Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ik woon nog niet zo ver weg als maddie

. Zat in de wijk zo'n 900m verderop in een houtschuur. Ze wilden haar graag houden maar toen zagen zij diverse oproepen op internet. Heb nu een kat die zijn ogen niet open kan houden van vermoeidheid. Zij heeft daar 4 dagen in het houthok gezeten en heeft water en eten gehad. Top mensen
!!
). Hij moest wel heel nodig plassen en ging meteen staan zodra ik afstapte. Arme schat.
.
. Lekkere stukken kunnen galoperen. Bij de koeien ging mevrouw toch even in de remmen
. Maar ik kreeg haar er wel gewoon langs. Al heb ik dan wel even mijn handen vol aan d'r
. Zo gek als een deur haha.
Uiteindelijk heeft iemand een auto neergezet met het licht aan zodat we toch nog wat gemakkelijker proppen konden draaien
... Ik hoop dat ze geen fissuur of fractuur zien.. (al leunt ze op de punt van de voet, wat ze dan meestal niet doen, maar dan nog)..
..
, hopelijk is het eenhoef zweertje, Bam heeft er ook ooit een door zijn kroonrand gehad, en die was na 3 dagen alweer helemaal genezen!
, deed me denken aan die springende haaien op animal planet
.
Duim alvast voor je dat het mee valt allemaal!
Wat zul je daarinmiddels moe van zijn
Hoop dat ze er binnenkort toch echt eens achter gaan komen.. 

.
. Weer zoiets vaags.
.
.
(had al even een uurtje geslapen).
. Succes met de colleges.
. Hopelijk valt het allemaal mee.