[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:58

Jammer, maar wel de juiste beslissing Mandy.
Dat is echt wel zwaar Caroline!

Ik heb een beetje een bui van ik-moet-iets-kopen. Heb dus nu maar de Polypad besteld die ik al een tijdje wilde kopen. Direct via Polypad in Engeland, want dat scheelde toch nog zo'n 15 euro. Weet alleen nog niet hoe ik moet betalen, want ik moest nergens mijn rekeningnummer opgeven. Heb er maar gelijk een mailtje tegenaan gegooid.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 22:41

Hahaha, ja zo'n bui heb ik ook regelmatig.. Heb nu Dubarry-laarzen in bestelling want ik ben ook klaar met die kouwe voeten!! :o Wel een rib uit mijn lijf maar goed, dan heb je ook wat.

Jammer van je wedstrijd Rowo. Maar starten met zere voeten schiet ook niet op.

Ik ben vanmiddag verwend met een heerlijke High Tea in Amsterdam. Taarten voor morgen staan in de oven, ik word al een echte huisvrouw! (not)
Morgenochtend vroeg eerst even rijden en dan die taart dus opeten! :Y)

Fijne avond verder!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 22:42

Haha, dat zijn ook mooie dingen!
Lekker zo'n High Tea! Ik zit braaf aan de rijstwafels :+
Vanaf 1 januari ben ik namelijk meer gaan sporten en minder+gezonder gaan eten!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 22:45

Mmmmja, dat voornemen had ik ook...
Na morgen is het over en ga ik ook wat doen, anders moet ik na elke cross aan de beademing!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:13

Herkenbaar Snoekiej :+ ,

Zo ben ik vandeweek lekker impuls-inkopen gaan doen, heb mooie jurkjes gekocht vab Esprit en Vila, paar gave laarzen erbij en een mega dure Musto-jas :o .. Dus zo kan die wel weer even :)) . Die regendeken van Harry's Horse van vorig jaar was niet zo'n succes :o , heb mijn oog laten vallen op een Bucas 50 grams voor volgend jaar met een hals.. maar wacht wel even tot dat ook in de uitverkoop is ;) .

Lang op stal geweest, maar weinig gedaan.. best nutteloos.. Had niet zoveel zin om wat te ondernemen vandaag, heb vooral getut met Wo, ze heeft lekker gespeeld met Scal en ik heb wat gewandelt.. maar verder waren we niet echt productief.. Baal ook nog eens als een stekker dat ik mijn avonddiensten naar dagdiensten heb om laten dit weekend, blijft dit weekend namelijk doordooien, dus had mooi even met Wo een eindje kunnen gaan rijden... :\

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:15

Ik ga per 1 februari maar wat gezonder aan, eerst heb ik proefwerkweek, pap is ook nog jarig dus dat is even een periode dat het nog wel mag O:) . Gister 4,5 stuk taart opgegeten bij opa & oma :o :')

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:18

Lijnen doe ik niet aan.. hou het niet vol :o .. Heb nog steeds respect voor al die kilo's die Simmie er af heeft gekregen _/-\o_ . Heb mijn moeder net opdracht gegeven dat ze McDonalds mee moet nemen uit haar werk en er zit nu een pizza in de oven :)) .. (Ik fiets me een slag in de rondte, dus dat scheelt wel een hoop moet ik zeggen, zodra ik mijn kont in een auto parkeer ga ik het zeker anders doen :) )

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:22

Haha, leuke reacties hier :D
Ik mag van mezelf ook nog wel 2x per week iets snoepen hoor, anders houd ik het niet vol!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:33

Dank je Lotte.
Ik ben ook nog steeds trots op mezelf dat het mij gelukt is, maar vooral dat ik nu op dit gewicht blijf!
Ik sport natuurlijk 4 a 5 keer per week en rijd dagelijks 2 paarden. Daarnaast snoep ik nagenoeg niet doordeweeks, maar eet ik wel normaal en 2 tussendoortjes (gezond uiteraard) of fruit.
In het weekend neem ik gewoon een bakje chips of iets anders lekkers hoor!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:41

pff bij mij mag er ook wel een kilo of 15 af. Maar ben eerst zelf nog jarig en heb nog vanallerlei andere dingen. dus 1 febr begin ik ook. En dan voor de eerste 7.5 ( dat klinkt wat minder streng voor mezelf) maar weet gewoon dat ik dan beter in mijn vel ga zitten.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 00:05

Ik ben van mening dat als je echt wil afvallen, je gelijk kunt beginnen. Elk snoepje/koekje/bakje chips etc wat je NIET neemt helpt al! Daar hoef je in principe geen 1e van de maand voor te nemen om mee te beginnen. En bedenk ook dat er altijd wel een reden kan zijn om de daadwerkelijke stap om af te vallen uit te stellen: er is altijd wel iemand jarig etc.
Niet rot bedoeld hoor!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 00:12

Ik wilde eerst in de kerstvakantie beginnen, toen na kerst, toen oud&nieuw, etc. :o Heb met oud en nieuw rond de 10 appelflappen gegeten, en dat vond ik de dag erna zo erg dat ik toen echt ben begonnen. Helemaal niet snoepen lukt me niet, dus op woensdag of donderdag en zaterdag mag ik iets snoepen. Dat kan een bakje chips zijn, maar ook een kop chocomelk. Gaat best goed tot nu toe! Ik beweeg ook veel meer, dus dat scheelt ook. Er moet bij mij wel 12 kilo af :o
Simmie, ik vind het ook nog steeds superknap van jou!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 00:15

Dank Snoek! Helemaal niet snoepen lukt mij ook niet. Wat wel helpt is suikervrije dropjes in huis hebben. ;)
En idd een dag (of 2) in de week jezelf toestaan iets lekkers te mogen. Dan houd je het het best vol!

Snoekiej schreef:
Simmie, ik vind het ook nog steeds superknap van jou!!

Ga ervoor he! Jij kunt het ook!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 00:19

Ik heb ook respect voor de hoeveelheid afgevallen kilo's want sommigen, zoals Simmie. Ik heb echt 0,0 motivatie om af te gaan vallen, ook al zou ik ook wel iets van mijn kont af willen. Maar ja, je moet wat te willen houden. :))

Moet zeggen dat ik sowieso erg weinig snoep. 1 mars per dag is echt de max, en dat nog niet eens iedere dag. Verjaardagen tel ik niet mee uiteraard.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 00:27

Ik kan echt wel een zak chips op een avond leegeten :o Maar het laatste half jaar ben ik echt zwaarder geworden, en toen ik vorige week op de weegschaal stond schrok ik echt! Zeker 5 kilo meer dan ik dacht, en 12 kilo meer dan ik wil. Maar nu in combinatie met het hardlopen gaat het denk ik wel hard :) Volgende week eens kijken of er al wat af is!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 00:38

Hou maar op over eten en afvallen ;). Ben ook weer begonnen met meer denken om wat ik eet. Lukt me tot nu toe wel goed (ben ook nog maar paar weken bezig).
Kan het alleen nooit lang genoeg volhouden. Maar we proberen het weer. Het moet er toch echt een keer af!

Net terug van de finale in Beilen. Eerste rondje waren we mooi foutloos :D. De barrage was achteraf en uiteindelijk werden we met een foutloze ronde 7e! :D Had nog wel korter gekund, maar moet zeggen dat ik toch wel een beetje zenuwen had, aangezien mijn andere finales niet zo goed gingen :o. Maar heerlijk gereden en vele complimenten gekregen.. Over Sofie maar ook over mij :D. Ook wel eens leuk om te horen, dat het niet alleen Sofie is die het doet ;).

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 00:40

Super Kim :D!!! Gaaf hoor, echt netjes!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 01:05

Goede nacht :z

Zo druk dagje gehad, Jackson gereden (niet gemest doe ik morgen, wel op gestrooit) toen naar een vriendin door gegaan lekker gezeten en hapjes gegeten met popstars aan :9

Jeetje afvallen tja ik zou ook wel 5 kilo er af willen allen de motivatie is soms erg moeilijk.
Op me werk neem ik al geen chocomelk meer, allen maar thee zonder suiker! en veel water.
3 sneetjes brood met file american, of met kaas.
snoep koop ik niet meer in de pauze.
Moet zegen gaat wel beter nu nog vol houden :D

Rowo pb ben benieuwd naar julie paardjes :)
Kim mooi toch dat het goed ging!!! en van je comlimenten is toch altijd wel fijn als je het zelf idd ook goed doet ;)

Zo ik ga op bed morgen lekker uit slapen :+

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 01:42

Als allereerste:
Gefeliciteerd Noorwijdenes!

Knap zeg Simmie, dat je zoveel bent afgevallen.

Ook goed van iedereen van iedereen die erg zijn best doen om af te vallen.
Ik voel me wel een beetje het zwarte schaap, ik eet alles waar ik trek in heb en zoveel ik maar wil en kom geen kilo aan of af, en wil er liever ook niks af omdat ik al redelijk slank ben.
Ik moet wel zeggen dat ik veel dingen ook niet eet omdat ik het niet lust, bijv. taart/gebak met slagroom of ijs :r ( m.u.v. mars-ijs ;) ) , maar met hulp van mijn broer en pap heb ik zo een kilozak menm's en 2 zakken chips weggewerkt :o .

Ik heb Bam gereden en ging erg lekker, ik kon zo verder rijden waar ik gisteren gebleven was, en op af en toew duikbootje spelen na >;) ging het erg fijn. Toen ik hem in de middendraf even een flinke spoor gaf omdat hij aan het duiken ging, gooide hij plots één van zijn benen omhoog ter hoogte van zijn oor, maf beest := . De oude heer ging ook fijn, hij wilde nu al wat lekkerder voorwaarts galopperen ik was ook alweer wat meer aan hem gewend, inclusief zijn gekke bokkensprongen met aanspringen ;) .

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 08:04

Tja, dat is mijn probleem ook. Ik snoep al niet/nauwelijks. Dus wat dat betreft, ben ik al begonnen :P En het is helemaal niet dat ik abnormaal veel eet. s´ochtends 2 boterhammen en smiddags 3 crackers. Maar nu we op onszelf wonen, maak je kwa avondeten gewoon altijd dingen die je zelf lekker vind. Eerst bij mijn ouders was het gewoon eten wat de pot schaft en als het niet lekker was, dan at je minder. Dus ik denk dat het daar bij mij in zit.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 08:15

Goedemorgen :wave:
Ik moet zo op cc, springen in Winschoten.

Kim: Super van je 7e plek!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 08:49

Goeiemorgen :wave:

@ kim: super gereden! En ook goed voor je vertrouwen in de finales!

@ snoekiej: mag ik dan vragen wat je weegt? :o Want als ik foto's enzo van jou zie kan ik nou niet bepaald zeggen dat je te zwaar/dik bent!

@ anthea; succes!!!

@ noorwijdenes: Gefeliciteerd met je verjaardag *\o/* En ik wil ook Dubarry's |(

Ik ga zo met Malloesje mee op concours naar de kringkampioenschappen springen!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 09:14

:wave: Mogguh

Idd zo concours, ben benieuwd hoe het gaat, straks komt er wel verslag! Verder lees ik iets over afvallen, ik vind het ook echt knap als iemand dat kan en volhoudt. Maar ik vind het ook een kwestie van aanpakken en volhouden, je moet echt gemotiveerd zijn dan kan je het. Tis vaak meer een mentaal probleem, zelfde als stoppen met roken.

Noorwijdenes; gefeliciteerd en een hele fijne dag, dubarry's zijn fijn :))
Anthea; succes!
Kim; proficiat, heel netjes gereden dus :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 09:21

Leuk al dat positieve commentaar Kim!
Alle concoursgangers succes vandaag!
Las nog een leuk stukje over de connemara (cross)sportdag van 15 november. Werd gehouden bij Rob Janssen en Lielle wordt ook nog genoemd in het stukje.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 09:22

Ik heb de P&S nog niet open gehad, net zoals de IDS niet. Vanmiddag maar eens een poging wagen! Vind de P&S sowieso nog maar bar weinig aan.