Succes met de colleges.

Lotte: Jeetje wat balen :(:). Hopelijk valt het allemaal mee.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 07:54

:wave: goeiemorgen

Weer een dagje naar Leeuwarden :O