Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel een rib uit mijn lijf maar goed, dan heb je ook wat.
,
.. Dus zo kan die wel weer even
. Die regendeken van Harry's Horse van vorig jaar was niet zo'n succes
, heb mijn oog laten vallen op een Bucas 50 grams voor volgend jaar met een hals.. maar wacht wel even tot dat ook in de uitverkoop is
.
. Gister 4,5 stuk taart opgegeten bij opa & oma
.. Heb nog steeds respect voor al die kilo's die Simmie er af heeft gekregen
. Heb mijn moeder net opdracht gegeven dat ze McDonalds mee moet nemen uit haar werk en er zit nu een pizza in de oven
.. (Ik fiets me een slag in de rondte, dus dat scheelt wel een hoop moet ik zeggen, zodra ik mijn kont in een auto parkeer ga ik het zeker anders doen
) 
Heb met oud en nieuw rond de 10 appelflappen gegeten, en dat vond ik de dag erna zo erg dat ik toen echt ben begonnen. Helemaal niet snoepen lukt me niet, dus op woensdag of donderdag en zaterdag mag ik iets snoepen. Dat kan een bakje chips zijn, maar ook een kop chocomelk. Gaat best goed tot nu toe! Ik beweeg ook veel meer, dus dat scheelt ook. Er moet bij mij wel 12 kilo af 
Snoekiej schreef:Simmie, ik vind het ook nog steeds superknap van jou!!

Maar het laatste half jaar ben ik echt zwaarder geworden, en toen ik vorige week op de weegschaal stond schrok ik echt! Zeker 5 kilo meer dan ik dacht, en 12 kilo meer dan ik wil. Maar nu in combinatie met het hardlopen gaat het denk ik wel hard
Volgende week eens kijken of er al wat af is!
. Ben ook weer begonnen met meer denken om wat ik eet. Lukt me tot nu toe wel goed (ben ook nog maar paar weken bezig).
. De barrage was achteraf en uiteindelijk werden we met een foutloze ronde 7e!
Had nog wel korter gekund, maar moet zeggen dat ik toch wel een beetje zenuwen had, aangezien mijn andere finales niet zo goed gingen
. Maar heerlijk gereden en vele complimenten gekregen.. Over Sofie maar ook over mij
. Ook wel eens leuk om te horen, dat het niet alleen Sofie is die het doet
.
!!! Gaaf hoor, echt netjes!! 

( m.u.v. mars-ijs
) , maar met hulp van mijn broer en pap heb ik zo een kilozak menm's en 2 zakken chips weggewerkt
.
ging het erg fijn. Toen ik hem in de middendraf even een flinke spoor gaf omdat hij aan het duiken ging, gooide hij plots één van zijn benen omhoog ter hoogte van zijn oor, maf beest
. De oude heer ging ook fijn, hij wilde nu al wat lekkerder voorwaarts galopperen ik was ook alweer wat meer aan hem gewend, inclusief zijn gekke bokkensprongen met aanspringen
.
En het is helemaal niet dat ik abnormaal veel eet. s´ochtends 2 boterhammen en smiddags 3 crackers. Maar nu we op onszelf wonen, maak je kwa avondeten gewoon altijd dingen die je zelf lekker vind. Eerst bij mijn ouders was het gewoon eten wat de pot schaft en als het niet lekker was, dan at je minder. Dus ik denk dat het daar bij mij in zit. 

Want als ik foto's enzo van jou zie kan ik nou niet bepaald zeggen dat je te zwaar/dik bent!
En ik wil ook Dubarry's 
Mogguh